Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Palworld

La Pulga

Aanbevolen berichten

Ik heb wat filmpjes gekeken en ben dus wat op ontdekking uitgegaan in verschillende werelden. Gewoon even kijken hoe en wat. Heb nu wel de ideale begin basis begonnen (waar ook deze bovenstaande foto's zijn genomen). Je begint natuurlijk bij plateu of Beginings oid, dan volg je het pad naar beneden. Dan loop je helemaal door naar die toren en daar ga je naar rechts. Daar staat waarschijnlijk zo'n groepje sukkels waarbij ik gewoon gewacht heb tot ze elkaar uit moorden en nam die opgesloten Pal toen ook mee. Dan heb je een plateau die verbonden is met een brug (die naar die slang achtige baas leid) en daar heb ik mijn base gebouwd. Je hebt daar namelijk zo'n zes van die Ore blokken waardoor je veel Ingnots kan maken (die je weer voor alles en nog wat nodig hebt). Paar van die miners *2 er tegenaan flikkeren zoals Penking en je gaat als een tiet. Had nog het geluk dat ik via fast travel aangevallen werd door die vuurvogel waardoor ook die binnen is. :< 

image.thumb.png.2d638e13d511182baba4587b5281ce9b.png

https://mapgenie.io/palworld/maps/palpagos-islands

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, goede locatie is nogal belangrijk. Die raids zijn niet misselijke schijnbaar. 

Probeerde vandaag wat te klooien op een EU server. Joinen gaat alleen erg lastig. Dacht dat het misschien wel iets was voor ons. Die servers draaien gewoon door namelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei The Saint:

Ja, goede locatie is nogal belangrijk. Die raids zijn niet misselijke schijnbaar. 

Probeerde vandaag wat te klooien op een EU server. Joinen gaat alleen erg lastig. Dacht dat het misschien wel iets was voor ons. Die servers draaien gewoon door namelijk. 

Single player vallen de raids nog wel mee. Het mooie van deze locatie, die pals of mannetjes snappen niet hoe ze bij mijn base moeten komen :D dus ze staan beneden op zoek naar de ingang maar dan kan ik ze een voor een doodmaken met m’n Nuke (lees die elektro egel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites