ReneLeBlanc Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 1 uur geleden zei La Pulga: Hoe gaat het met de Pallers? Goed goed goed. Heb nu wel mooie base en ook wel chille pals. Jij nog gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 januari Auteur Share Geplaatst 31 januari 49 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Goed goed goed. Heb nu wel mooie base en ook wel chille pals. Jij nog gespeeld? Hier gaat het ook wel lekker, inmiddels level 25 Ben vooral aan het rondrennen en alle fast travels aan het pakken, daarna maar een leuk teampie bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 8 uur geleden zei La Pulga: Hier gaat het ook wel lekker, inmiddels level 25 Ben vooral aan het rondrennen en alle fast travels aan het pakken, daarna maar een leuk teampie bouwen. Same. Hier level 31 vgm. Heb nu Kitsun Saddle waardoor je als je op hem zit je niet meer hoeft na te denken over wat voor outfitje je aan moet want temperatuur speelt geen rol. Kreeg ook een Blazehowl uit een Surfent en Celeray (water + water geeft echt zo’n ziek grote vuur Pal) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Is dit gelijk World of Warcraft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 februari Auteur Share Geplaatst 1 februari 22 minuten geleden zei Lensherr: Is dit gelijk World of Warcraft? 35 keer beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Iemand die vanavond samen wilt spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 6 uur geleden zei bas huijsmans: Iemand die vanavond samen wilt spelen? Denk niet dat ik erbij ben, maar laat nog wel weten mocht dat veranderen. Gisteren nog op egg hunt gegaan en vond zo'n Huge Dragon egg, lekker hoor Verder flink wat Alpha Pals verslagen en die bliksem pal met die chick achterop. Nu twee bases opgezet en nadenken wat ik met die derde optie ga doen. Heb nog echt geen idee wat een goed team is dus doe maar wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 56 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Denk niet dat ik erbij ben, maar laat nog wel weten mocht dat veranderen. Ik wacht het af. Dan vertrouw ik er maar op dat @La Pulga wel kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 februari Auteur Share Geplaatst 2 februari Ik heb met andere vrienden, niet betere vrienden dan jullie dat zijn, een lethal company avondje gepland. Excuus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 2 uur geleden zei La Pulga: Ik heb met andere vrienden, niet betere vrienden dan jullie dat zijn, een lethal company avondje gepland. Excuus. No hard feelings. Zolang je ons maar niet vergeet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 februari Auteur Share Geplaatst 2 februari 18 minuten geleden zei bas huijsmans: No hard feelings. Zolang je ons maar niet vergeet Je bent mijn favoriete Feyenoorder geworden. Denk dat ik zondag wel eventjes kan Wel in de avond pas trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari 17 uur geleden zei La Pulga: Je bent mijn favoriete Feyenoorder geworden. Denk dat ik zondag wel eventjes kan Wel in de avond pas trouwens. Flikker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Hahahah neem aan dat wij gewoon gelijk staan, maar als er echt iemand bovenaan moet staan, dan ben ik dat uiteraard wel ja 17 uur geleden zei La Pulga: Denk dat ik zondag wel eventjes kan Wel in de avond pas trouwens. Zondagavond speel ik de Online Save dus kan ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 februari Auteur Share Geplaatst 3 februari 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Flikker. Ben jij ook al besmet met het virus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Twijfel om deze aan te schaffen, wie gaat me overtuigen? Ben een beetje bang dat ik deze op de langere termijn ga laten verstoffen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari 1 uur geleden zei La Pulga: Ben jij ook al besmet met het virus? Welk virus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari 41 minuten geleden zei De Raam: Twijfel om deze aan te schaffen, wie gaat me overtuigen? Wij zorgen er voor dat je hem niet laat verstoffen en anders koop ik een stofdoekje voor je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 februari Auteur Share Geplaatst 3 februari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Welk virus? Het Feyenoord virus, wat niet perse slecht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari 41 minuten geleden zei La Pulga: Het Feyenoord virus, wat niet perse slecht is. Al m’n hele leven lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Jullie al dragon eggs gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari 1 uur geleden zei sennid: Jullie al dragon eggs gevonden? Zeker! Deze kwam er bij mij ook uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari 2 uur geleden zei sennid: Jullie al dragon eggs gevonden? Ik vond gisteravond mijn eerste. Alleen nog niet uit gekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 16 uur geleden zei ReneLeBlanc: Zeker! Deze kwam er bij mij ook uit Op de vulkaan gevonden toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 34 minuten geleden zei sennid: Op de vulkaan gevonden toevallig? Volgens mij wel ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Op 1-2-2024 om 17:50 zei La Pulga: 35 keer beter! Niks is beter dan WoW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten