Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Managers United: Goal van de Maand januari

Bogatyr

Welk doelpunt vinden jullie het mooiste?  

9 leden hebben gestemd

1. 1. Welk doelpunt vinden jullie het mooiste?

• PJHoutman
    • Bogatyr
      0
    • Joonsterke
    • Kyrill
    • Lensherr
    • Niejo
      0
    • Rykjvk1
      0

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

• Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
  • Peiling gesloten op 30-01-24 om 22:59

Aanbevolen berichten

afbeelding.png.0ba6b339e27c28dc665f78c03995df2a.png

Welkom bij onze gloednieuwe rubriek, 'Goal van de Maand', waar we de meest indrukwekkende doelpunten uit Football Manager 2024 in de schijnwerpers zetten. Van wonderbaarlijke solo-acties tot perfect uitgevoerde teamcombinaties, deze maandelijkse spotlight belicht het virtuoze spel van onze favoriete voetballers die het virtuele net laten trillen. Mis geen moment van de opkomende sterren en hun onvergetelijke doelpunten.

In onderstaande lijst sommen we de inzendingen even voor jullie op. We hebben in totaal 7 doelpunten binnen gekregen van leden op het forum maar ook van iemand die niet op het forum zit. Het is de bedoeling dat jullie via de poll in dit topic de stem uitbrengen. Het doelpunt dat het meeste stemmen heeft na de deadline wint de verkiezing. Hiervan zal ook een artikel gemaakt worden voor de website en de sociale media van Managers United. Stemmen kan tot 30 januari 23.59u. Voor alle duidelijkheid, het is niet de bedoeling dat je op jezelf stemt. Wil je graag een vaste tag voor dit topic? Laat het dan weten in de comments.

1. @PJHoutman - Ali Moumni - Atletico Tétouan

2. @Bogatyr - Luiz Carlos - Pacos De Fereirra

3. @JoonsterkeBE - Odada - Aalborg

4. @Kyrill - Victor Osimhen - Arsenal

5. @Lensherr - Fernandez Pardo - KAA Gent

6. @Niejo101 - Moretto - Vitoria Guimaraes

7. @Rykjvk1 - Iontonn - Hayes & Yeading United

De stemming is bij deze geopend!

@Kyrill @Lensherr @Niejo101 @PJHoutman @Rykjvk1 @JoonsterkeBE

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei PJHoutman:

Voor mij werkt ie gewoon. 

Is deze goal van Osimhen niet dezelfde als die van vorige maand? ;c 

Haha oei, maarja het was diegene die ik toegezonden kreeg. Ik had het eerlijk gezegd niet door :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oshimen komt daar bijna in een 1 op 1 situatie met de keeper, en hij neemt hem mooi ineens, maar hij heeft tijd genoeg om in te schatten hoe die bal gaat komen. Dus vind ik de uitleg dat hij mooier is omdat de bal van achter hem komt eigenlijk totaal niet relevant bij deze goal.

De anderen maken bijna elk een goal van buiten de 16, waarvan dan ook nog eens een deel mooi in het haakje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Bogatyr:

Haha oei, maarja het was diegene die ik toegezonden kreeg. Ik had het eerlijk gezegd niet door 

Dankjewel @De Raam voor de stem. Maar is idd zelfde als vorige maand. Dat is niet de bedoeling, en ik heb laatste tijd vrijwe alles op 2D gespeeld. Dus ik zal stemmen, maar mijn deelname mag je aub diskwalificeren en doet niet meer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FM24-3.thumb.jpg.1b71fcf1d7f9b196f7284654dbc231d7.jpg.c5c992e20b17ec791e6f4f27a663ad51.jpg.de7884a2a210a24480feeeb14cb4ade6.jpg.6baf4b5c0a463a8f047238dec63eb01b.jpg

Afgelopen maand waren onze leden wat schaarser met hun doelpunten, maar toch kregen we zeven doelpunten ingestuurd. Deze keer was PJHoutman die met de eer mag gaan lopen. Hij speelt met Athletic Tétouan in de Marokkaanse competitie en scoorde een heerlijk doelpunt met Ali Moumni. De buitenspeler kapte zich eerst mooi uit om de bal voor zijn linker te leggen. Met een geweldige uithaal vloog de bal uiteindelijk in de linkerbovenhoek. De keeper had geen schijn van kans. Bekijk hieronder het magistrale doelpunt:

Wil je ook graag meedoen met de 'Goal van de maand' verkiezing? Meld je dan snel aan op ons forum en stuur je doelpunt in een privé bericht naar @Bogatyr.

Proficiat @PJHoutman !

Link naar opmerking
Deel via andere websites