Willem Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september De naam van deze novelle trok mijn aandacht en ik ben fan van je stijl. Ben benieuwd welke transfers je gaat doen deze zomer! (grapjuhh) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 september Auteur Share Geplaatst 26 september Beste vrienden en mede-FM-liefhebbers, Het is met een zwaar gemoed dat ik jullie moet mededelen dat ik, ondanks mijn diepgewortelde passie en ongekende toewijding aan Football Manager, de afgelopen tijd helaas niet de mogelijkheid heb gehad om mijn team naar glorie te leiden. De verantwoordelijkheden van het leven hebben mij in hun onverbiddelijke greep genomen, en ik ben heen en weer geslingerd tussen verplichtingen die ik simpelweg niet kon negeren. Elke dag verlangde ik ernaar om terug te keren naar de dug-out, om tactieken te perfectioneren en de Champions League-beker omhoog te houden in digitale triomf. Maar de uren van de dag zijn als zand door mijn vingers geglipt, terwijl mijn gedachten altijd bij het veld waren. Ik beloof jullie echter dit: dit is geen vaarwel. Zodra de storm van verplichtingen is gaan liggen, keer ik sterker en wijzer terug om mijn team de successen te brengen die het verdient. Met oprechte spijt en hoop op begrip, Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september Eerste twee Europese wedstrijdjes gespeeld tegen Braga. KUDIMBANAAAAAAAAAAAA Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september "En van je Euro Euro Euro Euroooooooooo #BolderArmy komt d'r an!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Lekker pik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Wat een heerlijke novelle dit GEweldig pik dat je Europa ingaat, en dat door een goal van een doodeman! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september Deze guy heeft de wispelturigheid van @Kyrill Maar welkom terug. Gezellig dat je er weer bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Tss heb geen mention gehad. Leuke update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september Het loopt allemaal wat stroever. Dat heeft een paar redenen: 1. Ik mag geen transfers doen 2. De doorstroom vanuit de jeugd is mager 3. De beste spelers zijn ontevreden, want ze hebben of willen Tilburgie verlaten 4. Ik speel nu ook Europees, maar mijn selectie is daarvoor niet breed genoeg Maar die CL-beker komt naar Tilburg hoor. Tags: @neva @Thierryvane @dimihuyghe @LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Gaat lekker pik, mooi zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Je gaat echt helemaal geen transfers doen? Traditioneel gezien is het dan met elke club in Nederland behalve Ajax onmogelijk om een fatsoenlijke selectie te behouden in FM. Zelfs met Feyenoord waren mijn lichtingen nooit goed genoeg, met max upgrades. Benieuwd hoe je dit gaat bewerkstelligen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 5 minuten geleden zei Sick Blik: Je gaat echt helemaal geen transfers doen? Traditioneel gezien is het dan met elke club in Nederland behalve Ajax onmogelijk om een fatsoenlijke selectie te behouden in FM. Zelfs met Feyenoord waren mijn lichtingen nooit goed genoeg, met max upgrades. Benieuwd hoe je dit gaat bewerkstelligen. Onderschat #BolderArmy niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Wij zijn niet bang bij Willem II, want coach Bolderbast doet mee. De plannen van de tegenstander, belanden in de wc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Welke club is BRG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Ik heb er alle vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september 2 uur geleden zei Sick Blik: Je gaat echt helemaal geen transfers doen? Traditioneel gezien is het dan met elke club in Nederland behalve Ajax onmogelijk om een fatsoenlijke selectie te behouden in FM. Zelfs met Feyenoord waren mijn lichtingen nooit goed genoeg, met max upgrades. Benieuwd hoe je dit gaat bewerkstelligen. Ik heb deze tekst geprint en in de kleedkamer gehangen 1 uur geleden zei Djurovski: Welke club is BRG Weet ik veel? Het zijn losers 42 minuten geleden zei LouisPSV: Ik heb er alle vertrouwen in. Ik ben blij met jou als trouwe lezer. Ik heb nog wel een grapje voor je. Knock knock... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Oke wist niet dat je boos werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september 33 minuten geleden zei Djurovski: Oke wist niet dat je boos werd Was niet zo bedoeld Djuro Sr. Om het goed te maken heb je hier een screen van mijn laatste wedstrijd. Easy win tegen die palingvreters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Who's there? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september 1 uur geleden zei LouisPSV: Who's there? Loe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september Oh kak, de grap kan alleen in het Nederlands. Dus als je nu even Loe wie? wil zeggen dan zou dat mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Loe Wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september 35 minuten geleden zei LouisPSV: Loe Wie? @LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september hahahahaahahahahahahahaahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 5 uur geleden zei Djurovski: Welke club is BRG Braga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten