Copywriter Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Voor degene met weinig schijfruimte is er naast de gewone versie ook een light versie van de DF 11 Facepack. Het DF 11 Facepack bestaat al sinds 2010 en telt op dit moment in het megapack 205.000 spelers. Wanneer je de 3 updates download zelfs 214.860 spelers. ik vind het persoonlijk een must voor mijn spelplezier. Link naar DF11 website Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Ik gebruik ze nu (nog) wel maar denk eraan om terug te stappen naar de Cut-out facepack, puur om de reden dat ik newgen faces wil (laten) maken en dit kan niet omdat er geen template beschikbaar gesteld wordt om dit te kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 december 2023 Auteur Share Geplaatst 2 december 2023 5 minuten geleden zei Mordurette: Ik gebruik ze nu (nog) wel maar denk eraan om terug te stappen naar de Cut-out facepack, puur om de reden dat ik newgen faces wil (laten) maken en dit kan niet omdat er geen template beschikbaar gesteld wordt om dit te kunnen doen. Ik gebruik de newgen faces van DF11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 3 minuten geleden zei Copywriter: Ik gebruik de newgen faces van DF11 Deed ik ook maar een AI koppie is toch net wat leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 @Copywriter weet jij of de andere "club" newgen-packs ook uitgebreid gaan/zullen worden naar 30k zoals het Ajax pack? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 25 december 2023 Auteur Share Geplaatst 25 december 2023 1 uur geleden zei Mansveld: @Copywriter weet jij of de andere "club" newgen-packs ook uitgebreid gaan/zullen worden naar 30k zoals het Ajax pack? Geen idee, je zou het in een mail kunnen vragen aan Jeff van DF11 Faces. Voor e-mail adres zie spoiler Spoiler info@df11faces.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 1 uur geleden zei Copywriter: Geen idee, je zou het in een mail kunnen vragen aan Jeff van DF11 Faces. Voor e-mail adres zie spoiler Inhoud verbergen info@df11faces.com Thanks ga ik doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 4 januari Auteur Share Geplaatst 4 januari De januari update is uit: Januari update DF11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 1 februari Auteur Share Geplaatst 1 februari De februari update is uit : DF11 update februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 5 maart Auteur Share Geplaatst 5 maart Al weer een paar dagen uit: DF11 update maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 9 april Auteur Share Geplaatst 9 april Vergeten te melden maar de maandelijkse update staat al weer een aantal dagen online DF11 update april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 3 mei Auteur Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Spoiler @Rob1981 Update 10 is beschikbaar DF11 Update Mei 4 mei bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 3 juni Auteur Share Geplaatst 3 juni Update 11 is beschikbaar update juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten