Steels Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 9 uur geleden zei AntiChrist7: en als ik het switch naar een DM? Ik heb helaas geen spelers die defensieve winger kunnen spelen en het is ook niet direct een positie/rol die in overvloed te vinden is er complete wingbacks van maken is ook een optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 3 uur geleden zei Steels: er complete wingbacks van maken is ook een optie mja dan verleg je het probleem van geen goede backs te vinden naar geen goeie (complete)wingbacks te vinden. Als ik op spelers zoek met 15/19 gevraagde attributen op minstens 13 vor (rechter)CWB, kom ik op 11 spelers, waarvan 2 geintresseerd zijn en ze verdienen allemaal meer dan mijn hoogste loon al. Vooral goeie defensieve stats vinden is moelijk. Deze is een voorbeeld. Een CWB met matig marking en tackling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 14 uur geleden zei AntiChrist7: en als ik het switch naar een DM? Ik heb helaas geen spelers die defensieve winger kunnen spelen en het is ook niet direct een positie/rol die in overvloed te vinden is Zou niet teveel naar rolgeschiktheid kijken maar meer naar de eigenschappen in combinatie met prestaties. Een DW is eigenlijk gewoon een winger die ook zijn verdedigende werk niet schuwt, dus eentje met een hoge teamwork, stamina en work rate kom je al een heel eind. En op die positie kun je ook prima aanvallende backs posteren, denk aan een type Dumfries of Frimpong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 3 uur geleden zei AntiChrist7: mja dan verleg je het probleem van geen goede backs te vinden naar geen goeie (complete)wingbacks te vinden. Als ik op spelers zoek met 15/19 gevraagde attributen op minstens 13 vor (rechter)CWB, kom ik op 11 spelers, waarvan 2 geintresseerd zijn en ze verdienen allemaal meer dan mijn hoogste loon al. Vooral goeie defensieve stats vinden is moelijk. Deze is een voorbeeld. Een CWB met matig marking en tackling Je moet dan ook vooral naar aanvallende attributen kijken, zolang ze nog degelijk scoren voor marking, positioning en tackling. Deze is dus zeker geschikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november 5 uur geleden zei Steels: Je moet dan ook vooral naar aanvallende attributen kijken, zolang ze nog degelijk scoren voor marking, positioning en tackling. Deze is dus zeker geschikt 7 uur geleden zei Becks: Zou niet teveel naar rolgeschiktheid kijken maar meer naar de eigenschappen in combinatie met prestaties. Een DW is eigenlijk gewoon een winger die ook zijn verdedigende werk niet schuwt, dus eentje met een hoge teamwork, stamina en work rate kom je al een heel eind. En op die positie kun je ook prima aanvallende backs posteren, denk aan een type Dumfries of Frimpong. Grappig genoeg heb ik dumfries in deze save, maar hij is 35 dus eigenlijk moet ik er wel van af Ik heb wel nog geen diamond gedaan dit jaar, dus misschien zoiets? Het enige wat ik dan een beetje vrees is dat het middenveld soms kan openliggen omdat zowel CAR als MEZ wijd blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden Op 29-11-2024 om 21:05 zei AntiChrist7: Grappig genoeg heb ik dumfries in deze save, maar hij is 35 dus eigenlijk moet ik er wel van af Ik heb wel nog geen diamond gedaan dit jaar, dus misschien zoiets? Het enige wat ik dan een beetje vrees is dat het middenveld soms kan openliggen omdat zowel CAR als MEZ wijd blijven En is het wat? Ik wil namelijk zelf graag een tweespitsen-tactiek hanteren, maar kom voorlopig niet tot het gewenste resultaat. Ik merk namelijk héél weinig passes tussen mijn 2 spitsen op, hoe kan ik dit beter aan het werk krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Steels: En is het wat? Ik wil namelijk zelf graag een tweespitsen-tactiek hanteren, maar kom voorlopig niet tot het gewenste resultaat. Ik merk namelijk héél weinig passes tussen mijn 2 spitsen op, hoe kan ik dit beter aan het werk krijgen? Ik heb er wel wat mee getweaked en ben er wel tevreden van, maar in FM weet je natuurlijk nooit zeker of het de tactiek is die beter is, of gewoon omdat je betere spelers hebt. Ik zit nu tien jaar in de save en heb enkele wereldklasse spelers, inclusief mijn twee spitsen, die zijn wansmakelijk goed. Spoiler Eredivisie is al lang geen graadmeter meer, bijna elke speler is geklasseerd als 'star eredivisie". Mijn belangrijkste aanpassing was van een carrilero naar een CMs met stay wider gegaan, hoofdzakelijk geinspireerd door dit: Spoiler Ik heb ook de rollen van de spitsen omgedraaid. Enerzijds omdat de mez en CF te dicht bij elkaar kwamen, maar ook omdat Panaca linksvoetig is. Heb het ook naar fairly narrow gebracht, zodat ik minder crosses krijg, en eerlijk gezegd, je ziet soms echt wel leuke driehoekjes vormen. 8 uur geleden bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten