La Pulga Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 9 minuten geleden zei Tim': Ik zie nu pas dat ik blijkbaar een facepack had Dan moet ik die config aanpassen zeker? En die heeft ook iconfaces, moet ik dan van deze ook zo'n klein plaatje maken? Als het goed is dan moet je het zo fixen door middel van de foto is hetzelfde mapje doen als de config file en dan het nummer wat in FM staat (dat moet je ook nog aanvinken maar denk dat je dat wel had gedaan) koppelen zoals bovenstaand. En bij mij staat dit dan zo: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 7 minuten geleden zei La Pulga: Als het goed is dan moet je het zo fixen door middel van de foto is hetzelfde mapje doen als de config file en dan het nummer wat in FM staat (dat moet je ook nog aanvinken maar denk dat je dat wel had gedaan) koppelen zoals bovenstaand. En bij mij staat dit dan zo: Oké, thanks. Ga ik morgen proberen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Klein dubbelpostje, maar het is deze digibeet gelukt! Enorm bedankt voor het maken @Stefan. en jij voor je hulp @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Spoiler Even aan het klooien geweest voor m'n eigen newgens, dus ook gelijk maar even delen. Best tevreden dat het niet heel erg van die gigantische mooiboys zijn, maar slechts een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Doet er iemand nog aan verzoekplaatjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari (bewerkt) 13 minuten geleden zei La Pulga: Doet er iemand nog aan verzoekplaatjes? Kom maar door, als je er niet teveel hebt Ik gebruik alleen geen Midjourney. 18 februari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 4 uur geleden zei De Raam: Kom maar door, als je er niet teveel hebt Ik gebruik alleen geen Midjourney. Dan begin ik met eentje Traint gewoon heel erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 52 minuten geleden zei La Pulga: Dan begin ik met eentje Traint gewoon heel erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari @De Raam geil, die is gelijk basisspeler nu. Hoeveel verzoekjes doe je op een dag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 1 minuut geleden zei La Pulga: @De Raam geil, die is gelijk basisspeler nu. Hoeveel verzoekjes doe je op een dag? Haha, maak maar lijstje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 1 uur geleden zei De Raam: Haha, maak maar lijstje! Komtie! Als je de laatste op Ziyech kan laten lijken geef ik hem een 20 jaar contract Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 1 minuut geleden zei La Pulga: Als je de laatste op Ziyech kan laten lijken geef ik hem een 20 jaar contract Ik ga er eens even mee spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 1 uur geleden zei La Pulga: 1 uur geleden zei La Pulga: 1 uur geleden zei La Pulga: Deze kwam het dichts bij Ziyech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari @De Raam Dankuu! Lekker kapseltje hoor voor Ziyech, gek lijntje zit er in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari @De Raam heb jij zin om 15 Afrikaanse Legends te maken voor mijn Sign-Up? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 22 minuten geleden zei Geppiej: @De Raam heb jij zin om 15 Afrikaanse Legends te maken voor mijn Sign-Up? Jawel, kan wel morgen worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 7 minuten geleden zei De Raam: Jawel, kan wel morgen worden! Top! Dat is helemaal akkoord. Ga toch pas vanavond aanleveren denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Op 19-2-2024 om 11:45 zei De Raam: Jawel, kan wel morgen worden! Sorry, beetje later geworden. Kijk maar wanneer je er tijd voor hebt. 1. Mo Olé-Olé - 17 jarige Marokkaan - Tenerife 2. Christiaan Jurovsta - 17 jarige Congolees - Feyenoord 3. Ameno Doré - 17 jarige Ivoriaan - Banik Ostrava 4. Riggo Akolebo - 17 jarige Kameroener - Saint Etienne 5. Mister X - 17 jarige Ethiopiëer - Sparta Rotterdam 6. Ahmed Mohammed Malah - 17 jarige Egyptenaar - IF Elfsborg 7. Drami N'Baki - 17 jarige Nigeriaan - FC Twente 8. Oscar Stellenbosch - 17 jarige Zuid-Afrikaan - AA Gent 9. Thabang Moeti - 17 jarige Lesothaan - Lillestrom SK 10. Mikoto Mokoena - 17 jarige Ivoriaan - Red Bull Salzburg 11. Alfeüs Arianari - 17 jarige Namibiëer - Feyenoord - 12. Dieje Vanomdenhoek III - 17 jarige Zuid-Afrikaan - OH Leuven 13. Achmed Rezza - 17 jarige Tunesiëer - FC Dordrecht 14. Abedi Addo - 17 jarige Ghanees - PSV 15. Abdi Mahad - 17 jarige Somaliër - Roda JC 16. Jaen Rakotonirina - 17 jarige Malagassiër (inwoner van Madagaskar) - Burton Albion Heb je nog meer nodig? Wat mij betreft mag je je creativiteit de vrije loop laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 2 uur geleden zei Geppiej: 1. Mo Olé-Olé - 17 jarige Marokkaan - Tenerife 2 uur geleden zei Geppiej: Christiaan Jurovsta - 17 jarige Congolees - Feyenoord 2 uur geleden zei Geppiej: Ameno Doré - 17 jarige Ivoriaan - Banik Ostrava 2 uur geleden zei Geppiej: Riggo Akolebo - 17 jarige Kameroener - Saint Etienne 3 uur geleden zei Geppiej: Mister X - 17 jarige Ethiopiëer - Sparta Rotterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 februari Auteur Share Geplaatst 20 februari 3 uur geleden zei Geppiej: Dieje Vanomdenhoek III Screentje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Morgenvroeg komt de rest @Geppiej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 15 uur geleden zei De Raam: Morgenvroeg komt de rest @Geppiej Wat is vroeg bij jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 2 minuten geleden zei Geppiej: Wat is vroeg bij jou? Heb je ze al nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Zojuist zei De Raam: Heb je ze al nodig? Haha ja maar doe rustig aan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 19 uur geleden zei Geppiej: Ahmed Mohammed Malah - 17 jarige Egyptenaar - IF Elfsborg 19 uur geleden zei Geppiej: Drami N'Baki - 17 jarige Nigeriaan - FC Twente 19 uur geleden zei Geppiej: Oscar Stellenbosch - 17 jarige Zuid-Afrikaan - AA Gent 19 uur geleden zei Geppiej: Thabang Moeti - 17 jarige Lesothaan - Lillestrom SK 19 uur geleden zei Geppiej: . Mikoto Mokoena - 17 jarige Ivoriaan - Red Bull Salzburg 19 uur geleden zei Geppiej: Alfeüs Arianari - 17 jarige Namibiëer - Feyenoord - 19 uur geleden zei Geppiej: Dieje Vanomdenhoek III - 17 jarige Zuid-Afrikaan - OH Leuven 19 uur geleden zei Geppiej: Achmed Rezza - 17 jarige Tunesiëer - FC Dordrecht 19 uur geleden zei Geppiej: Abedi Addo - 17 jarige Ghanees - PSV 19 uur geleden zei Geppiej: Abdi Mahad - 17 jarige Somaliër - Roda JC 19 uur geleden zei Geppiej: Jaen Rakotonirina - 17 jarige Malagassiër (inwoner van Madagaskar) - Burton Albion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten