Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Zijn er meer mensen fan van de duistere humor van Guy Ritchie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 25 minuten geleden zei Nom de Guerre: Zijn er meer mensen fan van de duistere humor van Guy Ritchie? Snatch vond ik aardig, maar niet helemaal mijn ding. The Gentlemen (film) vond ik daarentegen wel erg vermakelijk. De serie moet ik misschien maar eens aanslingeren, hoe bevalt die tot dusverre? Daarbij ga ik er even vanuit dat je omwille hiervan het topic aangemaakt hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Auteur Share Geplaatst 10 maart Ik ben vanwege de serie het topic begonnen, inderdaad. Ik heb gisteravond aflevering 1 gekeken en ik moet zeggen, het bevalt prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ik ga er binnenkort aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Heb de serie gister uitgekeken, ik heb me er goed mee vermaakt! Heerlijke zwarte humor, scherpe dialogen en maffe personages. Zoals het een Guy Ritchie project beaamt. Ik zou zeggen een 8,3/10 Ben sowieso een fan van Guy Ritchie. Niet alles is even goed maar wel altijd enorm vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Zit er helemaal in. Prachtserie. Kan me niet herinneren dat ik de film ooit gekeken heb dus dat binnenkort ook maar eens doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten