Lensherr Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Guinee-Bissau, Chili, Jamaica, Luxemburg, Tsjechië, Zwitserland, Bosnië, Algerije, Vietnam, Kameroen dit seizoen afgevinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Europa ook compleet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Dankzij Frankrijk heb ik Frans-Guyana, Haïti en Guadeloupe kunnen afvinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) Ik vraag we wel eens af. Hoe bewijzen jullie dat jullie de landen hebben gehad? Zie nergens spelers en aantal westrijden namelijk. Want zoals ik het zo zie kan ik gewoon een lijstje maken en zijn de punten binnen... 23 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 4 uur geleden zei Badmuts: Ik vraag we wel eens af. Hoe bewijzen jullie dat jullie de landen hebben gehad? Zie nergens spelers en aantal westrijden namelijk. Want zoals ik het zo zie kan ik gewoon een lijstje maken en zijn de punten binnen... Indien gewenst kan ik ze laten zien. Verder is het ook op basis van vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 10 uur geleden zei Badmuts: Ik vraag we wel eens af. Hoe bewijzen jullie dat jullie de landen hebben gehad? Zie nergens spelers en aantal westrijden namelijk. Want zoals ik het zo zie kan ik gewoon een lijstje maken en zijn de punten binnen... Wat Nom zegt. Wil mijn game er best bij uploaden als er behoefte aan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Hier hetzelfde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Slow but steady gaan we door. Nu eerst proberen om Europa helemaal compleet te maken. Zijn een stuk of 5 spelers onderweg die in de winterstop gaan komen. Met slechts 33 wedstrijden in de competitie en maar 4 bekerrondes is het vrij lastig om iedereen tevreden te houden en de 'kneuzen' te laten spelen. Met maar 8 Non-Eu spelers die ingeschreven kunnen worden, gaat alles buiten Europa denk ik nog wel eventjes duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Grinden. Afrika voor 50% compleet, daarna al die kuteilandjes in Noord-Amerika nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Weer 5 landjes dichter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart FC Poképlayer is bijna aanwezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Nog zes landen en we hebben heel Afrika compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) Januari 2027 Octavio Molina Rios Uruguay Filip Rejczyk Polen 9 maart bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Februari Lyes Hoël San Marino Algerije Frankrijk Kristian Javier Britse Maagdeneilanden , Amerikaanse Maagdeneilanden , Domenicaanse Republiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Misschien een domme vraag maar Nederlandse Antillen die zitten er niet bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 uur geleden zei Lensherr: Misschien een domme vraag maar Nederlandse Antillen die zitten er niet bij? Die zijn opgesplitst tegenwoordig. Bonaire enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Afrika in de pocket. Nu alleen Noord-Amerika nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Mei 2027 Paul Wanner Oostenrijk , Duitsland . Almir Leite Gambia Rayan Raveloson Madagascar , Reunion , Frankrijk Tomas Aviles Argentinië , Chili Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart En weer vijf kneusjes afgetikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart St. Barthelomeüs St. Kitts & Nevis St. Lucia St. Vincent & de Grenadines Trinidad & Tobago Turks & Caicos eilanden Honduras Nicaragua Panama Nog 9 te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ongeveer een derde gehad . Bonuspunten even uitgeschakeld, dat ging niet helemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten