Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

1.e FC Köln Die Macht am Rhein

Djurovski.JR

Aanbevolen berichten

RhF9mrO.jpeg

FC Köln Die Macht am Rhein

De eerste vriendschappelijke wedstrijden zijn afgerond.

Cn7pw5z.png

De eerste wedstijd was tegen ons tweede elftal daar kwamen we eerst achter met 1-0 door Pinto. Vlak voor rust in de 42e minuut maakt Jacob Christensen de 1-1 voor ons, in de rust blijft de stand 1-1. Dan 10 minuten na rust maakt Denis Huseinbasic de 2-1, dus toen dachten we dat we de eerste winst van het seizoen binnen hadden maar nee hoor Justin Diehl verstoorde echter het feestje in de 85e minuut met een in een keer geschoten vrije trap, na die wedstrijd dacht ik nou die is goed die halen we naar het eerste toe.

San Hiroshima

De tweede wedstrijd was tegen San Hiroshima daar kwamen wij 1-0 achter in de 36e minuut door Shichi toen vlak na de 1-0 van hun scoorde Huseinbasic de gelijkmaker in 38e minuut. In 45+1 kwam er een terechte penalty op Chabot, en Luca Waldschmidt en die shoot hij mooi linksboven in het net. In de rust was de stand 1-2 voor ons, weer vlak na rust in de 54e minuut viel de 1-3 voor ons door Marco Hoger met een assist van Eric martel. In de 65e een heerlijke solo van Steffen Tigges zorgt voor de 1-4. In de de blessuretijd zorgt Linton Maina met weer een solo van ons team voor de 1-5. Het slotaccoord is voor de thuisclub voor de 2-5.

PCM9cZR.png

De derde wedstijd was tegen ons U19 elftal waar wij ruim van wisten te winnen met 8-2 hier zal ik niet veel over vertellen ik laat alleen de screenshot van zien.

L0uVJoe.png

De vierde wedstijd was tegen Estoril Praia uit portugal. We hadden de eerste drie wedstijden mooi gespeeld, dus we gingen met vol vertouwen naar het heerlijke Portugal, maar toen we in Portugal aankwamen ging het mis op het veld zelf wij kwamen in de 8e minuut 1-0 achter toen dachten wij dat het 1-1 werd dankzij Luca Waldschmidt maar hij stond met zijn voet buitenspel dus bleef het 1-0. En in de 74e ging het helemaal fout achterin door een blunder van Luca Killian die in de voeten passte van Holsgrove en toen viel de 2-0. Einde wedstijd 2-0 spelers waren beetje teleurgesteld.

4686i7P.png

Tot slot als vijfde wedstijd bleven wij nog even in Portugal want toen hadden wij een wedstijd tegen Academica. Ik dacht oh die winnen we wel want hun spelen 3e niveau in Portugal maar dat verliep compleet anders af dan ik dacht. Al in de 3e minuut kwamen wij 1-0 achter door Vitor Gabriel. In de 20e minuut werd Timo Hubers omgeduwd door een speler van de tegenstander en Timo die kon daar niet tegen dus ging hij helemaal door het lint heen door de tegenstander te slaan in zijn gezicht waardoor hij rood pakte.

2PkT4Nq.jpeg

Toen in de 38e minuut kwamen we met 2-0 achter, toen dacht oh god gaan we nu weer verliezen. In de blessuretijd van de eerste helft maakt Luca Waldschmidt de aansluiting treffer, dit gaf onze spelers hoop om of te winnen of de gelijk maker er in te schieten maar dat liep anders af dan we dachten, want in de 69e minuut maakte Prates de 3-1 en daarmee stond de eindstand op het scorebord.

7DvYLcm.png

Nu zijn de vriendschappelijke wedstrijden afgerond en begint de Bunderliga meteen zeer lastig want de eerste drie wedstrijden zijn Dortmund, Wolfsburg en Frankfurt maar eerst spelen we nog in de beker. Fijne dag nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke clubkeuze! Een echte liftploeg al een aantal jaren, maar zelf vind ik Die Geißböcke best wel sympathiek. De voorbereiding was nog niet geweldig, maar dat maakt op zich ook niet uit natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2pR59GP.png

jo2TYR8.png

De eerste maand zit erop in de bundesliga en het is niet een al te beste start sinds ik niet echt een goeie tactic kan uitvogelen.

De eerste wedstrijd was in de beker na de vriendschappelijke wedstrijden

zTY0NHp.png

Deze wedstijd was een zeek gemakkelijke winst in de beker. De openings treffer werd gescoord in de 25e minuut door Davie Selke, waarvan de superster Huseinbasic een mooie lobpass gaf aan Davie Selke. Daarna vlak voor rust kreeg Julian Chabot een vrije trap van de cirkel op de 16 en die scoorde hij zeer mooi in een keer. En we zitten nog steeds in de eerste helft sinds in 45+1 scoorde Finkgrafe met een mooie steekpass van Florian Kainz. Ruststand was 0-3 voor ons. 10 minuten na de rust maakte Florian Kainz de 0-4 met een mooie assist van Davie Selke. En als de kers op de taart maakte Florian Kainz nog in de 77e minuut de 0-5 voor ons. En nu spelen we in de tweede ronde tegen Hansa Rostock.

De wedstrijd erna was de eerste wedstijd van de drie lastige tegen Dortmund.

pTP8nOl.png

Deze wedstijd waren we de eerste zeer sterk tegen Dortmund want we kwamen door een penalty van Luca Waldschimdt 0-1 voor in het Signal Iduna Park dus wij dachten want we waren sterker in de eerste helft dus we dachten de tweede helft kunnen we misschien of 0-2 maken maar nee hoor opeens lieten we het zomaar uit de handen vallen. Nog zelfs voor de rust werd het nog in de 42e minuut 1-1 door Niclas Fullkrug en een assist van Julian Brandt. In de rust dacht ik misschien kunnen we het op een 1-1 houden of misschien een 1-2 maken maar dat veranderde in de 49e minuut door Julian Ryerson hij maakte de 2-1 voor dortmund en uiteindelijk werd het nog 3-1 maar die werd afgekeurd.

De volgende wedstijd was thuis tegen wolfsburg. Waarvan ik eigenlijk dacht die zullen we verliezen sinds wolfsburg aardig sterk is met vooral de keeper Koen Kasteels.

DOPpoNq.png

De wedstijd tegen wolfsburg is onderweg. En al vroeg kwam er een doelpunt, door Wolfsburg in de 12e minuut met de goal van kaminski. Vlak daar na in de 23e minuut werd het 1-1 voor ons door Davie Selke met een mooi steekpass van Luca Waldschmidt. En uiteindelijk werd in de 40e minuut werd het laatste doelpunt van de gehele wedstrijd gescoord en wonnen we met 2-1 tegen Wolfburg.

De volgende wedstrijd was tegen Frankfurt de laatste ''lastige club'' ofja dat dachten we.. tot dat we de uitslag op het scorebord zagen... hier zal ik gewoon de score laten zien..

1mqDvO1.png

TRANSFERS

De wedstrijd na Frankfurt heb ik twee nieuwe jongens gehaald alleen niet kunnen regestreren.

TJw8QiB.png

San-Luca Spitali.

Een gratis speler van Leverkussen die niet goed genoeg was voor luverkussen maar voor ons kan hij zeer goed worden.

Klf4NmY.png

Albert Navvaro.

Van barca U19 gehaald nu nog geen basis speler maar wel een speler die een basisspeler kan worden binnen nu en twee tot drie seizoen tijd.

De wedstrijd na de transfers speelden we thuis tegen Hoffenheim wat ook al heel erg fout ging.. In de derde minuut kwamen we al 0-1 achter door Marco John met een assist van Promel. Paar minuten daarna maakte Luca Waldschmidt de gelijkemaker met een mooie solo. In de 62e minuut werd een doelpunt afgekeurd van Marco Beier voor wolfsburg. 1 minuut daarna pakte Huseinbasic rood en vanaf daar ging alles fout. Uiteindelijk werd het nog 1-4 en liepen we beschamend het veld af. Ik bespaar jullie met de andere drie doelpunten.

De enerlaatste wedstijd van deze maand was tegen Werder Bremer

mTX5S3R.png

Al vroeg in de wedstijd gebeurde al iets alleen wat minder leuk nieuws sinds Luca Waldschmidt geblesserd raakte in de 34e minuut in de eerste helft is niks anders gebeurd behalve die blessuere. In de tweede helft gebeurde iets meer. In de 59e minuut kwam de 1-0 voor Werder Bremer dankzij Weizer. In de 73e minuut kregen we een penalty en Marco Hoger stuurde de keeper de verkeerde kant op en scoorde hij de 1-1. Vlak daarna kwam de 2-1 voor Bremer Bremer in de 77e minuut door Borre. En in de 88e minuut kregen we weer een penalty en die scoorde Marco Hoger alweer een penalty. Eindstand 2-2

De laatste wedsrijd was tegen Stuttgart die eindigde 3-3 waarvan ik jullie de info bespaar.

De wedstijd was redelijk spanned waarvan we in de 86e minuut nog 3-2 maar in 90+1 werd het nog 3-3.

Fijne dag nog.

@Marius @Djurovski @chrisje1993 @MNie @keano77

Bedankt voor het reageren en liken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een valse start al moeten we het enigzins nuanceren gezien de tegenstanders. Ik zou de tactiek proberen aan te passen en een plan B te hebben. 

bewerkt door MNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2pR59GP.png

Xe7HboX.png

De winterstop is nu al aangekomen wat gaat dat zo snel voorbij. Zoals jullie al wisten ging de eerste helft van het Bunderliga seizoen zeer zlecht in December ging het al beter.

De eerste wedstrijd was tegen SV Darmstadt 98 

eNyJ3VI.png

In de eerste helft gebeurde niet veel tot aan de 41e minuut want toen scoorde Luca Killian met een mooie lobpass. In de rust bleef het 0-1 voor ons. 1 minuut daarna maakt Davie Selke de 0-2 met een assist van Ljubicic. En vervolgens kwam het laatste doelpunt van de wedstrijd in de 84e minuut door Luca Waldschmidt met een steekpass van Max Finkgrafe.

De wedstrijd erna duurde best lang tot aan Mainz 05 dus ik dacht ik plan een vriendschappelijke wedstrijd in voor die winnaar's mentaliteit er in te houden tegen GVVV 

GmO152P.png

Snel in de wedstrijd in de 12e minuut scoorde Mark Uth met een heerlijke solo voor de 1-0 tegen GVVV. 2 minuten daarna kwam de 2-0 voor ons dankzij Eric Martel met een heerlijke assist van Florian Kainz. In de 24e minuut maakte Davie Selke de 3-0 met een mooie assist van Julian Chabot voor de 4-0 tegen GVVV. En heel snel daarna kwam in de 25e minuut de 5-0 en de eerste Hattrick voor Davie Selke. En in de 59e maakt GVVV nog een 5-1 door Thenu met een assist van du Chatinier. En uiteindelijk maakt van Hoof nog in de 68e minuut met een penalty voor de 5-2 dat was uiteindelijk de einscore op het bord.

De wedstrijd hierna was tegen Mainz 05 wat nog al aardig beter ging dan ik had verwacht.

xAuXBCC.png

Al vroeg in de wedstrijd in de 9e minuut maakte alweer Davie Selke een doelpunt de 1-0 met een assist van Paqarada. De rest van de wedstrijd was er niet veel gebeurd tot aan de 71e minuut, toen kreeg Luca Waldschmidt een penalty die helaas tegen gehouden werdt door de keeper. Maar toen in de 86 minuut kwam de 1-1 voor Mainz 05 en helaas speelde we gelijk maar een 1-1 is beter dan verliezen.

De wedstrijd hierna was alweer de enerlaatste wedstrijd van December tegen Freiburg

die eigenlijk best saai was sinds de stand maar 0-0 werd met een afgekeurd doelpunt van Grifo dus we hadden ook nog kunnen verliezen maar gelukkig was dat niet gebeurd.

L8NEx5B.png

De wedstrijd hierna was de laatste wedstrijd van december

Die wat minder ging maar ja het was tegen de nummer 4 op dat moment en nu de nummer 3.

https://imgur.com/LyYRFCU

De stand van de Bundesliga

yUAk4EV.png

Mijn selectie

lIwaBGY.png

Fijne dag nog

@Marius @Djurovski @MNie @chrisje1993

Bedankt voor het reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LSLKrdm.png

OOmsakU.png

Nou de eerste maand van 2024 zit er al weer op en het gaat alweer beter dan het begin van het Bundesliga seizoen.

De eerste wedstrijd na de winterstop was een vriendschapelijke wedstrijd tegen SK Beveren

Q2xjlu9.png

De wedstrijd begon redelijk goed want in de 25e minuut kwam de 1-0 dankzij een heerlijke solo van Luca Waldschmidt. Nog net vlak voor rust viel al de 1-1 voor SK Beveren door Hrncar. De rust was aangebroken en het bleef 1-1. Al snel in de 56e minuut maakt Mark Uth de 2-1 met een assist van Davie Selke. De wedstrijd is afgelopen en de eerste wedstrijd van Januari is afgelopen met 2-1 winst.

hyMaZRV.png

De tweede wedstrijd van Januari was tegen SC Leverkusen deze wedstrijd zal ik niet veel over vertellen behalve dat we 5-0 gewonnen hebben ik zal de minuten zeggen waarin we gescoord hebben. In de 4e minuut dankzij Davie Selke. In de 9e minuut dankzij Luca Waldschmidt. In de 31e minuut dankzij Florian Kainz. In de 61e minuut door Davie Selke. En als laatst in de 73e minuut dankzij Julian Chabot.

7qtfzC5.png

De allereerste wedstrijd in de Bundesliga na de zomerstop ging al heel goed met een 1-0 winst. De wedstrijd begon niet zo lekker sinds tegen Heidenheim in de 47e kregen we een blesurre voor basis speler op dit moment Steffen Tigges. In de rust bleef het 0-0. In de 74e minuut viel het eerste en laatste doelpunt voor ons dankzij een penalty van Mark Uth.

Er zaten best veel dagen tussen Heidenheim en Dortmund dus had ik nog even een vriendschappelijke wedstrijd tegen KRC Gent, die hebben we gewonnen met 2-1. Al snel in de 9e minuut maakte Florian Dietz de 1-0 voor ons. In de 27e minuut maakt Luca Waldschmidt de 2-0 met een assist van Carstensen. In de rust bleef het 2-0 voor ons dus dat zou een makkelijke winst zijn. Vervolgens in de 66e minuut kwam nog het laatste doelpunt voor Gent door J. Triest dus de wedstrijd eindigde het nog 2-1 dus opnieuw hebben we gewonnen.

Deze volgende wedstrijd werd ik heel blij met het resultaat. Tegen Dortmund! werd het thuis in het RheinEnergie Stadion 1-0 voor ons dankzij Davie Selke met een  mooie assist van Florian Kainz. En het werd nog bijna 1-1 voor dortmund maar die werd afgekeurd dus hebben we vervolgens 1-0 voor ons waar ik heel blij van werd.

ENm3u4e.png

Deze wedstrijd is niet veel over te zeggen sinds het 0-0 is geworden dus ik laat wel de screen shot zien.

SdwPAF3.png

Fijne dag nog nu komt de stand en de selectie.

Stand

PcxgG5q.png

Selectie

L7daefC.png

@Jochem @Marius @MNie @Djurovski @chrisje1993

Thnx voor het reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn de resultaten die wij willen zien en zo kruip je langzaam maar zeker van de onderste plaatsen naar boven. Klein gaatje nog overbruggen maar dat gaat wel goed komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nog eens sterk uit de startblokken schieten na de winterstop! Het gat met de clubs boven je is alvast gedicht, nu de komende tijd nog wat plaatsen zien te winnen in het klassement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bR3BPsI.png

Nou ik dacht ik ga eens even het laatste deel na de winterstop spelen en vervolgens ging het zeer goed ik zal niet alle standen van alle wedstrijden opnoemen want dat zal zeer lang duren. 

5j7iHOx.png

In Februari ging die 4 wedstrijden heel slecht maar opeens toen het team gewend raakte aan de taktiek ging het HEEL goed door 13 wedstrijden waarvan 11 wedstrijden in de Bundesliga sinds we twee vriendschappelijk wedstrijden hebben gespeeld. Zoals jullie wisten stond ik eerst 16 in de Bundesliga.

FMdN2CM.png

Maar opeens staan we... 7e plek dus dat betekent dat we Conference League spelen in 2025!! wat een comeback na die 16 plek daardoor kregen we zelfs nog 60 miljoen voor Conference League daar was ik zeer blij door die 7e plek.

CI6Cme8.png

Hier komt mijn selectie die ons naar de Conference League heeft gebracht

BBrYxtH.png

Dit is een korte update want ik heb al een update vandaag gedaan maar ja ik ben zeer blij door het eerste seizoen.

@Djurovski @Marius @MNie 

Thnx voor het reageren op de eerste update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites