Titan Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Gelijk tegenstand in eigen land, dat komt de ontwikkeling van de competitie alleen maar ten goede! Leuk om telkens de route naar de tegenstanders te laten zien. Elke Europese wedstrijd is een avontuur, zelfs bij een 8-0 afslachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 als je de spelers nou eens met het vliegtuig laat gaan, krijg je misschien niet elke keer een oorwassing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Heerlijke updates, vraag heb je bij het samenstellen van de database de ploegen in Nederland nog versterkt? Of zijn dit de originele teams? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Enorm goede resultaten in de competitie alleen in de laatste wedstrijd heb je helaas flink wat pech gehad. In Europa ben je niet goed genoeg maar dat lijkt mij geen schande. Met de Luxemburgers in de poule is er zelfs nog een realistische kans op punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 13 november 2023 Auteur Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) 4 uur geleden zei Copywriter: Heerlijke updates, vraag heb je bij het samenstellen van de database de ploegen in Nederland nog versterkt? Of zijn dit de originele teams? Dit zijn de originele elftallen met originele spelers en reputatie. Alle teams hebben een halve ster reputatie (behalve wij, wij hebben er eentje). Alles amateur ook. Wel heb ik alle overige clubs uit Nederland (die nu dus geen competitie meer hebben) de reputatie op 1 gezet. Via deze manier zullen alle profteams na 5 jaar vrijwel leeg zijn, omdat ze hun contract niet willen verlengen 13 november 2023 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 13 november 2023 Auteur Share Geplaatst 13 november 2023 5 uur geleden zei PatjePauw: als je de spelers nou eens met het vliegtuig laat gaan, krijg je misschien niet elke keer een oorwassing Belgrado gaat wel even duren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Uiteraard ga jij voor niveau knettergek haha Europees denk ik dat de Conference League wel een zegen is, de Europa League zou echt een stap te hoog zijn. Helaas moet je wel 2e worden in de Conference League om door te gaan en dat zie ik niet gebeuren. Het is vooral een kwestie van het geld nemen en die te stoppen in faciliteiten en dergelijke In de competitie gaat het voortvarend 14 november 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Oei 8-0 eraf maar geen schande op zich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 Seizoen 1: Oktober Inmiddels hebben we een andere skin gedownload (SAS24). Dit in verband met een sidegame/simulatie die ik aan het uitvoeren ben om bookmarks te gebruiken . De standen zullen voorlopig nog wel even op de oude skin zijn. 05-10-23 UNA - Partizan Belgrado We beginnen (de tweede wedstrijd van) oktober met een thuiswedstrijd in de Conference League. We krijgen het Servische Partizan Belgrado op bezoek. We beginnen verassend goed en komen zelfs op voorsprong door een eigen doelpunt van de Serven, maar al snel wordt het minder. Na 65 minuten staan we 1-2 achter, en dan krijgen we de kans om te stunten, maar Jesse Wielinga mist een strafschop. Helaas na 2 wedstrijden, nul punten. 08-10-23 Valkenswaard - UNA Dan mogen we naar SV Valkenswaard. Deze ploeg speelt in het echt in de Eerste Klasse. Dit zou tot nu toe op papier de moeilijkste tegenstander moeten zijn, want we hebben tot nu toe nog nooit tegen zo'n hoog niveau gevoetbald, maar het ging ons eigenlijk nog vrij gemakkelijk af 22-10-23 UNA - Hoogeloon Dan krijgen we weer een thuiswedstrijd. Hoogeloon komt op bezoek in Zeelst. In het echt speelt Hoogeloon in de Derde Klasse en dat is ook wel weer te zien. Makkelijke winst 26-10-23 F91 Dudelange - UNA De tweede uitwedstrijd deze week, dit keer naar Zuid-Luxemburg, en het beloofd een mooie avond te worden. Niet omdat we kunnen genieten van de schoonheid van de Luxemburgse dames (die zijn er zeker) of het feit dat we gratis met het OV naar het stadion mogen. Nee, we pakken hier een punt! 29-10-23 Bergeijk - UNA Het feest is begonnen denken we, nee we moeten nog dat pokkenstuk met de bus terug. Buschauffeur Theo heeft ons echter goed thuisgebracht (held dat het is), is gaan slapen en staat de zondag weer fris en fruitig in Zeelst voor een ritje Bergeijk. Je zult zien dat dit team geen logo heeft. Dit komt omdat ik hem zelf heb toegevoegd (ik heb alle overige Kempische clubs toegevoegd waardoor we van 15 naar 41 clubs zijn gegaan. Bergeijk is daar een van en speelt in de Vierde Klasse. Stand: Op doelsaldo zijn we Reusel weer voorbij, en we zijn dus weer koploper Spoiler Volgende update: 05-11-2023: UNA - RKVVO 09-11-2023: UNA - Dudelange 12-11-2023: EFC - UNA 26-11-2023: Vessem - UNA 30-11-2023: UNA - Fiorentina @Titan@Copywriter@PatjePauw@19CH98@Djurovski@Thomassje123 Bedankt voor de reacties! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Lekker bezig in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Goed bezig. Het lijkt er op dat doelsaldo aan het eind de doorslag gaat geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 In Luxemburg de tank van de bus nog even volgegooid, neem ik aan? Een aardig resultaat tegen Partizan gezien het krachtsverschil. Ik zie je thuis wel van Dudelange winnen, eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 Seizoen 1: November 05-11-2023: UNA - RKVVO We beginnen november met een duel met de tweede Veldhovense ploeg in de competitie. RKVVO (Rooms-Katholieke Voetbal Vereniging Oerle) speelt in het echie in de Derde klasse. We zouden ze makkelijk moeten pakken dus... 09-11-2023: UNA - Dudelange Dan gaan we beginnen tegen Dudelange. Beide ploegen staat op 1 punt (Dudelange verloor ook beide wedstrijden tegen Partizan en Fiorentina). Bij winst zijn we vrijwel zeker van de derde plek, bij verlies helaas de vierde plek. Helaas was Yahcuboo Roemer in hele goede vorm vandaag met twee assists. Teun Wilems deed nog wat terug in de 93e minuut, maar we gaan dus warschijnlijk (zoals verwacht) vierde worden. Of er moet nog echt wat gebeuren... 12-11-2023: EFC - UNA De eerste uitwedstrijd van het seizoen gaat naar EFC Eersel. In het echt speelt deze ploeg in de Eerste Klasse en deze ploeg heeft daardoor Europees voetbal gespeeld. Ze gingen met 0-4 en 0-2 onderuit tegen Tirana uit Albanië, dus de coëfficiënten gingen niet heel lekker bij hun. Dat is ook wel te zien, aangezien we ze makkelijk pakken... 26-11-2023: Vessem - UNA De volgende wedstrijd mocht Buschauffeur Theo wederom naar de gemeente Eersel rijden. Dit keer tegen Vessem. Zij spelen in de derde klasse en zijn net gepromoveerd. Ik verwacht dus dat ze in de volgende data update erbij zitten, maar tot nu toe is het nog een blauw logo. We pakken ze uiteraard, en goed ook. 30-11-2023: UNA - Fiorentina Erop of eronder. Dat is de vraag op dit moment. Winnen we van Fiorentina, dan komen we op 4 punten en doen we nog meer voor de derde plek. Verliezen we, dan is het, wegens doelsaldo, einde verhaal en worden we vierde. Helaas gebeurd het laatste, maar niet met dermate grote cijfers dit keer... Stand: Geen stand dit keer. Vergeten screen te maken Volgende update: 03-12-2023: UNA - Rood Wit V 06-12-2023: Waalre - UNA 10-12-2023: UNA - Oirschot Vooruit 14-12-2023: Partizan - UNA 17-12-2023: Reusel Sport - UNA 20-12-2023: BES - UNA (KNVB Beker) @Titan@Copywriter@PatjePauw@19CH98@Djurovski@Thomassje123@KayDeManaager Bedankt voor de reacties! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Dacht ik toch echt dat je zou gaan winnen van die Luxemburgers . Goed, dan knap stand gehouden tegen hen, hehe. Nee, dat gaat meer op voor de pot tegen Fiorentina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 Excuses, maar dit verhaal krijgt even een pauze, Ik merk dat ik dit te leuk vind, waardoor mijn privéverantwoordelijkheden (lees: het afronden van mijn scriptie) eronder lijden. Ben over een maandje terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Je scriptie is veel belangrijker, verstandige keuze! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Succes met je scriptie!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Zure nederlaag tegen Dudelange, gelukkig gaat het in de competitie voortvarend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Succes met je scriptie, FM 2024 loopt niet weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Scriptie is zeker belangrijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari (bewerkt) Inmiddels is mijn diploma binnen en heb ik weer zeeën van tijd! Zal eens kijken hoe ik dit verhaal weer kan passen in mijn schema. Wordt vervolgd! 21 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten