ReneLeBlanc Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 6 uur geleden zei Dansmeister: De transferzomer is ook weer achter de rug hier. Mooiste periode van het jaar. Zeker als je wil door selecteren. Pareltjessssssssss. Eerst uit: Heel veel overbodige rotzooi via die geweldige toevoeging dit jaar met zaakwaarnemers al snel de deur uit. Salarislasten gingen gruwelijk omlaag. Marin was overbodig en stond echt al vanaf dag één te zeiken voor een grotere club. Jan Mlakar was mijn tweede topschutter vorig seizoen(21 doelpunten) en ging naar Parma, overbodig omdat ik Lucca terug had. De gebroeders Tramoni op AMR en AML gingen voor mooie bedragen weg. Allebei boven de 20 assists in de serie B, dus begrijpelijk dat daar mooie bedragen voor gevangen ging worden. Tevens voor Estevens, die ook al vanaf dag één om een transfer vroeg. Transfers in: Italianen, Italianen, Italianen. Het nationalisme blijft heersen in mijn games. Eerst ging de lijst met huurspelers open en daar kwam Bartesaghi en Lipani vandaan. Koopopties voor 5 miljoen en 7.5 miljoen. We grepen mis bij Baldanzi(Roma) en Terracciano(AC Milan) die niet wilden komen. Toen gingen wij de transfervrije markt op. Brignoli is mijn eerste doelman dit seizoen, bij gebrek aan beter. Maldini zie ik de nodige potentie in en mag het laten zien dit seizoen. Giroudo is de back-up linksback en gaat weinig spelen. Meroni is een miskoop en gaat helemaal niet spelen, komt puur omdat Gabbia en Rugani drie maand lang niet wilden komen. Gori is mijn reservekeeper op een contract voor een bos wortels. Caldara is mijn vierde CV. Van vrije markt de transferlijst bekeken. Dat was prijs schieten. Zanotti, de Sciglio, Esposito, Pobega, Zerbin, Candreva, Cancellieri komen allemaal van de transferlijst af. Rommelmarkt in Italië. Elke speler heeft wel een krasje, aan ons om deze spelers weer een beetje op te poetsen. Alleen voor Papetti en Salvatore Esposito heb ik de volle mep betaald. Allebei uit de serie B, die rustig gebracht gaan worden. De laatste transferdag blijft toch echt mijn favoriet. El Shaarawy voor een goedkoop contract, kon ik gratis ophalen bij AS Roma. Als kers op de taart kon ik mijn nieuwe centrum kopen op de laatste dag. Rugani wilde ik heel de zomer, maar komt nu op huurbasis met een koopoptie voor 1,5 miljoen en Gabbia werd ook nog op de TL gepleurd met een super laag prijskaartje. Dank u! De selectie voor komend seizoen: Heerlijk om jou weer terug postend te hebben en wat een lekkere transfers heb je weer gedaan ouwe reus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september Niet mijn transfers dit. Maar Porto ging even met de creditcard richting Brentford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september #LorenzoLucca #Army @Dansmeister @Thierryvane @ReneLeBlanc zin in! Fabio Vieira ervoor uitgeschreven in de PL, maar dikke prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 7,5 miljoen direct, 10 miljoen verspreid over de aankomende drie jaar en 7,5 aan totale bonussen maar dan heb je ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 26 minuten geleden zei ReneLeBlanc: 7,5 miljoen direct, 10 miljoen verspreid over de aankomende drie jaar en 7,5 aan totale bonussen maar dan heb je ook wat. Je moet hem alleen niet vragen om te springen en te koppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september DOORSELECTEREN #moestwatbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 september Auteur Share Geplaatst 30 september Telehovschi nog niet goed genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 5 minuten geleden zei Fantasy: Telehovschi nog niet goed genoeg? Niet voor de basis, daar staat Händel (bedankt nog) met Profeta. Heb daarachter drie opties dus verhuren leek mij de beste optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 1 uur geleden zei Thierryvane: Niet voor de basis, daar staat Händel (bedankt nog) met Profeta. Heb daarachter drie opties dus verhuren leek mij de beste optie. Profeta is echt ik een beest. In mijn save voor enorm veel geld verkocht aan een club uit de woestijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 1 uur geleden zei Thierryvane: Niet voor de basis, daar staat Händel (bedankt nog) met Profeta. Heb daarachter drie opties dus verhuren leek mij de beste optie. Goed gehändeld deze situatie, en ook de aankopen en verkopen. Canizares is niet veel minder dan Farinez, en die kost je 5x zo weinig, als wat je voor Farinez gekregen hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober @Thierryvane heb je je gordel om? Want mijn transfers komen er zo aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober (bewerkt) @Thierryvane stoelriemen zitten vast, dus daar gaaaaaaaan we. Spoiler Wat een bedragen. We beginnen maar met alle jongens die vertrokken zijn. Andrei Borza was onze topverkoop met 80 miljoen. Mohamed-Ali Cho volgde kort daarachter met 60 miljoen. Beetje kutte aan het gezeik met Borza was dat zijn back-up van afgelopen seizoen, Locko, ook vertrok waardoor we geen linksbacks meer overhielden Andere flinke transfersommen die we ontvingen waren 30 miljoen voor Le Fee, 24 miljoen voor Balde, 26 miljoen voor Fofana, 25 miljoen voor Riedel en dus 26 miljoen voor Locko. Money to blow dussssssss. Dan de nieuwe jongens. Te beginnen met Enzo Sternal, het toptalent van Marseille, die na een succesvol jaar op huurbasis voor 28 miljoen definitief de overstap maakte. Met Sael Kumbedi hebben we de vervanger voor Balde binnen. Leny Yoro heeft geen potten kunnen breken bij United waardoor ik hem maar wat graag terug wilde halen naar Frankrijk. Verdere noemenswaardige transfers waren die van Sergino Dest, Jeanuel Belocian, Eliesse Ben Seghir en de twee Argentijnse talenten Uriel en Gonzalo. Simone Pafundi moesten we natuurlijk voor @Dansmeister halen. Spoiler Ohja en deze jongen hadden we nog voor 28 miljoen gehaald maar viel op het afgelopen seizoen. 1 oktober bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Chotard is in m'n save in 2032 echt een elite middenvelder, ondertussen ook iets van 40 caps voor Frankrijk. Geweldige aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 51 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Thierryvane stoelriemen zitten vast, dus daar gaaaaaaaan we. Inhoud verbergen Wat een bedragen. We beginnen maar met alle jongens die vertrokken zijn. Andrei Borza was onze topverkoop met 80 miljoen. Mohamed-Ali Cho volgde kort daarachter met 60 miljoen. Beetje kutte aan het gezeik met Borza was dat zijn back-up van afgelopen seizoen, Locko, ook vertrok waardoor we geen linksbacks meer overhielden Andere flinke transfersommen die we ontvingen waren 30 miljoen voor Le Fee, 24 miljoen voor Balde, 26 miljoen voor Fofana, 25 miljoen voor Riedel en dus 26 miljoen voor Locko. Money to blow dussssssss. Dan de nieuwe jongens. Te beginnen met Enzo Sternal, het toptalent van Marseille, die na een succesvol jaar op huurbasis voor 28 miljoen definitief de overstap maakte. Met Sael Kumbedi hebben we de vervanger voor Balde binnen. Leny Yoro heeft geen potten kunnen breken bij United waardoor ik hem maar wat graag terug wilde halen naar Frankrijk. Verdere noemenswaardige transfers waren die van Sergino Dest, Jeanuel Belocian, Eliesse Ben Seghir en de twee Argentijnse talenten Uriel en Gonzalo. Simone Pafundi moesten we natuurlijk voor @Dansmeister halen. Inhoud verbergen Ohja en deze jongen hadden we nog voor 28 miljoen gehaald maar viel op het afgelopen seizoen. Sternal, Ben Seghir, Kumbedi en Yoro. Ik ben verkocht. Escudero probeerde ik ook deze zomer te halen maar dat achterlijke Racing vroeg 30+ miljoen. Iets te gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Hij komt weer terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 46 minuten geleden zei bas huijsmans: Hij komt weer terug Gratis of..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Laatste toevoeging van deze transferperiode. Het heeft heel wat seizoenen geduurd maar meneer wilde eindelijk komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 52 minuten geleden zei Mordurette: Gratis of..? 99 miljoen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 oktober Auteur Share Geplaatst 1 oktober Op 29-9-2024 om 20:36 zei Fantasy: Niet mijn transfers dit. Maar Porto ging even met de creditcard richting Brentford Uiteindelijk stokte de teller op bijna 200 miljoen aan uitgaven, wat voor de helft werd goedgemaakt door de verkoop van hun doelman aan Real voor 108 miljoen Dat wordt weer een leuk seizoen dus... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober @Thierryvane daar gaan we dan. Eerste sterkhouder die vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Grote ReneLeBlanc transfer show,heb er zin an!🔥😎🤓 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 1 minuut geleden zei Kyrill: Grote ReneLeBlanc transfer show,heb er zin an!🔥😎🤓 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Na de verkoop van Joao Teixeira voor 15,5 miljoen vertrekt nu een van de andere smaakmakers naar Engeland. Waanzinnig bedrag natuurlijk, maar hij had ook wel zieke statistieken. 30 wedstrijden, zes goals en zestien assists. Tijd voor een nieuwe vleugelflitser en ditmaal een Colombiaan, Gomez Gomez die voor 1,2 miljoen overkomt van Rennes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Welkom Markus Solbakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Niet mijn laatste, maar wel een van de beste transfers die ik gedaan heb sinds ik bij Gil Vicente zit. Kostte me 35k en twee perzikken, maar deze Filipijnse Noor is sindsdien vaste basisspeler. Vrijwel tweebenig, alleen wat klein anders zou die ook nog als CV kunnen fungeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten