Thomassje123 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 5 minuten geleden zei MisterX: Volgens mij heb ik nu een hele generatie laten wegrotten in mijn jeugdteam/U23. Die krijgen nu wel allemaal een paspoort en zijn top voor het nationale team. Maar gaan dus nooit mijn eerste halen. Daarvoor had ik ze gewoon beter uit kunnen lenen aan andere clubs in het buitenland. Vooral clubs uit het land waar ze vandaan komen, hebben vaak interesse in de huur. Al zijn Nederlandse en Belgische clubs bij mij ook wel populair. Ik vind het sowieso irritant dat als ik speler aanbied om te huren voor alleen binnenlandse clubs, dat er meteen een hele shitload aan buitenlands clubs aan komt kloppen. Ik bied de speler geen eens aan bij die clubs, dus waarom reageren ze dan?! Vervolgens zijn spelers dan ook nog eens beledigt als ik die buitenlandse voorstellen weiger... Ik hoop dat Sigames die bug snel gaat fixen, zodat als je spelers alleen aanbied bij binnenlandse clubs, je ook alleen maar reacties krijgt van binnenlandse clubs. Dat maakt het verhuren aan binnenlandse clubs sowieso nog vervelender. Daarom zet ik ze op de talentenlijst. Eenmalig per speler uitlenen en dan elke dag ingame kijken of er interesse is Bij je selectie kiezen voor volledige spelersstatussen en dan elke dag ingame kijken of er bel staat bij 1 van de spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 51 minuten geleden zei Thomassje123: Daarom zet ik ze op de talentenlijst. Eenmalig per speler uitlenen en dan elke dag ingame kijken of er interesse is Bij je selectie kiezen voor volledige spelersstatussen en dan elke dag ingame kijken of er bel staat bij 1 van de spelers Die hele talentenlijst leek bij mij niet echt te werken. Werd eigenlijk nooit een speler via die weg verhuurd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari (bewerkt) 4 minuten geleden zei MisterX: Die hele talentenlijst leek bij mij niet echt te werken. Werd eigenlijk nooit een speler via die weg verhuurd... Op de achtergrond gebeurt er wel wat maar de clubs komen niet actief naar jou toe Jij moet dus actief op zoek gaan naar hun. Elke dag ingame even kijken bij je selectie -> volledige spelerstatussen en dan kijken of je bij je spelers bel ziet staan 31 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Ik heb ze ook wel eens zo'n beetje dagelijks aangeboden en op de talentenlijst gezet, maar dat zorgde er alleen maar voor dat de spelers ontevreden raakte, omdat ik dan allemaal boden van buiten San Marino kreeg, die ik weer afwees. Sowieso is afgaan op Bel niet echt te doen. Ik heb het idee dat 90% van al mijn spelers wel Bel heeft in de transferperiode Maar dus eigenlijk alleen maar van clubs buiten San Marino... Ik vermoed zomaar dat het verschil tussen mijn club (ondertussen 4,5 ster reputatie en mijn clubnaam staat gewoon bij de grootste clubs ter wereld) vs andere clubs (max 1 ster reputatie) gewoon te groot is... Ik denk dat ik moet wachten totdat andere clubs qua reputatie ook omhoog schieten. Ik wil trouwens mijn game weer opstarten, maar de game heeft er geen zin in. De save is corrupt... Ik moet ook zeggen dat ik gisteren opeens een BSOD had.... Gelukkig heb ik niet heel veel gemist... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari (bewerkt) 3 minuten geleden zei MisterX: Ik heb ze ook wel eens zo'n beetje dagelijks aangeboden en op de talentenlijst gezet, maar dat zorgde er alleen maar voor dat de spelers ontevreden raakte, omdat ik dan allemaal boden van buiten San Marino kreeg, die ik weer afwees. Sowieso is afgaan op Bel niet echt te doen. Ik heb het idee dat 90% van al mijn spelers wel Bel heeft in de transferperiode Maar dus eigenlijk alleen maar van clubs buiten San Marino... Ik vermoed zomaar dat het verschil tussen mijn club (ondertussen 4,5 ster reputatie en mijn clubnaam staat gewoon bij de grootste clubs ter wereld) vs andere clubs (max 1 ster reputatie) gewoon te groot is... Ik denk dat ik moet wachten totdat andere clubs qua reputatie ook omhoog schieten. Ik wil trouwens mijn game weer opstarten, maar de game heeft er geen zin in. De save is corrupt... Ik moet ook zeggen dat ik gisteren opeens een BSOD had.... Gelukkig heb ik niet heel veel gemist... Ook hier heb ik misschien een oplossing voor: Kies voor deze in plaats van uitsluiten buitenlandse clubs Citaat Sowieso is afgaan op Bel niet echt te doen. Ik heb het idee dat 90% van al mijn spelers wel Bel heeft in de transferperiode Maar dus eigenlijk alleen maar van clubs buiten San Marino.. En toch is het de manier, hoe irritant ook Geeft overigens geen garantie, ik heb dezelfde problemen gehad als jij maar dit is echt de beste manier. Zoals ik al zei, clubs komen niet naar jou.... Jij moet actief naar hun toe gaan 31 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari (bewerkt) 15 minuten geleden zei Thomassje123: Ook hier heb ik misschien een oplossing voor: Kies voor deze in plaats van uitsluiten buitenlandse clubs Dat is inderdaad de oplossing, als dat niet bugged was... Ik selecteer dat. En in datzelfde team sluit ik ook nog eens buitenlandse clubs uit. En vervolgens gaan ze nog steeds bieden. Ik heb dit al gemeld bij SI. Hopelijk zit een fix in de volgende patch. Met het einde van de transferperiode aanstaande verwacht ik binnenkort wel een patch. 31 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Wat een einde van het seizoen Suppa Coppa: Check Landskampoen: Check Bekerwinnaar: Check Champions League winnaar: Check WK voor Club winnaar: Check Alles gewonnen. Letterlijk alles gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Ik heb de Palworld griep te pakken. Dus dit zal op een laag pitje staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mannie510 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari het uitlenen van spelers loopt bij mij als een malle en allemaal bij clubs in malta zowel hoogste divisie als de lagere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Seizoen 55: De groepsfase Folgore Hoppatee, niks uitglijders. De volle score in deze groepsfase. De eerste wedstrijd werd al gewonnen met 1-4 in en bij Milan. In het verloop van de groepsfase maakten we geen fout. Ook niet in de vervelende uitwedstrijden, alles werd overtuigend gewonnen Faetano Ik verwachtte dat Faetano een kansloze groepsfase zou gaan spelen en dat gebeurde ook. Er werd maar 1 keer gelijk gespeeld, de rest werd allemaal verloren. In de laatste wedstrijd speelden ze verrassend gelijk tegen Manchester United. Faetano had zelfs kunnen winnen, de 1-1 van United viel namelijk in de blessuretijd Tre Penne In de Europa League moeten er dan al wat meer punten te pakken zijn voor onze landgenoten. Tre Penne deed precies dat en gaat met 10 punten de groepsfase uit. Dat is heel erg keurig. Helaas is het niet genoeg om door te gaan in de Europa League dus Tre Penne moet verder in de Conference League. Hopelijk kunnen ze daar ver komen. Cailungo Cailungo pakte maar 9 punten en gaat wel door, het ligt maar net in welke groep je zit. Dit komt wel mede door de abominabele prestaties van Sporting CP. Laatste worden in zo'n groep is wel erg slecht voor de Portugezen. Cailungo pakte er ook 4 punten tegen. Cailungo kwam ook helemaal niet in de problemen. Na 5 wedstrijden waren ze al tweede. Cailungo gaat verder in de Europa League Pennarossa Pennarossa zat in een groep die alle kanten op kon. Helaas deden ze het niet zo goed als gehoopt. Het begon helemaal niet slecht eigenlijk. Gelijk tegen Viktoria Plzen en winst uit bij Linfield. In eigen huis gaat Pennarossa echter onderuit tegen Linfield en dat mag echt niet gebeuren. In dit stadium van de save moeten dat soort wedstrijden gewonnen worden, geen excuses. Daarmee had Pennarossa het eigenlijk al verkloot. 2 punten in de laatste 2 wedstrijden was ook niet genoeg om door te gaan. Pennarossa is uitgeschakeld Lotingen Folgore - Barcelona Tre Penne - AIK Solna Cailungo - Rode Ster De groepsfase ging precies zoals je verwacht hoewel ik wel op wat meer van Pennarossa had gehoopt. Uiteindelijk zijn we met 3 clubs door. We hebben een behoorlijke voorsprong op de andere landen dus de 4e plek zal niet snel in gevaar komen. Maar we hebben wel meer punten nodig. Wij hebben niet goed geloot, we spelen namelijk tegen Barcelona en dat is een hele goede ploeg. Ook Cailungo treft een moeilijke tegenstander. Van Tre Penne verwacht ik toch wel dat ze winnen van AIK Solna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Sorry @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Spelertje bijna verkocht voor 100M, weigert gewoon even een contractje van Bayern. Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 5 uur geleden zei Thomassje123: Sorry @MisterX Mijn huidige stadion kan in theorie uitgebreid worden tot 13.000. Ik vermoed zomaar dat ik een grotere fanbase dan dat moet hebben voordat ik een nieuw stadion kan krijgen. Ik heb alleen geen idee hoelang dat duurt... Dan ga ik vast in 1x naar de 50k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Over interesse niks te klagen, alle bel die je ziet zijn San Marinese clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Over interesse niks te klagen, maar alle bel van clubs buiten San Marino... PS: Spelers zijn geen eens aangeboden, deze boden zijn allemaal volledig spontaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Wat is Murata goed geworden zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Seizoen 55: De knock-out fase Folgore We beginnen zoals altijd bij onszelf en we hebben met Barcelona een lastige tegenstander geloot. Het zou ook wel blijken waarom. Het begon al in Spanje waar Barcelona gewoon een stuk beter was. Sterker nog, ze hebben ons weggespeeld, slechts tot 1 schot op doel en 0,17 xG voor ons. Bij Barcelona werden er ook nog eens 2 goals afgekeurd. We waren daar al gelukkig dat het bij 0-0 bleef. Maar in de thuiswedstrijd kregen we alsnog de deksel op de neus. Na 2 minuten staan we al 0-1 achter en dat is geen lekkere start. De hele wedstrijd moeten we in de achtervolging maar ook in de thuiswedstrijd waren we simpelweg niet goed genoeg. Het lukte ons niet om terug te komen. In de 84e minuut werd het zelfs 0-2 en zo zijn we heel vroeg uitgeschakeld dit jaar Tre Penne Dus zijn we nu overgeleverd aan de andere ploegen die nu punten moeten pakken voor San Marino. Van Tre Penne verwacht ik dan ook wel dat ze winnen van AIK Solna. Kwam ik even bedrogen uit. Tre Penne is uitgeschakeld door AIK. Dat is echt wel een schande vind ik, dat moet Tre Penne winnen Cailungo Cailungo moest het opnemen tegen Rode Ster. In de groepsfase ging Faetano 2 keer hard onderuit tegen de Serviërs. Cailungo is niet veel beter dan Faetano dus ik had er een hard hoofd in. Terecht, 2 keer verloren. Zo liggen alle San Marinese teams er nu uit Coëfficiënten De andere uitslagen zijn nu niet meer interessant nu wij allemaal zijn uitgeschakeld dus we gaan direct naar de coëfficiëntenlijst. We eindigen dit seizoen met 9.250 punten. Dat is teleurstellend als je kijkt naar de voorgaande seizoenen maar de schade is dan nog enigszins beperkt. Belangrijker misschien nog wel is dat we in ieder geval 4e blijven. Dus de komende 2 seizoenen hebben we sowieso 4 clubs in de Champions League. Daarmee sluiten we dit (slechte) seizoen af. Op naar de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Murata staat nu op een reputatie van ruim 8000. Ze zitten heel dicht tegen 4,5 ster reputatie aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Voorrondes 2035/2036 Waar we vorig jaar voor het eerst 2 teams in de groepsfasen van de Europese competities hadden en een record aantal punten werd behaald. Was dit wederom een belangrijk seizoen. Een jaar van 5.325 punten zal namelijk verdwijnen en als we een sprong willen maken kan dat nu dus. Hiervoor zijn er weer twee doelstellingen. Ikzelf moet de groepsfase uiteraard weer halen en overleven en een keer de Knockout playoff overleven. Verder wil ik graag weer een tweede team in de groepsfase. Afgelopen jaar stelden Skhupi en Struga nationaal teleur en gaan dus geen Europees voetbal spelen. Pobeda, Makedonija GjP en Gostivari doen dat wel. Pobeda Pobeda eindigde 4e en stroomt dus weer in de tweede voorronde van de Conference League in. Pobeda maakt overigens ook hun Europese debuut. Dit debuut gingen zij maken in een thuiswedstrijd tegen Bredablik uit IJsland. Toen hier 1-1 gespeeld werd had ik er een hard hoofd in. Uit wist Pobeda echter te verrassen en wonnen ze met 1-0. Het waren twee wedstrijden die ook zo de andere kant op konden vallen, maar ze zijn toch maar mooi door. In de derde voorronde wachtte Rapid Wien. Als Breidablik al een lastige klus was om te klaren, dan is Rapid Wien toch wel een maatje te groot. Dat bleek ook wel. Thuis werd er met 0-2 verloren en uit zat er ook geen stuntje in en werd er met 2-1 verloren. Toch geen onaardig debuut, maar door de loting tegen Rapid Wien zie je wel weer dat het wel een voordeel is om een team te hebben dat vaker Europees speelt zodat ze een geplaatste status hebben in de derde voorronde. Makedonija GjP Makedonija stroomde in dezelfde ronde in als Pobeda deed en hierin troffen zij Zalaegerszegi uit Hongarije. Wie kent ze niet. Thuis wonnen zij met 2-0 en uit met 0-1 en zij gaan dus gemakkelijk door. Ook nog eens met 2 overwinningen dus dat is ideaal voor de coefficientenpunten. In de derde voorronde mochten zij beginnen met een uitwedstrijd in Zweden tegen Halmstads BK. Toch een gunstigere loting dan Pobeda had. Uit weten zij dan ook een resultaat te behalen door met 2-2 gelijk te spelen. Makedonija mist in deze wedstrijd wel een penalty. Hopelijk komt hun dit niet duur te staan. Waar in de uitwedstrijd het spelbeeld gelijkwaardig was, was dit in de thuiswedstrijd wel anders. Halmstads laat zien dat zij wel degelijk de favoriet waren en speelt dominant. Deze dominantie zetten ze ook om in doelpunten want zij winnen met 0-2. Ook Makedonija komt niet verder dan de derde voorronde. Qua loting zat er denk ik toch wel ietsjes meer in. Een team dat 4x Europees voetbal heeft behaald in de afgelopen 5 jaar moet toch een keer door gaan komen binnenkort. Gostivari Dan de toch wel verrassende nummer 2 van vorig seizoen: Gostivari. Een ploeg die twee keer eerder Europees mocht spelen. In het jaar 26/27 strandde zij in de tweede voorronde van de Conference League en in 32/33 was dezelfde ronde het eindstation. Toen stroomde zij wel af vanaf de eerste voorronde van de Europa League. In deze ronde mochten ze dit jaar weer beginnen. Jullie kunnen je denk ik wel voorstellen dat ik er weinig vertrouwen in had. Toen er thuis met 1-1 gelijk gespeeld werd tegen Hermannstadt uit Roemenie (met Adrian Mutu aan het roer) kreeg ik er nog niet heel veel meer vertrouwen in. Uit kwam Gostivari op een 0-1 voorsprong vlak na rust. 20 minuten voor tijd kreeg Hermannstadt rood en werd de overwinning uit het vuur gesleept. In de tweede voorronde was Budapest Honved de tegenstander. Hier verloor Gostivari twee maal van en zo stroomden zij af naar de derde voorronde van de Conference League. Met een loting tegen Cukaricki was het geluk niet aan hun zijde, maar thuis werd er met 2-1 gewonnen ondanks dat Cukaricki de betere ploeg was. Dan de uitwedstrijd in Servië. Pas in de 81e minuut scoort Cukaricki de 1-0 en wordt er dus een verlenging af gedwongen. Een zenuwslopende wedstrijd is het. Als de verlenging pas net begonnen is weet Gostivari te scoren en zijn zij weer de virtuele winnaar. Als 3 minuten later, in de 95e minuut, de bal op de stip gelegd wordt voor de Noord-Macedoniërs dan kan de wedstrijd in het slot gegooid worden. De bal gaat er echter niet in en zo blijft het zenuwslopend spannend. Toch komt Gostivari alsnog op een 1-2 voorsprong als er in de 103e minuut gescoord wordt. Kat in het bakkie. Cukaricki denkt hier anders over, want zij komen weer in de wedstrijd door de 2-2 te maken. Over twee wedstrijden staat het dan 3-4 voor Gostivari. In de laatste tien minuten van de verlenging wordt er niet meer gescoord en zo zit Gostivari in de Playoff ronde van de Conference League. In deze ronde moet er afgerekend worden met Panathinaikos die natuurlijk de favoriet zijn. Qua spelbeeld is hier weinig van te merken, want Gostivari is gewoon de betere ploeg. Dit kunnen ze niet omzetten in een overwinning aangezien het 2-2 blijft. in Griekenland. Dan moet het thuis afgemaakt kunnen worden. Wederom is Gostivari de betere partij en dit resulteert ook in de 1-0 in de 14e minuut. Deze stand blijft tot de 81e minuut op het scorebord staan. Dan wordt er namelijk aan alle spanning een einde gemaakt door de bevrijdende 2-0 voor Gostivari. Panathinaikos doet nog wat terug in de 86e minuut, maar daar blijft het ook bij. Gostivari gaat naar de groepsfase van de Conference League. Ik ben heel erg benieuwd hoe zij het gaan doen. Qua loting is er denk ik namelijk best wat mogelijk. Er kan van iedereen gewonnen worden, maar met een dubbelprogramma voor Gostivari kan het ook erg lastig worden. AP Brera Strumica Dan nog even mijn eigen prestaties. Wij hebben de perfecte kwalificatie, want wij weten elke wedstrijd te winnen. 6 wedstrijden gespeeld en 6 overwinningen met slechts 2 tegengoals. Beter kan het haast niet. Dit betekent dat wij tot nu toe onze taak hebben volbracht. Nu is het zaak om eens voorbij de Knockout Playoffronde te komen. Hiervoor moeten wij eerst zien te overwinteren tegen Club Brugge, Nordsjaelland, PSG, Real Madrid, Ajax, Koln, RB Leipzig en Galatasaray. Coëfficientenranglijst Deze prestaties in de voorronde heeft wel een grappige tussenstand tot gevolg. Met de 4.625 punten die wij dit seizoen al bij elkaar gespeeld hebben staan wij dit moment op de 2e plek van de coëfficientenranglijst van het seizoen 2035/2036. Alleen Polen presteert nog beter op dit moment. Hier zullen wij natuiurlijk niet lang blijven staan, maar dit geeft wel aan dat wij al een inhaalslag aan het maken zijn op onze concurrenten en dat wij het seizoen dat gaat verdwijnen, 2031/2032, al bijna verbeterd hebben. Het gaat een interessant seizoen worden. Waar wij op plek 20 van de ranglijst begonnen staan wij virtueel nu op een 18e plek. Schotlan, virtueel op plek 12, is nog erg ver weg, maar met goede prestaties is het misschien mogelijk om in de buurt de komen van plek 12. Dan zijn wij uiteraard wel afhankelijk van slechte prestaties boven ons. Het grote verschil is vooral dat de ploegen op deze plekken er top jaren tussen heb zitten waar wij bij lange na nog niet aan komen met seizoenen boven de 10.00 punten. Wij zijn echter weer een stukje stabieler dan deze ploegen dus het is echt per jaar kijken wat er mogelijk is. Ik moet zelf eens verder komen dan de Knock-out Playoffronde om ook richting de 10 putnen te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Op 9-10-2023 om 16:36 zei 19CH98: Eindigen in top 4 in de coëfficiëntenranglijst (landelijk): 150 punten Eindigen 2e in de coëfficiëntenranglijst (landelijk): 200 punten 1e worden op de coëfficiëntenranglijst (landelijk) 300 punten Deze kun je dus alleen in Europa doen? Of kun je ook punten scoren op basis van reputatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari 17 uur geleden zei Thomassje123: Murata staat nu op een reputatie van ruim 8000. Ze zitten heel dicht tegen 4,5 ster reputatie aan Hoe goed is die club bij jou? Is dat een concurrent voor de titel, of juist een van de laagste plekken? In mijn game is Murata niet heel veel meer dan competitievulling. Eindigen meestal rond plek 10, maar ja, in jouw game zou dat zomaar anders kunnen zijn. Klein verschil tussen mij en de rest De clubs met 1 ster zijn clubs die zo nu en dan in Europa spelen. De beste 4 (zonder mij) spelen ook in Europa dit jaar: Tre Penne speelt zelfs CL, maar moet een paar rondes overleven. Ik verwacht dat ze meteen verliezen tegen Fenerbahce. Maar dan stromen ze voorronde EL in, en daarna voorronde Conference League. Ze hoeven maar 1x een voorronde te winnen en ze eindigen in de conference League (die ze afgelopen jaren ook haalde en vaak zelfs wisten te overleven). Ik verwacht dus eigenlijk wel dat ze een groepsfase gaan halen. Pennarossa speelt voorronde EL, maar stroomt pas in de laatste voorronde in. Zelfs als ze die voorronde verliezen stromen in de Conference League in. Gegarandeerd een plekje in een groepsfase dus. Fiorentino stroomt in de 2e voorronde EL in. Als ze 2 van de 3 voorrondes winnen, dan spelen ze ook in de Conference League. Ik hoop dat dat lukt. Hun prestaties zijn heel erg afhankelijk van de clubs die ze loten. Ze beginnen in ieder geval tegen Slovan Bratislava. Ik vermoed dat het nogal een coinflip gaat worden of ze door gaan of niet, waarbij de tegenstander misschien wel een net iets grotere kans heeft. La Fiorita stroomt in de 2e voorronde van de Conference League in, maar speelt niet vaak in Europa en als ze in Europa spelen, dan bakken ze er vaak niet veel van. Ze hebben Tirana geloot en volgens de bookmakers zullen ze zelfs hun thuiswedstrijd verliezen. Ik hoop dit jaar dus 2 clubs in de groepsfase van de Conference League te hebben. Dat is ook wel nodig om ons puntentotaal op niveau te houden, want vorige jaren speelde we met 4 clubs in Europa, nu met 5. Dus meer clubs moeten punten gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari (bewerkt) @bas huijsmans Mooi dat je er een tweede team bij hebt, in jouw stadium van de save wordt dat steeds belangrijker Murata zit bijna tegen 4,5 ster aan. Die zijn na mij de beste club uit San Marino Kijk zelf maar waar Murata staat. De sterren staan tegenover mijn spelers. Murata is gewoon een topclub aan het worden. Werden ook 3e in de CL met United, Shakhtar en Juventus met 5 punten. Dat zegt wel wat 3 februari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari 3 minuten geleden zei Thomassje123: @bas huijsmans Mooi dat je er een tweede team bij hebt, in jouw stadium van de save wordt dat steeds belangrijker Ja zeker wel. In je eentje is het, met de Conference League er bij, toch wel lastig om richting plek 15 te gaan. De landen hier rondom die hebben altijd wel meerdere clubs die actief zijn in Europa nu. Dit is het tweede jaar dat er een tweede club mee doet. Vorig jaar zat Struga in de Europa League groep, maar ben nu vooral benieuwd naar het verschil tussen de prestaties in de Conference League en de Europa League voor het tweede team. Het mooiste is nog wel dat Gostivari op dit moment na 7 wedstrijden op 16 punten staat in de competitie en daarmee tweede staat. Het zou echt chill zijn als zij zich als nummer 2 kunnen gaan positioneren dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Seizoen 56: Voorronde en lotingen Voorronde Faetano Faetano is de club in de voorronde van de Conference League en daar was ik blij mee. Faetano acht ik wel in staat om de groepsfase te halen. Helaas zijn ze geen geplaatst team en dan moet je een beetje geluk hebben met de loting. Dat had Faetano niet want Feyenoord werd de tegenstander. Toen ik de 2 teams naast elkaar legde bleek Faetano niet eens kansloos te zijn. Dat bleek ook wel want beide teams waren dicht bij elkaar. Helaas valt het niet de kant van Faetano op. Faetano is uitgeschakeld. Dat is zeer vervelend want dat kost ons gewoon veel punten Lotingen 4 clubs in Europa, dat is al een tijdje geleden. Als eerst onze eigen loting. We hebben goed geloot. Kopenhagen en Standard Luik mogen echt geen probleem zijn. Het gaat waarschijnlijk tussen mij en de Spurs om groepswinst. Belangrijker zijn misschien wel de andere lotingen. Juvenes Dogana zat in pot 1 omdat zij kampioen zijn geworden. Hun loting kon dus eigenlijk een heel stuk beter. Misschien dat Juvenes Basel kan verslaan en in ieder geval 3e kan worden. San Giovanni zal daarvoor moeten winnen van Celtic en Tre Fiori van Galatasaray. Maar alle 3 clubs maken denk ik best kans om 3e te worden 1 niveau lager dan. De clubs hier zijn al een stuk gunstiger en Murata en Virtus hoeven alleen 3e te worden om te overwinteren. Dat zie ik bij beide clubs wel gebeuren. Murata heeft niet makkelijk maar ook niet bijster moeilijk geloot. Een groep die alle kanten op kan maar ik verwacht dat Murata wel de nodige punten gaat pakken in deze groep. Datzelfde geldt voor Virtus dat sowieso moet winnen van St. Johnstone en minstens 3e moet worden. Misschien dat ze Molde ook wel kunnen pakken maar ik verwacht wel wat puntjes aan de kant van Virtus Dit seizoen hebben we geen enkele club in de Conference League. Faetano ging helaas onderuit tegen Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari (bewerkt) 1 uur geleden zei Thomassje123: @Mister 100% Murata zit bijna tegen 4,5 ster aan. Die zijn na mij de beste club uit San Marino Is mijn accountnaam veranderd? Hier heb ik weer een leuke prestatie. Een niet-genationaliseerde speler uit San Marino speelt vanaf nu in de Premie League Veel succes bij Fulham, want bij mij zou hij niet aan spelen toekomen. In alle jaren is dit ook de enige speler uit mijn jeugd met een beetje talent... 3 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten