Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 3 uur geleden zei Satyr: Ik speel meestal met clubs die geld te kort komen, dus ik vraag het minst mogelijk bij mijn eigen contract, je kunt er ten slotte toch niks mee. Nu was ik eens begonnen met Liverpool en krijg nu in 2030 een nieuw contract, waar ze me 195.000 per week bieden Dat slaat toch nergens op. Ik kon het tot 85.000 verlagen trouwens. Ik doe ook altijd lager salaris in ruil voor niet onderhandelbaar contract van 5 jaar Ik was nog ongeslagen in de competitie... Ik won alles met 1-0 dus ging ik van formatie veranderen naar 4231 ipv 424 en gelijk winnen we met 4-0 ipv 1-0 haha Dat nieuwsbericht over formatie verandering zou heel wat negatiever zijn als we hadden verloren haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober (bewerkt) It's a trap 3 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 2 minuten geleden zei Thomassje123: It's a trap Hoe is het moraal van de spelers in het selectieoverzicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 1 minuut geleden zei Renato: Hoe is het moraal van de spelers in het selectieoverzicht? Volgens mij prima in orde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Dan weet ik het ook niet, misschien wilt je assistent dit uit verveling @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Dit gaat stadion nummer 3 worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober @Michaelinho* check wat een talent die Paris Brunner is Heeft iemand future screen van hem voor mij aub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Verdigend doen we het onwijs goed pas 5 goals tegen na 10 duels en eerste keeper Kobel al 5 cleansheets en 2e keeper Alexander Meyer ook al 3 cleansheets na 4 duels. Het dekselse probleem is dat we veels te weinig doelpunten maken we hebben pas 11 doelpunten gemaakt na 10 Bundesliga duels. Waarvan er 4 in een duel waren thuis tegen Wolfsburg. Kobel heeft tot dusver onze hoogste average rating van het seizoen en 2e keeper Meyer staat ook 6/7e met een 6.99 Voorin wil het maar niet vlotten met Malen 2 Bundesliga goals Haller 1 en Adeyemi 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 18 uur geleden zei ReneLeBlanc: Kom ik net naar Portugal omdat ik zoveel leuke saves zag, ga jij weer weg. Wat is je challenge precies? Ho nee hoor. Ik blijf in Portugal. Heb eigenlijk twee dingetjes lopen. Allereerst wil ik met zo veel mogelijke teams, buiten de traditionele top drie, kampioen worden in Portugal. Daarnaast wil ik eigenlijk proberen of ik een van die drie teams kan laten degraderen. Nu heb ik er zelf de nationalist challenge aan gekoppeld toen ik bij Vitoria instapte omdat ik eigenlijk 1 nieuw top team wij gaan creëeren omdat ik denk dat het dan makkelijker wordt een traditioneel topteam kapot te krijgen. Op dat punt ben ik nu en hierna ga ik denk ik voor wat snelle succesjes in de vorm van de kampioenschappen. Ondertussen houd ik vooral Braga in de gaten. Die staan al een paar seizoenen onderin mee te doen en wie weet gaan die wel eens degraderen. Wellicht doe ik een keer ene youth only challenge of wat anders tussendoor. Ik blij in ieder geval nog in Portugal haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Kleine spoiler voor de novelle Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Heb ik €244 miljoen betaald voor 1 speler? Jazeker Tabakovic nadert zijn houdbaarheidsdatum en ik heb een nieuwe diepe spits nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Je geeft ruim de helft meer van mijn transferbudget uit. Is toch even twee keer met de ogen knipperen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober (bewerkt) 2 minuten geleden zei Djurovski: Je geeft ruim de helft meer van mijn transferbudget uit. Is toch even twee keer met de ogen knipperen En dit is na de transfer. Is alsof ik een tientje uit geef in de supermarkt haha 4 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 4 minuten geleden zei Thomassje123: En dit is na de transfer. Is alsof ik een tientje uit geef in de supermarkt haha Ik zit nu op dit en dan heb ik deze zomer al transfers gedaan die gewoon pijn in mijn hart doen maar ja Poke player he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 2 minuten geleden zei Djurovski: Ik zit nu op dit en dan heb ik deze zomer al transfers gedaan die gewoon pijn in mijn hart doen maar ja Poke player he Oh ook geld genoeg voor Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 3 minuten geleden zei Thomassje123: Oh ook geld genoeg voor Groningen Dat is het probleem niet maar echt veel geld neerleggen voor spelers gaat zo tegen mijn natuur in. Had Tesic en Kollar al voor 27 en 26,5 mil gehaald van Genk en Heerenveen. Dat vind ik al veel. Nu een rechtsback en linksback uit Engeland gehaald met de Schotse en Noord Ierse nationaliteit kosten dan beide meer dan 50 miljoen. Doe dat liever niet. Maar goed moet die landen toch afvincken. Haal veel liever dit soort jongens Sauer gehaald voor 5,5 mil Spoiler Boonen voor 8,75 Spoiler Danek voor 3,1 mil Spoiler Mandic twee miljoen Spoiler Goedkoop halen duur verkopen dan gaat het wel snel met de financiën Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober (bewerkt) 10 uur geleden zei Djurovski: Dat is het probleem niet maar echt veel geld neerleggen voor spelers gaat zo tegen mijn natuur in. Had Tesic en Kollar al voor 27 en 26,5 mil gehaald van Genk en Heerenveen. Dat vind ik al veel. Nu een rechtsback en linksback uit Engeland gehaald met de Schotse en Noord Ierse nationaliteit kosten dan beide meer dan 50 miljoen. Doe dat liever niet. Maar goed moet die landen toch afvincken. Haal veel liever dit soort jongens Sauer gehaald voor 5,5 mil Toon verborgen inhoud Boonen voor 8,75 Toon verborgen inhoud Danek voor 3,1 mil Toon verborgen inhoud Mandic twee miljoen Toon verborgen inhoud Goedkoop halen duur verkopen dan gaat het wel snel met de financiën Voor mij voelt het ook heel onnatuurlijk. Maar ik heb nagenoeg oneindig geld dus ik kan het gewoon doen EDIT: @Djurovski Ik heb die €244 miljoen er uit al uit gehaald met uitgaande transfers haha 4 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Zuuuuuuuuuuuuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober We spelen ook ff 1 seizoen geen CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 1 uur geleden zei Thomassje123: We spelen ook ff 1 seizoen geen CL Je geeft nog meer geld uit dan ik bij Arsenal doe bijna,244 Miljoen en nu weer 94 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 1 minuut geleden zei Kyrill: Je geeft nog meer geld uit dan ik bij Arsenal doe bijna,244 Miljoen en nu weer 94 Deze speler wil ik niet Ik wil dat die bij Virtus blijft - Speler staat op de shortlist - Andere club buiten San Marino doet een bod - Ik doe hetzelfde bod - Indien geaccepteerd bied ik een contract aan van 400K per week (onthoud, ik wil de speler niet!) - Speler accepteert mijn contractaanbod - Transfer 2x uitstellen - Transfer wordt geannuleerd door de tegenpartij, in dit geval Virtus - Speler blijft bij andere San Marinese club, in dit geval dus Virtus Alle goede spelers blijven in San Marino en gaan niet naar het buitenland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Helaas weinig te vertellen gehad. Kwartfinale is dus ons eindstation, maar alles voor het grotere doel: kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 55 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Helaas weinig te vertellen gehad. Kwartfinale is dus ons eindstation, maar alles voor het grotere doel: kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 7 minuten geleden zei Thierryvane: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober (bewerkt) Salzburg uit overleefd!! Nu alleen nog de grote Rotterdamse club Feyenoord thuis verslaan en dan zijn we groepswinnaar! #KobelArmy 4 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten