dimihuyghe Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari goed seizoen gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Een derde plek is helemaal niet verkeerd in je eerste seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 15 februari Auteur Share Geplaatst 15 februari (bewerkt) planning seizoen 2024- 2025 Dit seizoen gaan we vol voor de titel en hopen ver te geraken in het kampioenenbal. Met het nieuwe format denk ik zelfs in ons voordeel speelt. In het kampioenschap wil ik meer dominant en direct voetbal brengen. Met een iets ander formatie . Ga Mount als Amc gebruiken zoals ik beloofd had in zijn contract en Fernandez als anker voor de defensie. En op de flanken enkel op links een aml als inside forward. Transfer plannen Eerst en vooral de volgevretten vedetten wegwerken met de hoge lonen, als ik een overzicht bekeek van vorig seizoen kwestie lonen en minuten gespeeld vielen vooral Sterling op, grootverdiener en amper basisplaatsen gekregen. Ook wil ik heeeel veeeel uitgeleende spelers verkopen en de kernen van u21 en u18 kleiner en effectiever maken, enkel de spelers waar ik toch op reken in de toekomst uitlenen maar aan dochterclubs..... Inkomen niet teveel verwachten, heb 120 mil , wil ermee 2 jonge talenten, echte grote talenten dan, halen. Wel spelers die direct inzetbaar zijn maar wel u23 kwestie leeftijd, blijf aan mijn filosofie houden, enkel talenten halen . Ook in de planning staat 2 of 3 spelers omtrainen naar andere positie , om de kern kleiner te kunnen houden. Cuenca al zeker naar VL en wss ook Mudryk nar playmaker of valse 9. Voorbereiding Deze zal vooral tactisch zijn met veel wedstrijden en testen van spelers op verschillende posities, en ga geen gebruik maken van spelers die op transferlijst staan. En dat zijn er veel. Jeugd zal al minuten krijgen en zo kan ik zien wie er vooruitgang genoeg gemaakt heeft. Ook maak ik een counter tactiek en een full attack taktiek om te gebruiken in de laatste 15 minuten. spelers op transferlijst Sterling - te hoog loon voor te weinig minuten en te oud Gallagher - brengt te weinig voetballend Kepa - te hoog loon voor back up Zyech - geen toekomst in de club Anjorin - eist te hoge status voor zijn kwaliteit Begstrom - is einde contract en hierbij nog een tal spelers uit de u21 kern. Zoals je kan lezen ben ik de club financieel sterker aan het maken en al het overbodige aan het wegwerken. Nu hopen ze snel werk maken van een nieuw stadium. 15 februari bewerkt door vekie71 verkeerde knop dus geplaatst wederom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 15 februari Auteur Share Geplaatst 15 februari 10 minuten geleden zei vekie71: planning seizoen 2024- 2025 Dit seizoen gaan we vol voor de titel en hopen ver te geraken in het kampioenenbal. Met het nieuwe format denk ik zelfs in ons voordeel speelt. In het kampioenschap wil ik meer dominant en direct voetbal brengen. Met een iets ander formatie . Ga Mount als Amc gebruiken zoals ik beloofd had in zijn contract en Fernandez als anker voor de defensie. En op de flanken enkel op links een aml als inside forward. Transfer plannen Eerst en vooral de volgevretten vedetten wegwerken met de hoge lonen, als ik een overzicht bekeek van vorig seizoen kwestie lonen en minuten gespeeld vielen vooral Sterling op, grootverdiener en amper basisplaatsen gekregen. Ook wil ik heeeel veeeel uitgeleende spelers verkopen en de kernen van u21 en u18 kleiner en effectiever maken, enkel de spelers waar ik toch op reken in de toekomst uitlenen maar aan dochterclubs..... Inkomen niet teveel verwachten, heb 120 mil , wil ermee 2 jonge talenten, echte grote talenten dan, halen. Wel spelers die direct inzetbaar zijn maar wel