Marius Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Jammer dat je geen 4 of zelfs 6 op 6 pakte in die laatste twee partijen. Dan zag ik je nog volop strijden voor plek vijf. Nu zou het toch een mirakel zijn mocht je die nog weten te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Directe plaatsing voor Europa is inderdaad ver weg maar je hebt in de play-offs genoeg kansen om alsnog Europees voetbal te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 De resultaten schommelen maar je doet het meer dan keurig met Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 10 november 2023 Auteur Share Geplaatst 10 november 2023 Screenshots Spoiler Reacties @Djurovski Heerlijk seizoen dit jaar, hopelijk volgend seizoen het team verbreden en goede vervanging voor de huurspelers die vertrekken. Volgend jaar weer op een play-off positie zou prima zijn. Dan kan er rustig verder gebouwd worden. Volgers @Djurovski @Tim Windt @De Raam @19CH98 @Vlonkie @Marius @MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Zesde is sowieso natuurlijk een erg mooie eindpositie! Heb je ook een screentje van de eindstand? Succes in de play-offs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 10 november 2023 Auteur Share Geplaatst 10 november 2023 7 minuten geleden zei Marius: Zesde is sowieso natuurlijk een erg mooie eindpositie! Heb je ook een screentje van de eindstand? Succes in de play-offs! Zal ik bij de volgende update vermelden, als ik een nu een screen maak weet je de uitslag van de Play-offs al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Ik mis inderdaad ook de eindstand van de competitie maar een zesde plaats is niet verkeerd natuurlijk. Veel succes in de play-offs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Mooie plaats voor Zwolle hoor. En wat je zelf al aangeeft als je dat volgend seizoen weer weet te halen doe je het meer dan prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 12 november 2023 Auteur Share Geplaatst 12 november 2023 Screenshots Spoiler Reacties Screen van de eindstand is toegevoegd @Djurovski Op een realistische manier het team opbouwen is mijn manier van spelen, we gaan zien hoe de selectie er volgend seizoen uitziet. De doelstelling blijft de middenmoot, met eventueel een gooi naar Europees voetbal. Volgers @Djurovski @Tim Windt @De Raam @19CH98 @Vlonkie @Marius @MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Wat een prestaties zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Terecht dat je de play-offs gewonnen hebt aangezien je het hoogste eindigde in de competitie van alle vier de teams. Veel succes komend seizoen in Europa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 De bekroning op een fantastisch seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 13 november 2023 Auteur Share Geplaatst 13 november 2023 Screenshots Spoiler Volgers @Djurovski @Tim Windt @De Raam @19CH98 @Vlonkie @Marius @MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Flink wat versterkingen binnengehaald, ben benieuwd hoe ze het bij jouw gaan doen. Vooral Sadiq trekt natuurlijk mijn aandacht, bij mijn AZ bracht hij niet wat ik hoopte maar hopelijk doet hij het bij jouw team beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Gefeliciteerd nog met het winnen van de play-offs! Dat had ik klaarblijkelijk nog even gemist. Leuke transfers nu ook. Je lijkt er op vooruitgegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Lekker gehandeld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 Screenshots Spoiler Reacties Ben wel tevreden met de transfers, al denk ik dat we met de blessure van Namli voorin wel een klein probleem hebben in de Conference League kwalificaties. Daar missen we eigenlijk nog echt een goede invaller mocht er een blessure ontstaan. Zelfde geld voor de back posities. Bram van Polen is afgelopen jaar helaas hard achteruit gegaan en Czyborra konden we helaas niet nog een jaar huren. Volgers @Djurovski @Tim Windt @De Raam @19CH98 @Vlonkie @Marius @MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Alvast een meer dan prima voorbereiding achter de rug! De eerste tegenstander in Europa mag dan ook geen enkel probleem vormen. Om eventueel nieuwe spelers aan te trekken rest er nog wel wat tijd natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Prima voorbereiding gedraaid, hopelijk kan je er ook in het echte werk staan. De eerste Europese wedstrijden moeten waarschijnlijk wel gaan lukken maar daarna kan je natuurlijk nog lastige tegenstanders treffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Je draait toch een meer dan degelijke voorbereiding hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Europees , mooie versterkingen en op papier een haalbare kaart in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 Screenshots Spoiler Reacties Mooie voorbereiding en start van het seizoen! Het halen van de groupsfase is natuurlijk goed voor de reputatie van PEC Zwolle. De wedstrijden die we krijgen zijn op papier zwaar, dus ben benieuwd hoe we het er vanaf gaan brengen. Volgers @Djurovski @Tim Windt @De Raam @19CH98 @Vlonkie @Marius @MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Altijd leuk om te zien dat Thomas Buitink een rol speelt, was in een vroege editie van FM altijd een standaard aankoop en dan volg je hem toch wel een beetje haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Goed begonnen aan het nieuwe jaar en leuke tegenstanders in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 De Europese voorrondes hebben al geleid tot wat puntenverlies in de competitie, maar dat je het hoofdtornooi hebt bereikt is in ieder geval het belangrijkste! Nu kan je natuurlijk vrijuit je kans gaan. Ik zie toch zeker een paar tegenstanders waartegen iets mogelijk moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten