Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik ga de Champions League winnen met Willem 2 (te lui om die Romeinse tekens op te zoeken) en dat doe ik zonder een transfer te doen

Bolderbast

Aanbevolen berichten

Beste vrienden en mede-FM-liefhebbers,

Het is met een zwaar gemoed dat ik jullie moet mededelen dat ik, ondanks mijn diepgewortelde passie en ongekende toewijding aan Football Manager, de afgelopen tijd helaas niet de mogelijkheid heb gehad om mijn team naar glorie te leiden. De verantwoordelijkheden van het leven hebben mij in hun onverbiddelijke greep genomen, en ik ben heen en weer geslingerd tussen verplichtingen die ik simpelweg niet kon negeren.

Elke dag verlangde ik ernaar om terug te keren naar de dug-out, om tactieken te perfectioneren en de Champions League-beker omhoog te houden in digitale triomf. Maar de uren van de dag zijn als zand door mijn vingers geglipt, terwijl mijn gedachten altijd bij het veld waren.

Ik beloof jullie echter dit: dit is geen vaarwel. Zodra de storm van verplichtingen is gaan liggen, keer ik sterker en wijzer terug om mijn team de successen te brengen die het verdient.

Met oprechte spijt en hoop op begrip,

Bolderbast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.6784b3a267af24f62d754c621d797df3.png

Het loopt allemaal wat stroever. Dat heeft een paar redenen:

1. Ik mag geen transfers doen

2. De doorstroom vanuit de jeugd is mager

3. De beste spelers zijn ontevreden, want ze hebben of willen Tilburgie verlaten

4. Ik speel nu ook Europees, maar mijn selectie is daarvoor niet breed genoeg

image.thumb.png.bb70e3883d1d403957834ae281d15444.png

Maar die CL-beker komt naar Tilburg hoor.

Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat echt helemaal geen transfers doen? Traditioneel gezien is het dan met elke club in Nederland behalve Ajax onmogelijk om een fatsoenlijke selectie te behouden in FM. Zelfs met Feyenoord waren mijn lichtingen nooit goed genoeg, met max upgrades. Benieuwd hoe je dit gaat bewerkstelligen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Sick Blik:

Je gaat echt helemaal geen transfers doen? Traditioneel gezien is het dan met elke club in Nederland behalve Ajax onmogelijk om een fatsoenlijke selectie te behouden in FM. Zelfs met Feyenoord waren mijn lichtingen nooit goed genoeg, met max upgrades. Benieuwd hoe je dit gaat bewerkstelligen. 

Onderschat #BolderArmy niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sick Blik:

Ik heb deze tekst geprint en in de kleedkamer gehangen :classic_angry::classic_angry::classic_angry:

1 uur geleden zei Djurovski:

Welke club is BRG

Weet ik veel? Het zijn losers :nope:

42 minuten geleden zei LouisPSV:

Ik heb er alle vertrouwen in.

Ik ben blij met jou als trouwe lezer.

Ik heb nog wel een grapje voor je.

Knock knock...

Link naar opmerking
Deel via andere websites