u23 kwestie leeftijd, blijf aan mijn filosofie houden, enkel talenten halen . Ook in de planning staat 2 of 3 spelers omtrainen naar andere positie , om de kern kleiner te kunnen houden. Cuenca al zeker naar VL en wss ook Mudryk nar playmaker of valse 9. Voorbereiding Deze zal vooral tactisch zijn met veel wedstrijden en testen van spelers op verschillende posities, en ga geen gebruik maken van spelers die op transferlijst staan. En dat zijn er veel. Jeugd zal al minuten krijgen en zo kan ik zien wie er vooruitgang genoeg gemaakt heeft. Ook maak ik een counter tactiek en een full attack taktiek om te gebruiken in de laatste 15 minuten. spelers op transferlijst Sterling - te hoog loon voor te weinig minuten en te oud Gallagher - brengt te weinig voetballend Kepa - te hoog loon voor back up Zyech - geen toekomst in de club Anjorin - eist te hoge status voor zijn kwaliteit Begstrom - is einde contract en hierbij nog een tal spelers uit de u21 kern. Zoals je kan lezen ben ik de club financieel sterker aan het maken en al het overbodige aan het wegwerken. Nu hopen ze snel werk maken van een nieuw stadium. @Marius @dimihuyghe @Kyrill @keano77 @rich ruzzian @De Raam @JoonsterkeBE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Hopen dat je ze allemaal verkocht krijgt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari idd hopen dat je veel spelers kan slijten aan andere clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 17 februari Auteur Share Geplaatst 17 februari My life as a manager off CFC Na een welgekomen vakantie ga ik terug aan de slag in mijn geliefde club CFC, eerste taak was de kern kleiner maken en tactisch wat aanpassingen maken. De oefenmatchen waren prima uitgestippeld met een easy start bij lokale amateurs en zo opbouwen naar toppers tegen Bayern en Villareal. Heb expres eerst Bayern gezet , mits ik daar geen winst verwachtte , en erna de Yellow Submariners om eventueel met positieve noot te eindigen voor de seizoenstart. Kwa inkomende transfers heb ik een rustige voorbereiding, ga wel op zoek naar jonge wonderkids of talenten. En een u23 topverdediger, maar wel rechtsvoetig. Hopelijk brengen men scouts iets goed binnen en snel. Want begin het liefst met de volledige kern aan de oefenwedstrijden. Dus eind juni kom ik op de club terug aan en met klein hartje verkondig ik aan de groep dat er veel uitgaande transfers gaan zijn en weinig inkomende. Direct kreeg ik de vraag waarom uiteraard en komt dat wel ten goede van de kwaliteit; mijn antwoord was duideluik, ik ga, jeugd kansen geven en we zijn aan lange termijn project begonnen om de club omhoog te tillen op alle vlakken. De oefenmatchen liepen veel beter dan ik had verwacht, heel vlot scorend tegen de amateurs, andere zoals HSV vlot gewonnen. En dan kwam de echte test voor nieuwe tactiek en spelers… Bayern Munchen. We begonnen met ons nieuw systeem 4222 , en werden echt weggebalzen door de Duitse grootmacht maar Kobel speelde een wereldmatch en 0-0 bij de rust. Na rust ging ik terug 442 spelen met met echte wingers en raar maar waar…. We speelden ze van het veld en wonnen zelfs nog met een betere XG. Mmmmm en nu coach ? Als laatste kwamen de jongens uit Villareal langs, terug de 4222 proberen maar, vasthouden aan je eigen principes coach. En terecht, wonnen verdiend en met mooi voetbal zelfs. Met enkele leuke verrassingen als uitblinkers. screenshot taktiek : Spoiler Tussen alle oefenmatchen en trainingen moest ik natuurlijk werken aan de transfers. En hopen er geen monsterbods kwamen op mijn steunpilaren, Real had oogje op N’Kunku en United op James en nog wel enkele kapers waren er. Sterling weigerde eerst Spurs driemaal, grrrrrr. Zyech deed ook wat moeilijk maar dat kwam wel goed. Kepa tj a, aanvaarde niet hij 2e keus werd en wou ook niet op ,de transferlijst. Wat wil je nu man ? En ondertussen kloeg de spelersraad dat ze vonden we te zwak waren op VL, maar nee Cuenca word een vedette daar en de jeugd krijgt kansen. Al 1 brandje kunnen blusses oef… Eens kijken wat men scouts gevonden hebben op VC… Diomande van Sporting, Debast van Anderlecht, Hanco van Ajax en Geertruida van Feyenoord stonden hoog op de lijst. Tja wie wilde er komen ? Ik werd gek van al die aanbiedingen van agents en makelaars van volgevretten vedetten, NEEEEEEEEE. Ik ga verder op mijn filosofie, jonge talenten halen en bouwen aan een wereldploeg gestoeld op een 442-4222-424. Plotseling kreeg ik een telefoontje van oude vriend Michael Essien, super zie hij, Lamps back at the bridge. En ik antwoorde , kom ook heb asst manager nodig voor u21. JAAAAAAAAAA was antwoord. Yeahaa weer een ex-speler back where he belongs. Mooi lijstje al, Terry-Lampard-Mikel-Hasselbank en Essien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Goede transfers gedaan en da's inderdaad een leuk lijstje aan stafleden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari moeilijke start seizoen Van een rare start off the seaosn gesproken. met Spurs En United als eerste 2e duels wist ik direct hoe mijn tactiek werkte en of de kern sterk genoeg zou zijn. Nipt gewonnen op Spurs maar wel verdiend, steeds voor gestaan maar het blijft een derby uiteraard. Tegen United dik onverdiend verloren, heel de match baas maar niet kunnen scoren. Ook wel andere spelers gebruikt. Was wel overtuigd van men taktiek mits ik kleine aanpassingen zal doen, later hier meer over. Dan kwam de demonstratie tegen Wolves , Na 25min al 4-0 en had zelfs meer kunnen zijn, we bleven maar kansen creeeren. Het gevaar kwam echt van alle kanten, WOOW dacht ik. Zuinige winst dan in andere derby en dan voetjes op de grond, zoals FM me vaak pakt. Voor een Cl match een mindere competitie match. verlies tegen Burnley, comon lads??? Was boos na de match. Maar tja, dan kwam Barca met Lukaku op visite. Was nioet echt een theekransje, werden weggetikt. Ons erna wel goed herpakt met de tactische aanpassingen, en 9/9 met weer een demonstratie tegen Newcastle, 6-1. Tactisch aanpassingen Zelfde formatie maar andere rollen, enkel een MC word DMC met Anchor als rol. En een Carrilero op rechts om het gat te vullen als mijn VR opkomt, wat ook de bedoeling is. En de AMC als Trequista , wat prima uitpakte voor Mount en 2e spits als Advanced Forward. Ik blijf vasthouden aan dit met een 442 als back-up Toekomst plannen De opvolging staat al klaar, enkele toppers uitgeleend en eigen jeugd zit ook veel kwaliteit. Williams een zeer veel belovend jonge spits, en Hassan een net opgepikte centrale verdediger. Bedoeling is dat ik vanaf volgend seizoen enkel nog de vertrekkers vervang en bijna geen transfers moet doen, misschien enkel 1 topper en voor de rest jonge talenten oppikken. Spoiler Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 26 februari Auteur Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) Back to the original 442 Het blijft heel wisselvallig, zeer goede resultaten met slechte, ok dat heb je als vertrouwd op jonge spelers in een ploeg met weinig leiders en ervaring. Maar we hebben geluk dat iedereen in PL punten laat liggen en zo staan we nog steeds maar op 3 punten van de leiders, maar met Arsenal away en City home wacht ons een hels programma met ertussen nog is Lazio uit. Ik probeer vaste duo's te vormen, zoals Osimhen en N'Kunku (hebben al een groene lijn ) , maar is moeilijk met nog steeds een blessuregolf. Gelukkig steeds maar korte blessuren maar toch. Tactisch merk ik dat de 4222 met trequista te wisselvallig is, dus terug naar een 442 maar iets lagere defensieve lijn, en met 2 DMC als BWM en Volante..... daar ook met vaste duo's - Enzo-Mount en Italiaans duo wonderkids Casadei- Scalvini. Achterin werken Diomande en Badiashile prima samen. Spoiler Financieel heb ik het onder controle, minder staff, en vooral minder dure staff. Spelerslonen onder controle en lager gemaakt, en doelstelling is nog te verkleinen de kern en meer jong talenten erin te gooien. Heb zelf nog 25 mil over, hou ik bij voor einde seizoen zien wie weg wilt of gewild is of nog een supertalent te strikken, alhoewel als je mijn loanees ziet heb ik genoeg achter de hand eigenlijk. Dus doelstelling 2 , minder aankopen per seizoen moet ik makkelijk halen volgende zomermercato. Goed op weh om men filosofie in de club in te planten. 26 februari bewerkt door vekie71 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Het gaat redelijk maar het k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 26 februari Auteur Share Geplaatst 26 februari 8 minuten geleden zei vekie71: Back to the original 442 Het blijft heel wisselvallig, zeer goede resultaten met slechte, ok dat heb je als vertrouwd op jonge spelers in een ploeg met weinig leiders en ervaring. Maar we hebben geluk dat iedereen in PL punten laat liggen en zo staan we nog steeds maar op 3 punten van de leiders, maar met Arsenal away en City home wacht ons een hels programma met ertussen nog is Lazio uit. Ik probeer vaste duo's te vormen, zoals Osimhen en N'Kunku (hebben al een groene lijn ) , maar is moeilijk met nog steeds een blessuregolf. Gelukkig steeds maar korte blessuren maar toch. Tactisch merk ik dat de 4222 met trequista te wisselvallig is, dus terug naar een 442 maar iets lagere defensieve lijn, en met 2 DMC als BWM en Volante..... daar ook met vaste duo's - Enzo-Mount en Italiaans duo wonderkids Casadei- Scalvini. Achterin werken Diomande en Badiashile prima samen. Toon verborgen inhoud Financieel heb ik het onder controle, minder staff, en vooral minder dure staff. Spelerslonen onder controle en lager gemaakt, en doelstelling is nog te verkleinen de kern en meer jong talenten erin te gooien. Heb zelf nog 25 mil over, hou ik bij voor einde seizoen zien wie weg wilt of gewild is of nog een supertalent te strikken, alhoewel als je mijn loanees ziet heb ik genoeg achter de hand eigenlijk. Dus doelstelling 2 , minder aankopen per seizoen moet ik makkelijk halen volgende zomermercato. Goed op weh om men filosofie in de club in te planten. @De Raam @Kyrill @rich ruzzian @dimihuyghe @Marius @keano77 @JoonsterkeBE @Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 26 februari Auteur Share Geplaatst 26 februari 6 minuten geleden zei Rrrood: Het gaat redelijk maar het k idd kan beter, zoals ik zeg te wisselvallig, jeugd moet groeien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Kan beter, seizoen is gelukkig nog lang- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari wisselvallige start van de competitie en zeker niet tegen de absolute top en dat maakt me ongerust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 28 februari Auteur Share Geplaatst 28 februari Op 27-2-2024 om 09:44 zei dimihuyghe: wisselvallige start van de competitie en zeker niet tegen de absolute top en dat maakt me ongerust idd maar na wat research en analyse van de matchen kwam ik tot volgend besluit, steeds de betere ploeg met een beter XG maar laatste minuten weggeven. Vermoeidheid , dus 2 conclusies, kern niet gewoon 2 matchen en te zwaar trainingschema Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ik wilde je even aanmoedigen na het zien van de wisselende resultaten van Chelsea in je Football Manager novelle. Ik begrijp dat het soms frustrerend kan zijn wanneer de resultaten niet altijd overeenkomen met de verwachtingen, maar vergeet niet dat zelfs de beste teams en managers te maken hebben met ups en downs. Het is juist deze onvoorspelbaarheid die het spel zo boeiend maakt. Blijf de moed erin houden en blijf trouw aan je tactieken en visie. Ik geloof er echt in dat de volgende hoofdstukken vol verrassingen en overwinningen zullen zitten. Blijf positief en laat je niet ontmoedigen door tegenslagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ook ik wil je bij dezen een hart onder de riem steken. Ik heb het idee dat je visie weldoordacht is, maar dat het in de uitvoering af en toe spaak loopt. Gooi niet al je principes overboord in de jacht op glorie, maar blijf trouw aan jezelf. De onvermijdelijke overwinningen zullen des te zoeter smaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart thx iedereen voor de steun zeker @Nom de Guerre en @Dansmeister voor de leuke bemoedigende woorden. En idd ik ga keikop spelen en vasthouden aan de 442 en filosofie van de jeugd te laten doorgroeien en tijd te geven en geen grote namen te kopen maar talenten en dan opbouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart BACK TO THE ROOTS NEXT YEAR COMPETITIES We maken nog kans op vanalles om maar met een positieve noot te beginnen. het blijft wat kabbelen maar toch ergens een klein reeksje kunnen neerzetten tegen mindere ploegen en niet veel verloren van de toppers. Het grote probleem blijft een voorsprong vasthouden en scoren als we de betere ploeg zijn, we hebben maar weinig matchen echte verdiend verloren. Als ik alle utslagen bekijk in de Pl zijn alle ploegen best wisselvallig. Daarom en op advies van 2 collega's coaches hier ga ik terug naar mijn basis en met 1 taktiek werken. 442 en niks anders en met een duidelijke visie en het tijd geven en niet hopen op direct succes , alhoewel dit nog steeds mogelijk is. Ok we staan in top 4 maar met meer matchen gespeeld , maar toch die top 4 blijft weer men hoofddoel en hopen op succes in de FA cup en de knock-out phases van de Cl bereiken. wat allemaal nog mogelijk is. TAKTIEK Back to the roots dus, een basis 442 met aanvallende echte wingers. Ne linkspoot op links en een rechtsvoetige op rechts. 2 centrale middenvelders met ne DL Playmaker en een box to box wss. Een iets lager blok , geen counterpress en heel direct voetbal met nadruk naar de flanken en dan de actie en dribbles van de wingers. Het zal nog wat zoeken worden om de juste instellingen te vinden en juiste spelersrollen maar ga het meer tijd geven. Ga er 3 maken, 1basis, 1 heel defensief en 1 extra aanvallend, dit om tijdens de matchen te kunnen aanpassen. Spoiler uploaden foto Youth intake Wederom een goede intake, dus waarom zal ik miljoenen uitgeven aan transfers. Ik ga volop de talenten de kans geven. En dan komen er nog toppers die ik uitgeleend heb bij volgend seizoen. de 1e is er al in januari, Victor Roque. Dus een spits erbij , wat de blessure van Osimhem kan opvangen, en zo kan ik zeker mijn 442 blijven spelen. FILOSOFIE Lukt goed enkel heel spijtig Lamps een aanbod als manager heeft aangenomen, heb ik intern gekeken en manager u21 asst gemaakt en Jongh terry ervaring laten opdoen als manager u21. Verwacht geen aankopen in de wintermercato mits ik talenten genoeg intern heb en de loanees volgend seizoen in de planning staan als kernspelers. Jonge talenten als Casadei-Diomande-Scalvini en Bardghji krijgen minuten genoeg, zelf als basisspelers. Eigen jeugd is nog net iets te vroeg maar talenten zoals Williams-Hanass zullen zeker kansen en minuten maken volgend seizoen. Kwa staff ben ik op de goede weg, ga verder op zoek naar managers die 442 willen spelen voor de u18 en u21 ùits ik terry volgend seizoen wil doorschijven naar A-kern samen met Ashley cole en Obi Mikel. @Marius @Kyrill @keano77 @rich ruzzian @De Raam @Jónstærke @Dansmeister @Nom de Guerre @dimihuyghe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Helaas niet zo goed in zowel PL als CL met 6e en 21e. Wel mooie update en post weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart vanaf half december zijn de resultaten in de PL in stijgende lijn, hopelijk kun je dit doortrekken. In de CL blijft het matig. Ook in beide cups ben je nog niet uitgeschakeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Het is geweldig om te lezen dat je in je Chelsea novelle gebruik maakt van de tips en tricks die je van mij en @Nom de Guerrehebt ontvangen. Goed ook voor de novellenmoderator deze blijk van waardering van novellenstarters te lezen ivm het Noord-Koreaanse beleid en PM’tjes hier. We zijn blij te horen dat onze suggesties nuttig zijn en dat ze je kunnen helpen bij het verbeteren van je tactieken. Als je verder nog assistentie nodig hebt bij het finetunen van je tactiek, aarzel dan niet om een PM te sturen naar ons. We staan klaar om je te ondersteunen en je te helpen het beste uit je team te halen. Heb je diverse afleveringen van de MU podcast al geluisterd? Die gaan je zeker helpen. Ook wil ik graag opmerken dat het een goed idee zou zijn om iets aan de lay-out van je novelle te doen. Het gebruik van verschillende lettertypes kan het lezen soms wat lastig maken. Een uniforme lay-out zorgt voor een betere leeservaring en maakt je verhaal nog aantrekkelijker voor je lezers. Veel succes nog dit seizoen en ik hoop van harte dat je Chelsea Europees voetbal weet te brengen. Ik hoop vooral dat je plezier haalt uit je game! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Ik ben wel benieuwd naar je tactische identiteit. Zou je daar verder op in willen gaan? Vanwaar de keuze voor een 4-4-2? Is er een reden waarom je met technisch begaafde spelers toch voor een directe speelstijl kiest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 6 maart Auteur Share Geplaatst 6 maart 21 uur geleden zei Dansmeister: Het is geweldig om te lezen dat je in je Chelsea novelle gebruik maakt van de tips en tricks die je van mij en @Nom de Guerrehebt ontvangen. Goed ook voor de novellenmoderator deze blijk van waardering van novellenstarters te lezen ivm het Noord-Koreaanse beleid en PM’tjes hier. We zijn blij te horen dat onze suggesties nuttig zijn en dat ze je kunnen helpen bij het verbeteren van je tactieken. Als je verder nog assistentie nodig hebt bij het finetunen van je tactiek, aarzel dan niet om een PM te sturen naar ons. We staan klaar om je te ondersteunen en je te helpen het beste uit je team te halen. Heb je diverse afleveringen van de MU podcast al geluisterd? Die gaan je zeker helpen. Ook wil ik graag opmerken dat het een goed idee zou zijn om iets aan de lay-out van je novelle te doen. Het gebruik van verschillende lettertypes kan het lezen soms wat lastig maken. Een uniforme lay-out zorgt voor een betere leeservaring en maakt je verhaal nog aantrekkelijker voor je lezers. Veel succes nog dit seizoen en ik hoop van harte dat je Chelsea Europees voetbal weet te brengen. Ik hoop vooral dat je plezier haalt uit je game! ja aan de lay out ga ik werken weet het , ben daarin nog wat aan het zoeken komt goed. En ben vaste luisteraar van de podcast ook van andere fm podcast trouwens, idd sommige tips zij nuttig maar ben daarin een keikop en do it my way soms tegen beter weten in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten