Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.
  • 0

Out of memory

delichris

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Pfoe, aardige bottleneck wel. Op welke momenten krijg je die meldingen? Ik heb ze wel eens gehad als ik FM meerdere uren (10+) aan had staan. Dus dan klap ik de laptop dicht, ga ik een dag later verder, krijg ik die melding. Ik weet niet of jij ook zoiets doet? Of de PC in slaapstand zetten ofzo? Bij mij hielp het om gewoon even eens in de zoveel tijd de PC opnieuw te starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0

Kan te maken hebben met 1 van je graphic packs. Even alles weghalen, kijken of je het dan nog steeds krijgt. Zo niet, 1 voor 1 de graphics weer toevoegen zodat je kunt achterhalen welk pack dit probleem veroorzaakt. Dit is het meest voorkomende probleem.

Heb je het probleem zonder toevoegingen nog steeds, dan even checken of je antivirus geen problemen geeft.

Cache verwijderen. En bestanden verifiëren in Steam.

Windows, DirectX en NETFramework up to date?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
Op 1-4-2024 om 13:05 zei delichris:

Ik krijg constant een bericht dat FM een out of memory heeft. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Minder programma's tegelijk laten draaien. Had ik op mijn vorige laptop ook. Als ik Chrome en FM tegelijk open had dan crashte die soms ook met dezelfde melding. Volgens mij komt je geheugen dan gewoon aan de 100% en stopt die met FM.

Als je naast FM niets open hebt staan dan wordt het misschien tijd om je pc/laptop op te schonen/vervangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites