keano77 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Zo richting de "zomer" ga ik nog een poging wagen voor een nieuwe novelle. En deze ben ik gestart met dubbelfunctie als coach van TNS en bondscoach van Wales (met het oog op een building a nation challenge). En dan van een wat kortere adem dan met bijvoorbeeld San Marino. Er zullen weinig grafische hoogstandjes worden neergezet en ook geen lappen tekst maar vooral screenshots van de resultaten e.d. Mocht je vragen hebben of meer willen zien laat het dan vooral weten! Doelstellingen, resultaten en stand: Spoiler Stand en resultaten Wales: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Succes in WALES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Interessante uitdaging. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 19 juni Auteur Share Geplaatst 19 juni Inmiddels zijn we halverwege het eerste seizoen beland en we hebben meteen al veel te bespreken dus daar nemen we even de tijd voor. Mochten jullie de update aan de lange kant vinden dan zal ik ze voortaan in 2 splitsen (dus per keer of TNS of Wales zelf behandelen), laat het dan vooral even weten. We hebben inmiddels een eerste update over de komende jeugdintake en dat wordt maar even afwachten hoe deze gaat uitpakken: Spoiler Dan de eerste seizoenshelft waarin we veel wedstrijden gespeeld hebben. Helaas bleef het avontuur in de voorronde van de Champions League nog maar beperkt tot 1 ronde (nam de baan over na de eerste wedstrijd dus moest een 2-0 achterstand ombuigen en dat is jammer genoeg niet gelukt. Was het dan maar een heel kort Europees avontuur? Nee hoor boven verwachting heb ik de groepsfase van de Conference League weten te behalen. Helaas kwamen we in de groepsfase wel een stuk te kort om serieus mee te doen maar dat is iets voor de komende jaren. Succes hebben we voorlopig nog wel in de binnenlandse bekertoernooien. Hieronder even de resultaten en de huidige stand + programma voor de rest van het seizoen. Spoiler Het mooie van een wat langer Europees avontuur is dat er best wat geld binnenkomt en dan is het bestuur ook eerder geneigd om dit te investeren in bijvoorbeeld de faciliteiten zoals je hieronder kan terugvinden. Spoiler Naast de avonturen met TNS kunnen we ook het avontuur met Wales bespreken en ook dat is een redelijk succesverhaal. We hebben ons namelijk weten te plaatsen voor het EK in Duitsland! Hieronder even de uitslagen en de eindstand in de kwalificatiepoule: Spoiler Tags en reacties: Spoiler @MNie @Marius @Djurovski @KayDeManaager @Rob1981 @FlyD Bedankt allemaal voor de likes/reacties! Ben benieuwd hoe het avontuur gaat bevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Ondanks een pak slaag thuis tegen de toeterende Turken wel door. Nationaal ook prima bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 22 juni Auteur Share Geplaatst 22 juni We zijn inmiddels aanbeland in de zomer van het eerste seizoen. De zomer waar het EK op de rol staat. Maar eerst eens kijken hoe het eerste seizoen met TNS is afgelopen, in de volgende update ga ik het EK bespreken. En ik ga het even kort houden aangezien ik de Treble weet te winnen. In Wales ben ik met TNS (in real life zijn ze het ook) redelijk ongenaakbaar waardoor ik de komende jaren hoop dit vast te houden en dan steeds Europees wat stappen te gaan zetten. Hieronder de resultaten en screens van bepaalde wedstrijden. Het was overigens niet alleen voor het eerste elftal een goed jaar maar ook de onder 19 en de B ploeg wisten kampioen te worden: Spoiler Verder hebben we ook wat mooie talenten weten vast te leggen die ik in de laatste wedstrijden ook al wat speelminuten in het eerste heb laten maken. Alvast wel 2 lotingen die zijn geweest voor de nationale ploeg van Wales. Op het EK hebben we het qua loting niet getroffen, de Nations League kon een stuk slechter. Spoiler Tags en reacties: Spoiler @MNie @Marius @Djurovski @KayDeManaager @Rob1981 @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Keurig seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 24 juni Auteur Share Geplaatst 24 juni Zoals beloofd in de vorige update zou ik nu gaan inzoomen op het EK waar we ons voor hebben gekwalificeerd. Na het zien van deze loting had ik er eigenlijk al niet zo veel zin meer in want dit was natuurlijk de zwaarste poule die ik maar kon treffen. Echter had ik misschien wat (valse) hoop voor een puntje of 2 te pakken door wat lelijke gelijkspelen. Wat kwam ik van een koude kermis thuis zeg zoals jullie hieronder kunnen zien: Het was voor het bestuur echter dusdanig zwak dat ze me ontsloegen na het EK. Dus voorlopig ligt de focus alleen op TNS, echter kijk ik wel wat voor vacatures er qua landenteams voorbij komen om misschien daar wat op te gaan bouwen. Tags en reacties: Spoiler @MNie @Marius @Djurovski @KayDeManaager @Rob1981 @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Wat had het bestuur verwacht tegen die landen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten