La Pulga Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 (bewerkt) Lekker man, wakker blijven voor Messi en dan zit hij op het bankje. Toch nog even ze 0-2 gezien. 27 augustus 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Die pass Wat een sadist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2023 16 uur geleden zei La Pulga: Lekker man, wakker blijven voor Messi en dan zit hij op het bankje. Toch nog even ze 0-2 gezien. Ook Messi moet weleens rusten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 20 minuten geleden zei ElMarcos: Ook Messi moet weleens rusten. Ja dat doet hij waarschijnlijk nu in ze bed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Iemand een idee waar ik Mesje kan kijken? Mag ook via PB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2023 8 uur geleden zei La Pulga: Iemand een idee waar ik Mesje kan kijken? Mag ook via PB. Ik denk dat de meeste van ons al sliepen. Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Geen best resultaat als ze de play-offs nog willen bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Ik denk dat de meeste van ons al sliepen. Haha Het was wel gelukt, kreeg een PB binnen Eerste helft gezien, wat een triest niveau zeg. Leek wel Zwolle - Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 23 minuten geleden zei La Pulga: Het was wel gelukt, kreeg een PB binnen Eerste helft gezien, wat een triest niveau zeg. Leek wel Zwolle - Utrecht. Haha, herkenbaar. Heb zelf naar Toronto FC tegen Philadelphia Union gekeken. Heb best wat wedstrijden van Philadelphia gezien ondertussen, maar wat was het slecht gisteren. Na de 3-1 maar uitgezet. Toen was het ook al 3 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten