Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Satyr:

Ik speel meestal met clubs die geld te kort komen, dus ik vraag het minst mogelijk bij mijn eigen contract, je kunt er ten slotte toch niks mee. Nu was ik eens begonnen met Liverpool en krijg nu in 2030 een nieuw contract, waar ze me 195.000 per week bieden  Dat slaat toch nergens op. Ik kon het tot 85.000 verlagen trouwens.

Ik doe ook altijd lager salaris in ruil voor niet onderhandelbaar contract van 5 jaar :D

Ik was nog ongeslagen in de competitie...

Ik won alles met 1-0 dus ging ik van formatie veranderen naar 4231 ipv 424 en gelijk winnen we met 4-0  ipv 1-0 haha

Dat nieuwsbericht over formatie verandering zou heel wat negatiever zijn als we hadden verloren haha

20241003161453_1.jpg

20241003161541_1.jpg

20241003161801_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdigend doen we het onwijs goed pas 5 goals tegen na 10 duels en eerste keeper Kobel al 5 cleansheets en 2e keeper Alexander Meyer ook al 3 cleansheets na 4 duels. Het dekselse probleem is dat we veels te weinig doelpunten maken we hebben pas 11 doelpunten gemaakt na 10 Bundesliga duels. Waarvan er 4 in een duel waren thuis tegen Wolfsburg. Kobel heeft tot dusver onze hoogste average rating van het seizoen en 2e keeper Meyer staat ook 6/7e met een 6.99

Voorin wil het maar niet vlotten met Malen 2 Bundesliga goals Haller 1 en Adeyemi 1.

20241003233223_1.jpg

20241003235746_1.jpg

20241003235817_1.jpg

20241003235844_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Kom ik net naar Portugal omdat ik zoveel leuke saves zag, ga jij weer weg. Wat is je challenge precies?

Ho nee hoor. Ik blijf in Portugal. Heb eigenlijk twee dingetjes lopen. Allereerst wil ik met zo veel mogelijke teams, buiten de traditionele top drie, kampioen worden in Portugal. Daarnaast wil ik eigenlijk proberen of ik een van die drie teams kan laten degraderen.

Nu heb ik er zelf de nationalist challenge aan gekoppeld toen ik bij Vitoria instapte omdat ik eigenlijk 1 nieuw top team wij gaan creëeren omdat ik denk dat het dan makkelijker wordt een traditioneel topteam kapot te krijgen.

Op dat punt ben ik nu en hierna ga ik denk ik voor wat snelle succesjes in de vorm van de kampioenschappen. Ondertussen houd ik vooral Braga in de gaten. Die staan al een paar seizoenen onderin mee te doen en wie weet gaan die wel eens degraderen. Wellicht doe ik een keer ene youth only challenge of wat anders tussendoor. Ik blij in ieder geval nog in Portugal haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Djurovski:

Je geeft ruim de helft meer van mijn transferbudget uit. Is toch even twee keer met de ogen knipperen

351ccceb24d52ce5d229400408d252a8.png

e3ad31219c6ae62297696ff15308e11a.png

En dit is na de transfer. Is alsof ik een tientje uit geef in de supermarkt haha

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Thomassje123:

351ccceb24d52ce5d229400408d252a8.png

e3ad31219c6ae62297696ff15308e11a.png

En dit is na de transfer. Is alsof ik een tientje uit geef in de supermarkt haha

Ik zit nu op dit en dan heb ik deze zomer al transfers gedaan die gewoon pijn in mijn hart doen maar ja Poke player he

Schermafbeelding 2024-10-04 022452.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thomassje123:

Oh ook geld genoeg voor Groningen :D 

Dat is het probleem niet maar echt veel geld neerleggen voor spelers gaat zo tegen mijn natuur in. Had Tesic en Kollar al voor 27 en 26,5 mil gehaald van Genk en Heerenveen. Dat vind ik al veel. Nu een rechtsback en linksback uit Engeland gehaald met de Schotse en Noord Ierse nationaliteit kosten dan beide meer dan 50 miljoen. Doe dat liever niet. Maar goed moet die landen toch afvincken. Haal veel liever dit soort jongens

Sauer gehaald voor 5,5 mil

Spoiler

FlNZHOo.png

Boonen voor 8,75 

Spoiler

kPOwrJH.png

Danek voor 3,1 mil

Spoiler

4oIG756.png

Mandic twee miljoen

Spoiler

t5aK3Z1.png

Goedkoop halen duur verkopen dan gaat het wel snel met de financiën

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Djurovski:

Dat is het probleem niet maar echt veel geld neerleggen voor spelers gaat zo tegen mijn natuur in. Had Tesic en Kollar al voor 27 en 26,5 mil gehaald van Genk en Heerenveen. Dat vind ik al veel. Nu een rechtsback en linksback uit Engeland gehaald met de Schotse en Noord Ierse nationaliteit kosten dan beide meer dan 50 miljoen. Doe dat liever niet. Maar goed moet die landen toch afvincken. Haal veel liever dit soort jongens

Sauer gehaald voor 5,5 mil

Toon verborgen inhoud

Boonen voor 8,75 

Toon verborgen inhoud

Danek voor 3,1 mil

Toon verborgen inhoud

Mandic twee miljoen

Toon verborgen inhoud

Goedkoop halen duur verkopen dan gaat het wel snel met de financiën

Voor mij voelt het ook heel onnatuurlijk. Maar ik heb nagenoeg oneindig geld dus ik kan het gewoon doen

EDIT: @Djurovski

0393a1fb4b10e099859ea6a8cb1a573f.png

Ik heb die €244 miljoen er uit al uit gehaald met uitgaande transfers haha

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Je geeft nog meer geld uit dan ik bij Arsenal doe bijna,244 Miljoen en nu weer 94

Deze speler wil ik niet :D Ik wil dat die bij Virtus blijft

- Speler staat op de shortlist

- Andere club buiten San Marino doet een bod

- Ik doe hetzelfde bod

- Indien geaccepteerd bied ik een contract aan van 400K per week (onthoud, ik wil de speler niet!)

- Speler accepteert mijn contractaanbod

- Transfer 2x uitstellen

- Transfer wordt geannuleerd door de tegenpartij, in dit geval Virtus

- Speler blijft bij andere San Marinese club, in dit geval dus Virtus

Alle goede spelers blijven in San Marino en gaan niet naar het buitenland ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites