bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari @La Pulga gaat daar over, maar die krijg ik even niet te pakken 1 minuut geleden zei The Saint: Servertje draaiend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Maar denk dat we een nieuwe server starten of niet? Anders zou ik ook gewoon een nieuwe kunnen aanmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari Kom ook @The Saint Code is 75PZ3R Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Bollsie#7041 is mijn username in Discord als ik me niet vergis. Kom eraan. Moet Discord nog installeren op laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Wat een mannetjes bij elkaar hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 10 uur geleden zei bas huijsmans: Wat een mannetjes bij elkaar hoor Vrij naakt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 januari Auteur Share Geplaatst 25 januari Daarom stonden we ook daar, anders te koud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ze noemen me soms wel eens een slavenarbeider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ik heb wat filmpjes gekeken en ben dus wat op ontdekking uitgegaan in verschillende werelden. Gewoon even kijken hoe en wat. Heb nu wel de ideale begin basis begonnen (waar ook deze bovenstaande foto's zijn genomen). Je begint natuurlijk bij plateu of Beginings oid, dan volg je het pad naar beneden. Dan loop je helemaal door naar die toren en daar ga je naar rechts. Daar staat waarschijnlijk zo'n groepje sukkels waarbij ik gewoon gewacht heb tot ze elkaar uit moorden en nam die opgesloten Pal toen ook mee. Dan heb je een plateau die verbonden is met een brug (die naar die slang achtige baas leid) en daar heb ik mijn base gebouwd. Je hebt daar namelijk zo'n zes van die Ore blokken waardoor je veel Ingnots kan maken (die je weer voor alles en nog wat nodig hebt). Paar van die miners *2 er tegenaan flikkeren zoals Penking en je gaat als een tiet. Had nog het geluk dat ik via fast travel aangevallen werd door die vuurvogel waardoor ook die binnen is. https://mapgenie.io/palworld/maps/palpagos-islands Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ja, goede locatie is nogal belangrijk. Die raids zijn niet misselijke schijnbaar. Probeerde vandaag wat te klooien op een EU server. Joinen gaat alleen erg lastig. Dacht dat het misschien wel iets was voor ons. Die servers draaien gewoon door namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 2 uur geleden zei The Saint: Ja, goede locatie is nogal belangrijk. Die raids zijn niet misselijke schijnbaar. Probeerde vandaag wat te klooien op een EU server. Joinen gaat alleen erg lastig. Dacht dat het misschien wel iets was voor ons. Die servers draaien gewoon door namelijk. Single player vallen de raids nog wel mee. Het mooie van deze locatie, die pals of mannetjes snappen niet hoe ze bij mijn base moeten komen dus ze staan beneden op zoek naar de ingang maar dan kan ik ze een voor een doodmaken met m’n Nuke (lees die elektro egel) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Het is leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Is iets dat enkel online is? En je moet telkens dezelfde server hebben om je voortgang te houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Er bestaat een kans dat je server gewipet wordt d.m.v. early acces. Dat hebben wij net ondervonden. Je kan wel de map zien waar je bent geweest maar je base en char zijn gewoon weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 8 minuten geleden zei Glenn08: Is iets dat enkel online is? En je moet telkens dezelfde server hebben om je voortgang te houden? Je hebt gewoon een single player optie. Dus lekker je eigen ding op een persoonlijk servertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 2 uur geleden zei Glenn08: Is iets dat enkel online is? En je moet telkens dezelfde server hebben om je voortgang te houden? Maar jij gaat gewoon met ons mee spelen Glenn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari Ja Stefan is er nu ook bijgekomen, maar we hebben wel al een leuke server opgezet. Ben zelf komende 3 dagen weg, dus dan kijken jullie zelf maar wat er gebeurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 1 uur geleden zei La Pulga: Ja Stefan is er nu ook bijgekomen, maar we hebben wel al een leuke server opgezet. Ben zelf komende 3 dagen weg, dus dan kijken jullie zelf maar wat er gebeurd Wat is de server? Kom ik er ook bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 4 uur geleden zei La Pulga: Ja Stefan is er nu ook bijgekomen, maar we hebben wel al een leuke server opgezet. Ben zelf komende 3 dagen weg, dus dan kijken jullie zelf maar wat er gebeurd Die server waar we woensdag op speelden of nog weer een andere? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 januari Auteur Share Geplaatst 28 januari 13 uur geleden zei bas huijsmans: Die server waar we woensdag op speelden of nog weer een andere? Ja de server van woensdag, jullie kunnen gewoon verder gaan ik haal het uiteindelijk wel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Op 24-1-2024 om 22:34 zei La Pulga: Kom ook @The Saint Code is 75PZ3R Krijg een not found session hierop. Hebbie code voor mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 januari Auteur Share Geplaatst 28 januari 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Krijg een not found session hierop. Hebbie code voor mij? Dan moet @bas huijsmans online zijn en elke keer is het een nieuwe code. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Euhm ja, dan moeten we altijd even overleggen wanneer we gaan spelen. Dan kan ik hem aan zetten. Overdag is dan sowieso wel even een probleempje. Wellicht een idee om een groepsapp ofzo aan te maken met mensen die spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 januari Auteur Share Geplaatst 31 januari Hoe gaat het met de Pallers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Pff al sinds vrijdag niet meer gespeeld. Moest in het weekend de estafette er even doorheen knallen, maandag de online save en twee dagen een salestraining achter de rug dus redelijk naar de gedver zo. Vrijdag maar weer eens een kijkje nemen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten