Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Building a nation

19CH98

Aanbevolen berichten

image.png.645ee7a0168909bdfa186858a3520c75.png

image.png.25363bf226dc813c94e61adb855ad97e.png

FC Domagnano

Spoiler

image.png.f17cdb46d0f87657a2ee90cd423d9247.png

FC Fiorentino

Spoiler

image.png.8be1c3c958e978989d324f0d70843987.png

La Fiorita

Spoiler

image.png.7460b874e752cde72898157964ba2b33.png

image.png.5d44401919083111c4cd5490282cfb00.png

De beslissende wedstrijd bij La Fiorita gekeken en is niet echt goed voor je hart de AI ;c

image.png.a97106517df68224e830ead0ca09f3e2.png

Zullen wel stijf laatste worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei MisterX:

Al vanaf het begin? Eerste jaren stelt het toch nog niets voor. Dus ik heb er nog niets mee gedaan daarom. Al zag ik wel dat San Marino hier al eens is gepromoveerd naar de C-divisie, maar nu zijn ze weer terug in D. Afgelopen zijn ze wel gestegen, naar plek 204 ;e

Klopt, vanaf het begin. Omdat de verwachtingen altijd 0 zijn wordt de bondscoach haast nooit ontslagen. Dus heb het maar vanaf het begin gedaan. In Albanië toentertijd deed ik dat niet en kreeg ik er spijt van. Duurde het heel lang voor ik die baan kreeg (wel EK gewonnen :D).

13 minuten geleden zei Thomassje123:

Nationale team vind ik het niet meer waard. Alle goede spelers (150PA) zijn bijna altijd half Italiaans en pakken interlands voor Italië in mijn game

Herkenbaar. Dit is veruit mijn beste speler en de enige die een echte plek in m'n selectie heeft, al jaren:

image.thumb.png.a86e5d83c0b9215303b306ada5383826.png

Gaat nu overigens wel weg, want hij wilde al een paar jaar vertrekken. Op een gegeven moment ben ik ook klaar hoor, met al die zeurende spelers. Heb een Italiaanse/SM'er teruggehaald die uit m'n jeugd kwam, maar voor 119 miljoen naar Dortmund ging:

image.thumb.png.7d1112a67ea0b16796392099724dad16.png

Na 3 jaar Dortmund voor 150 miljoen teruggehaald en 50% van de winst cashback gekregen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, heb net m'n tweede satellietclub getekend. Beter dan die eerste die ik had (Kristiansund).

image.png.519a74955f5ada52abfd422ec478cd6d.png

Pohang heeft wel echt uitstekende faciliteiten. 

Ik had trouwens een nieuw ideetje om toch spelers te kunnen verhuren:

image.thumb.png.06441b545679ac59c0b2a38a9956d937.png

Werkt dus niet ;e 

Ik dacht nog wel zo slim te zijn.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.a8daa2eca60010649f4360897ad2f7b8.png

Opeens kampioen. Tre Penne verliest, waardoor ik alleen maar hoefde te winnen. Ik ging er vanuit dat ik pas volgende week kampioen zou worden.

En voor het eerst mijn U23 en U19 teams verslagen. Beide verslaan was me nog nooit gelukt :cheer:

Ik heb ze trouwens niet met een grote marge weten te verslaan hoor. Ik verwacht dat mijn U23 team vanavond kampioen wordt en mijn U19 team wordt morgen wel kampioen ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei neva:

Tsja, ik baal dus dat ik geen -19 competities heb en ook geen reserve of -23 team. 

Kreeg pas een -19 toen ik me plaatste voor de CL (i.v.m. Youth League deelname).

In mijn data update waren ze al toegevoegd, maar volgens mij is er niet heel veel aandacht aan geschonken. Ik heb het idee dat als iemand 19 geworden is, hij vanaf dit dag niet meer uit mag komen voor het U19 team. En voor het U23 team had ik misschien graag een paar uitzonderingen willen zien voor een paar ouderen, zodat je mensen via je U23 team wedstrijd-fit kon krijgen. Al is het maar een plek of 2-3 ofzo. 

En ze spelen heel vaak op dezelfde dag als het eerste. Dat is ook best irritant. Daar had ik graag een andere dag voor gewild. Dus mijn database is ook zeker niet perfect. Maar ik ben wel heel blij dat ik die team heb. Dat maakt dingen managen een stuk makkelijker. Als is het maar dat je al je overbodige spelers in een apart team (U23) kunt dumpen bijvoorbeeld.

6 minuten geleden zei MisterX:

Ik heb ze trouwens niet met een grote marge weten te verslaan hoor. Ik verwacht dat mijn U23 team vanavond kampioen wordt en mijn U19 team wordt morgen wel kampioen ;c 

Zoals verwacht gebeurde deze voorspelling van U23 en U19. Binnen 24 uur zijn allen teams 7 wedstrijden voor het einde kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei neva:

Tsja, ik baal dus dat ik geen -19 competities heb en ook geen reserve of -23 team. 

Kreeg pas een -19 toen ik me plaatste voor de CL (i.v.m. Youth League deelname).

gelukkig heb ik die wel en allebei spelen ze competitie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei mannie510:

mijn eerste samenwerkingsverband,eindelijk

Schermafbeelding 2024-01-07 211035.png

Hoeveel seizoenen heb je moeten wachten? Ik wacht namelijk al 10 seizoenen... Nog steeds niets... 

5 minuten geleden zei neva:

Wat is dat? Malta?

Ja, dat is Malta. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na twee gelijke spelen en een strafschop in verlenging op Anfield tegen Liverpool gaan we gewoon meteen door naar de halve finale :cheer: WTF is dit voor run in de CL? Ik hoor ik echt niet thuis :-D

image.png.5d9e7ae5a489a975dfbea5220463964a.png

De bekerfinale van San Marino moet nu verplaatst worden i.v.m. CL-voetbal :-D

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze Kees schiet ons in de 90+3e minuut naar de finale tegen Arsenal! _O__O__O_

Wat gaat er volgend jaar eigenlijk gebeuren met Europees voetbal als ik opeens de CL win. Dan plaats ik me toch rechtstreeks voor de CL? Wie neemt mijn voorronde ticket via de competitie dan over? Schuift dat dan door binnen San Marino? Of gaat dat naar een ander land? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MisterX:

Onze Kees schiet ons in de 90+3e minuut naar de finale tegen Arsenal! _O__O__O_

Wat gaat er volgend jaar eigenlijk gebeuren met Europees voetbal als ik opeens de CL win. Dan plaats ik me toch rechtstreeks voor de CL? Wie neemt mijn voorronde ticket via de competitie dan over? Schuift dat dan door binnen San Marino? Of gaat dat naar een ander land? 

Dat schuift een plekje naar onder :) En je plaats je voor WK voor clubs denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei sennid:

Dat schuift een plekje naar onder  En je plaats je voor WK voor clubs denk ik?

Dat wordt dan nog een jaar met 5 clubs in Europa en dus een drama... Zelfs met deze run én een club die de conference league heeft gehaald, dalen we op de ranglijst omdat ons puntentotaal omlaag gaat door de 5 clubs. Ik denk dat we 5 plekken op de ranglijst gaan dalen. Tenzij het winnen van de finale heel veel bonuspunten geeft..

En ja, bij winst plaatsen we ons voor het WK voor clubs inderdaad. Ik maak me nu alleen meer zorgen over onze positie op de ranglijst :5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Dat wordt dan nog een jaar met 5 clubs in Europa en dus een drama... Zelfs met deze run én een club die de conference league heeft gehaald, dalen we op de ranglijst omdat ons puntentotaal omlaag gaat door de 5 clubs. Ik denk dat we 5 plekken op de ranglijst gaan dalen. Tenzij het winnen van de finale heel veel bonuspunten geeft..

En ja, bij winst plaatsen we ons voor het WK voor clubs inderdaad. Ik maak me nu alleen meer zorgen over onze positie op de ranglijst :5

Aan de andere kant: Je reputatie gaat omhoog (weet niet hoe hoog het nu is) van de club en van de competitie. Ook de clubs die meedoen aan Europese competities gaan iets omhoog. Je moet nog steeds aan de lange termijn denken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MisterX:

image.png.be9c3c14df3852d2ee6df9a4fb0f2986.png

Ik snap hier niets van? Krijg ik nu opeens een nieuw stadion en speel ik zo de laatste wedstrijd (een oefenwedstrijd om spelers fit te houden) in mijn stadion?! Onder faciliteiten kan ik hier helemaal niets over vinden... 

Kijk eens bij Faetano? of hebben die al een nieuw stadion?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei sennid:

Kijk eens bij Faetano? of hebben die al een nieuw stadion?

Het huidige stadion delen we inderdaad samen. En hun zijn een nieuw stadion aan het bouwen en trekken daar volgende maand. Zullen wij dan ook mee gaan in die verhuizing?! In dat geval heeft Faetano betaald voor ons nieuwe stadion :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MisterX:

Het huidige stadion delen we inderdaad samen. En hun zijn een nieuw stadion aan het bouwen en trekken daar volgende maand. Zullen wij dan ook mee gaan in die verhuizing?! In dat geval heeft Faetano betaald voor ons nieuwe stadion :-D

Dat niet helaas ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites