Marius Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus En of het spannend werd! Wat een nek-aan-nek race! Des te mooier omdat je het naar je toe hebt kunnen trekken natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Inleiding Citaat Nieuwe club, nieuwe kansen. Iets meer uitdaging nu, kijken hoeveel seizoenen ik er dit keer over moet doen. SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Voorbereiding SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Transfers inkomend SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Transfers uitgaand SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Eredivisie wedstrijden SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Eredivisie tussenstand SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Selectie SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Reactie @Marius Het was inderdaad een mooi seizoen weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Waarom speelt Van Aken niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Afgaande op de eerste resultaten kan dit zo maar ook eens heel snel gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Doe eens een beetje rustig. Steeds maar 1 seizoentje in per versie gaat vervelen. Ik wil je 20 seizoenen zien struggelen voordat je een keer kampioen wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Doe eens een beetje rustig. Steeds maar 1 seizoentje in per versie gaat vervelen. Ik wil je 20 seizoenen zien struggelen voordat je een keer kampioen wordt Hij weigerde Dordrecht te pakken in FM15, dan maak je het jezelf ook wel makkelijk he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Knappe titel met Twente. Nu goed gestart met het dorp. Je club keuzes worden wel steeds lelijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 augustus Auteur Share Geplaatst 9 augustus SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Eredivisie wedstrijden SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Eredivisie tussenstand SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Transfers inkomend SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Transfers uitgaand SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 KNVB Beker SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Selectie SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Reacties @Stefan Hij komt wat vaker aan spelen toe door jou input @MariusHet gaat inderdaad niet verkeerd @bas huijsmansKlopt wel, misschien moet ik ook gewoon geen tactiek downloaden. Maar heb sowieso nog 8 edities te gaan en wellicht komt de beta nog. @Stefan Gast, dat team van Dordrecht was niet te doen. Volgende FM mag jij kiezen, al wilde ik een Appie Nouri Tribute doen. 2 tags in 1 posts, nice. @Djurovski Het moest er een keer van komen, wel gaar team inderdaad maar gelukkig door aankopen wel wat leuker weten te maken. Zahovic is wel nice trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Ligt het aan mij of er worden er bovenin wat minder punten gepakt dan gewoonlijk? Spannend is het in ieder geval wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Ondanks veel puntverlies toch knap boven in. Maar snel kampioen worden zodat je dat dorp snel kunt verlaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Ben benieuwd of je ook met Roda gaat spelen ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 augustus Auteur Share Geplaatst 12 augustus SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Eredivisie wedstrijden SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Eredivisie eindstand SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 KNVB Beker SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Selectie SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Football Manager 2017 Citaat In FM17 vind ik het moeilijk een club te kiezen, dus jullie mogen kiezen. Roda JC staat in ieder geval met een puntje voor SC Heerenveen - Seizoen 2015/2016 Reacties @Marius Het was inderdaad een moeilijk seizoen, veel puntverlies maar met geluk nog kampioen geworden omdat Feyenoord gelijk speelde. Op naar het komende seizoen, met wellicht wat meer uitdaging. @Djurovski Vooruit, jij je zin. Welk dorp mag ik nu gaan bezoeken? Amsterdam? @MarF_RJC Poh, je vraagt me wel wat nu. Roda heeft wel echt een heel zwak team in FM17, maar wel legend Nathan Rutjes Ga kijken of Arouna Kone nog in Fm17 zit, dat is wel een leuke om terug te halen. Heb jij verder nog tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Ik lees dat Roda een zwak team heeft dus Roda JC staat nu met 2 puntjes voor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Onder de 70 punten gebleven, dus dat lijkt inderdaad een wat minder sterk seizoen. Maar wel gewoon kampioen, én dus maakt het geen hol uit! Zet Roda maar op +3 anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus +4 voor Roda JC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Aangezien ik mag kiezen. Geef GAE maar eens een titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 augustus Auteur Share Geplaatst 13 augustus (bewerkt) Roda JC - Seizoen 2016/2017 Inleiding Citaat Het is Roda geworden. Roda JC - Seizoen 2016/2017 Voorbereiding Roda JC - Seizoen 2016/2017 Transfers inkomend Roda JC - Seizoen 2016/2017 Eredivisie wedstrijden Roda JC - Seizoen 2016/2017 Eredivisie tussenstand Roda JC - Seizoen 2016/2017 Selectie Roda JC - Seizoen 2016/2017 Reacties @bas huijsmans En of het een zwak team is, hier ga ik wel een paar seizoenen over doen ja. @MariusJa ik had echt even goed geluk Dat ga ik nu ook nodig hebben. @chrisje1993 Bedankt Chris, ik zal dit niet vergeten. @Djurovski Sorry, wellicht in FM18 Roda JC - Seizoen 2016/2017 Ronaldinho Spoiler Ik kan ze salaris niet betalen, mis nog 5k per week 13 augustus bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Hoop dat Roda degradeert! Geintje he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus De start was een beetje zoals die van een dieselmotor, maar de laatste resultaten moeten vertrouwen geven. Benieuwd toch hoever je met deze ploeg kan komen. Wel een paar leuke namen, maar bovengemiddeld lijkt dit ploegje niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Zou mooi zijn als deze uitdaging iets langer duurt, al moet dat haast wel met Ard van Peppen op linksback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus haha een echte uitdaging! Ben benieuwd ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus Roda JC - Seizoen 2016/2017 Eredivisie wedstrijden Roda JC - Seizoen 2016/2017 Eredivisie tussenstand Roda JC - Seizoen 2016/2017 KNVB Beker Roda JC - Seizoen 2016/2017 Tranfers inkomend Roda JC - Seizoen 2016/2017 Transfers uitgaand Roda JC - Seizoen 2016/2017 Selectie Roda JC - Seizoen 2016/2017 Reacties @Djurovski Het scheelt niet veel, maar dit is wel een uitdaging zeg. @MariusHet is nog erg moeilijk, maar ik ga er vanuit dat dit wel even meerdere seizoenen kan gaan gebeuren @ROEMMHaha wel vaste basisspeler inderdaad, doet het best aardgig! @MarF_RJCHaha ja waar blijven je tips? Wie moet er gekocht worden. Ronaldinho bleek een beetje te duur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Pfff dat is echt een goede.. Frederic Ananou kwam een jaar later, was toen wel een toppertje in het echt. SImon Gustafson? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Loopt meer dan prima maar zoals al gezegd is een titel in het eerste seizoen misschien wat veel gevraagd. Tenzij er nog een remonte zou komen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 augustus Auteur Share Geplaatst 19 augustus Roda JC - Seizoen 2016/2017 Eredivisie wedstrijden Roda JC - Seizoen 2016/2017 Eredivisie eindstand Roda JC - Seizoen 2016/2017 KNVB Beker Roda JC - Seizoen 2016/2017 Selectie Roda JC - Seizoen 2016/2017 Reacties @MarF_RJC Haha Ananou zit al in me selectie, Gustafson kan ik wel op het lijstje zetten! @MariusNou het is zover, er komt een tweede seizoen. Al vind ik dit ook een hele goede prestatie, volgens mij gaan we Champions League in met Roda Hier konden ze alleen maar over dromen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten