Spring naar bijdragen

Palworld

La Pulga

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Goed goed goed. Heb nu wel mooie base en ook wel chille pals. Jij nog gespeeld?

Hier gaat het ook wel lekker, inmiddels level 25 :D Ben vooral aan het rondrennen en alle fast travels aan het pakken, daarna maar een leuk teampie bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei La Pulga:

Hier gaat het ook wel lekker, inmiddels level 25 :D Ben vooral aan het rondrennen en alle fast travels aan het pakken, daarna maar een leuk teampie bouwen.

Same. Hier level 31 vgm. Heb nu Kitsun Saddle waardoor je als je op hem zit je niet meer hoeft na te denken over wat voor outfitje je aan moet want temperatuur speelt geen rol. Kreeg ook een Blazehowl uit een Surfent en Celeray (water + water geeft echt zo’n ziek grote vuur Pal) ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bas huijsmans:

Iemand die vanavond samen wilt spelen?

Denk niet dat ik erbij ben, maar laat nog wel weten mocht dat veranderen.

Gisteren nog op egg hunt gegaan en vond zo'n Huge Dragon egg, lekker hoor :< Verder flink wat Alpha Pals verslagen en die bliksem pal met die chick achterop. Nu twee bases opgezet en nadenken wat ik met die derde optie ga doen. :D Heb nog echt geen idee wat een goed team is dus doe maar wat. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahah neem aan dat wij gewoon gelijk staan, maar als er echt iemand bovenaan moet staan, dan ben ik dat uiteraard wel ja ;)

17 uur geleden zei La Pulga:

Denk dat ik zondag wel eventjes kan  Wel in de avond pas trouwens.

Zondagavond speel ik de Online Save dus kan ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites