Djurovski Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Twee leuke updates. Mooi dat je de voorzitter er in verwerkt. De resultaten zijn zeker niet verkeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari In het eerste seizoen meteen competitief zijn is erg fijn. Tegen de wat grotere namen uit de competitie vallen de resultaten wel nog wat tegen helaas. Gezien het interview is een snelle promotie wel noodzakelijk. Maar daar heb ik alle vertrouwen in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari (bewerkt) Mooie updates! Hopelijk promoveer je snel. Denk dat ze in de Waalse grootstad Luik wel zitten te wachten om nog eens een goede eersteklasser te hebben Zet me maar op die taglijst! 13 januari bewerkt door JoonsterkeBE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 januari Auteur Share Geplaatst 14 januari (bewerkt) 5. Verbroken beloftes Het zat er bovenarms op tussen voorzitter Lacomble, en mezelf. Er was nog maar pas uitgesproken dat jonge spelers de basis gaan moeten vormen van de toekomst van de club. Of de voorzitter accepteerde een bod op het grootste talent bij de club. Een eerste keer kon ik hem nog op andere gedachten brengen. Maar bij het 2de bod, dat in mijn ogen nog steeds onvoldoende was, kon ik hem niet meer op andere gedachten brengen. Zo verliezen we ons grootste talent voor een peulschil. We hebben besloten om de huidige kern het volle vertrouwen te geven. En zodoende hebben we besloten geen transfers te doen, het geld dat nu nog in ons transferpotje zit gaan we gebruiken om eventueel opportuniteiten vast te leggen na het sluiten van de transfermarkt. Toch valt er een naam te noteren bij de transfers, want Bourquin blijft wel bij ons in januari, al is het nu wel op huurbasis van Monaco. Spoiler Nadat de spelers zich na de feestdagen melden op de club werd er besloten dat er toch enkele oefenwedstrijd gespeeld gingen worden. We oefenden 2x tegen clubs van een provenciaal niveau, deze werden dus simpel opzij gezet. Hierna waren we klaren om er weer in te vliegen. We trapten 2024 af met een thuiswedstrijd tegen Patro. In een gelijkopgaande partij waren wij het die aan het langste eind trokken. Ook tegen de RSCA Futures werd er gewonnen. Het was opnieuw een partij die alle kanten op kon, en als je zulke wedstrijden telkens over de streep kan trekken... Eind januari ontvingen we thuis Zulte Waregem. In deze partij waren wij duidelijk de betere ploeg, maar toch konden de bezoekers een punt meer naar huis nemen. Februari kondigde zich aan als een cruciale maand. We speelden maar liefst 3 topwedstrijden. Als we deze wedstrijden tot een goed einde brengen, gaan we tot op het einde meestrijden voor de promotieplekken. Thuis tegen Beerschot kwamen we 3x op achterstand, maar we werkten deze achterstand evenveel keer weg. Ons laatste doelpunt viel in minuut 95. Ook tegen Oostende vielen er veel goals, maar nu waren wij het die, tegen 10 man, 3x de voorsprong weggaven. Uit bij Seraing begonnen we met een valse noot, maar namen we snel het commando over. Dit resulteerde in een simpele overwinning. Tot slot werd ook nog de jonkies van SL16 FC, vlot over de knie gelegd. Met nog 7 wedstrijden voor de boeg lijken we bijna zeker te zijn van op z'n minst de promotie play offs. Maar als je zolang aan de leiding staat hoop je natuurlijk op meer. Al moeten we ons geen illusies maken , Beerschot, Seraing, en Oostende hebben een grotere, en betere kern dan de onze. Allen bedankt voor de reacties! En de fans moeten zeker geen schrik hebben, een overstap naar Antwerp zal nooit overwogen worden! Wel nog een vraag voor jullie, zien jullie bij de screens van de spelers graag ook de contractduur, leeftijd, ... of is de manier waarop ik het nu doe ook goed? @Djurovski@Lensherr@Bogatyr@delichris@De Raam@Marius@Cervantes@chrisje1993@bas huijsmans@JoonsterkeBE Wil je een tag? Of wil je juist geen tag meer? Laat het me zeker weten. 15 januari bewerkt door Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Jammer dat je een groot talent kwijt raakt, maar gelukkig mag je hem nog huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Good luck in het slot van de competitie. Jammer dat je Bourquin kwijt bent volgend seizoen, maar wie weet zit er wel iets in de youth intake. In enkele saves die ik al gedaan heb in België, zaten er vaak wel wat talentjes tussen die van Luik kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Op naar eerste klasse. Ik voel dat het gaat lukken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Zo'n talent verliezen, zeker midden in het seizoen, is altijd een domper maar door die huurdeal kan je geluk voorlopig nog wel op hem rekenen. De resultaten blijven ondertussen meer dan prima. Ondanks dat de concurrentie in principe sterker zou moeten zijn blijf je er toch het best voor staan om de eindsprint aan te vangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Zeer goede resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Ik ontvang graag een tag, nu al hele goede en toffe novelle Jammer dat je sterkhouder moest verkopen, begrijpelijk met rode cijfers helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Het draait als een tierelier zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari 6. De laatste rechte lijn De race naar de titel was ingezet! En we voeren momenteel het pak aan, maar elke misstap kan fataal zijn, met die gedachte begonnen we eraan in maart. En die eerste misstap kwam er vrijwel meteen. Uit bij Lommel werd met 3-1 verloren. Ook in de wedstrijd erna maakten we geen kans. Een beschamende pot voetbal zorgde ervoor dat we met 0-3 verloren van Deinze. Gelukkig konden we ons met moeizame zeges tegen SK Lierse, en SK Beveren wel herpakken! Ondanks de twee zure nederlagen in maart hadden we de kans om ons op het veld van Francs Borains te verzekeren van promotie! We begonnen nerveus aan de partij, maar trokken het uiteindelijk wel over de streep! Op het veld van Club NXT werd nog verloren, en de jonkies van Jong Genk werd op de laatste speeldag nog aan de kant gezet. Maar deze twee wedstrijden deden er niet meer toe, Club Luik keert terug naar de hoogste divisie! De titel moesten we uiteindelijk wel aan Beerschot laten, maar dat kan de pret natuurlijk niet bederven. Voor het seizoen werd ons door de kenners een 16de plek toegeschreven, dus hebben we iedereen kunnen verbazen dit seizoen! Samen met Beerschot, en Oostende gaan we volgend jaar de Jupiler Pro League onveilig maken! Deze selectie heeft het dit jaar gedaan, al verwacht ik een heel groot verloop qua spelers om een deftige ploeg binnen de lijnen te kunnen brengen! We zijn er weer met een update! Drukke week gehad maar we gaan weer verder! @Djurovski@Lensherr@Bogatyr@delichris@De Raam@Marius@Cervantes@chrisje1993@bas huijsmans@JoonsterkeBE Wil je een tag? Of wil je juist geen tag meer? Laat het me zeker weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Gefeliciteerd met de promotie. Nu zien wat je kan doen van de zomer op de transfermarkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Nog een paar hick-ups in de eindsprint maar gelukkig stond je er al meer dan goed op en kon je de promotie binnen halen! Sowieso knap gedaan! Zoals je zelf aangeeft zullen er wellicht wel wat sportieve versterkingen nodig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Hoppa, naar 1A! Om het daar wat aangenamer te maken, zal je wel de transfermarkt op moeten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Gefeliciteerd met de promotie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Jammer dat je je grootste talent hebt moeten laten gaan. Wat betreft profielen van spelers vind ik de huidige stijl prima, als je bijzonderheden daarbij vernoemd. Netjes promotie gepakt, op naar meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten