Nom de Guerre Posted March 10, 2024 Share Posted March 10, 2024 Zijn er meer mensen fan van de duistere humor van Guy Ritchie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 10, 2024 Share Gepost March 10, 2024 25 minuten geleden zei Nom de Guerre: Zijn er meer mensen fan van de duistere humor van Guy Ritchie? Snatch vond ik aardig, maar niet helemaal mijn ding. The Gentlemen (film) vond ik daarentegen wel erg vermakelijk. De serie moet ik misschien maar eens aanslingeren, hoe bevalt die tot dusverre? Daarbij ga ik er even vanuit dat je omwille hiervan het topic aangemaakt hebt  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost March 10, 2024 Author Share Gepost March 10, 2024 Ik ben vanwege de serie het topic begonnen, inderdaad. Ik heb gisteravond aflevering 1 gekeken en ik moet zeggen, het bevalt prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost March 10, 2024 Share Gepost March 10, 2024 Ik ga er binnenkort aan beginnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost March 15, 2024 Share Gepost March 15, 2024 Heb de serie gister uitgekeken, ik heb me er goed mee vermaakt! Heerlijke zwarte humor, scherpe dialogen en maffe personages. Zoals het een Guy Ritchie project beaamt. Ik zou zeggen een 8,3/10  Ben sowieso een fan van Guy Ritchie. Niet alles is even goed maar wel altijd enorm vermakelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 8, 2024 Share Gepost April 8, 2024 Zit er helemaal in. Prachtserie. Kan me niet herinneren dat ik de film ooit gekeken heb dus dat binnenkort ook maar eens doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts