ElMarcos Posted July 27, 2023 Share Posted July 27, 2023 Met Messi, Busquets en Alba al naar Inter Miami is het misschien goed voor deze competitie om een eigen topic te krijgen. Onderstaand de goals van Messi tegen Atlanta United. https://www.mlssoccer.com/news/messi/lionel-messi-goal-inter-miami-star-strikes-in-first-start Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 27, 2023 Share Gepost July 27, 2023 Dit gaat natuurlijk een mooi seizoen worden, ben benieuwd hoe dat nou met al die regeltjes zit   Misschien daarom alleen al een game starten met Inter Miami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost July 27, 2023 Author Share Gepost July 27, 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: Dit gaat natuurlijk een mooi seizoen worden, ben benieuwd hoe dat nou met al die regeltjes zit  Zelf heb ik mij daar wel eens een klein beetje in verdiept, omdat ik in de MLS speelde in FIFA. Helaas was het niet te reproduceren daar, maar heb wel een goede link voor je. Vergeet ook niet dat het seizoen daar al halverwege is. Het loopt van Maart tot eind november/begin december.  Roster Rules and Regulations | MLSsoccer.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 3, 2023 Share Gepost August 3, 2023 Het geitje weer met twee doelpunten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost August 3, 2023 Share Gepost August 3, 2023 Zojuist zei La Pulga: Het geitje weer met twee doelpunten  Haha, ik zie al gebeuren dat we dit topic kunnen omdopen naar 'La Pulga's adoratietopic'  Wel echt zonde voor ons dat het gros van de wedstrijden in de VS tussen 01:00 - 04:00 worden gespeeld.  Wat voor statuur heeft die Leagues Cup? Is dat wat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 3, 2023 Share Gepost August 3, 2023 8 minuten geleden zei Lenstra:  Haha, ik zie al gebeuren dat we dit topic kunnen omdopen naar 'La Pulga's adoratietopic'  Wel echt zonde voor ons dat het gros van de wedstrijden in de VS tussen 01:00 - 04:00 worden gespeeld.  Wat voor statuur heeft die Leagues Cup? Is dat wat?  Ja Spaans voetbaltopic kunnen jullie nu wel opdoeken hoor voor mij   Inderdaad, kon vannacht ook niet kijken want moest om 9 uur op maar in het weekend probeer ik zoveel mogelijk mee te pakken.  De League Cup zegt mij echt helemaal niets, maar ik volg de MLS dan nu ook pas een paar weken  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost August 3, 2023 Share Gepost August 3, 2023 Zojuist zei La Pulga:  Ja Spaans voetbaltopic kunnen jullie nu wel opdoeken hoor voor mij   Inderdaad, kon vannacht ook niet kijken want moest om 9 uur op maar in het weekend probeer ik zoveel mogelijk mee te pakken.  De League Cup zegt mij echt helemaal niets, maar ik volg de MLS dan nu ook pas een paar weken   Zeg even wanneer je shirtje gaat bestellen. Dan doe ik mee. Prachtige roze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost August 3, 2023 Author Share Gepost August 3, 2023 De Leagues Cup is eigenlijk een bekercompetitie waarin de teams uit de MLS en de Mexicaanse Liga MX meedoen. Of het al veel status heeft geen idee, want het bestaat pas sinds 2019 en in 2020 en 2022 ging het niet door. Eerste keer door Corona en de tweede keer door een te druk schema ivm het WK als ik het goed begrepen heb. Â Verder spelen ze daar vrij veel toernooien en dingen, dus wellicht goed om er via FM eens in te duiken. Haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost August 4, 2023 Share Gepost August 4, 2023 The Leagues Cup is een (extra) bekertoernooi die voornamelijk fungeert voor kwalificatie voor de Champions League:  Citaat In 2023, the tournament was expanded to include all clubs from MLS and Liga MX, and now functions as a regional cup for these leagues. The top three Leagues Cup teams qualify for the CONCACAF Champions Cup, with the champions receiving a bye to the round of 16.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost August 7, 2023 Share Gepost August 7, 2023  Op 3-8-2023 om 10:02 zei La Pulga: Het geitje weer met twee doelpunten  Het geitje was vannacht weer bezig heb ik vernomen via via... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost August 7, 2023 Author Share Gepost August 7, 2023 Nooit laten zij zoveel en zo vaak over de MLS op de Nederlandse voetbal websites. Hoeveel mensen hier hebben als een seasonpass aangeschaft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 7, 2023 Share Gepost August 7, 2023 27 minuten geleden zei ElMarcos: Nooit laten zij zoveel en zo vaak over de MLS op de Nederlandse voetbal websites. Hoeveel mensen hier hebben als een seasonpass aangeschaft? Wil ik wel doen, maar wat een tijden. Dat zal echt niet goed zijn voor me ritme in ieder geval.  o ja geitje laat zien waarom hij het geitje is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost August 7, 2023 Share Gepost August 7, 2023 2 uur geleden zei ElMarcos: Nooit laten zij zoveel en zo vaak over de MLS op de Nederlandse voetbal websites. Hoeveel mensen hier hebben als een seasonpass aangeschaft?  Ik heb hem aan het begin van het seizoen gehaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 Om half 3 hebben we Messi, wekkertje staat klaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 Wakker? @La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 (edited) 27 minuten geleden zei Richarð.: Wakker? @La Pulga   Enige manier om te kijken...   Kleine update:  Edited August 12, 2023 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 16 uur geleden zei La Pulga: Â Â Enige manier om te kijken... Â Â Kleine update: Â Â Was er geen stream beschikbaar? Â Kijk zelf af en toe naar Philadelphia Union en daar zijn altijd wel streams voor te vinden. Maar tijdstip is wel altijd klote. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 1 uur geleden zei GAE EAGLES:  Was er geen stream beschikbaar?  Kijk zelf af en toe naar Philadelphia Union en daar zijn altijd wel streams voor te vinden. Maar tijdstip is wel altijd klote. Had een borrel te veel op om het normaal te kunnen zoeken  wat een tijden inderdaad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 15, 2023 Share Gepost August 15, 2023 Vannacht moet Messi al om 1 uur spelen, een mooier tijdstip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAE EAGLES Gepost August 15, 2023 Share Gepost August 15, 2023 3 uur geleden zei La Pulga: Vannacht moet Messi al om 1 uur spelen, een mooier tijdstip.  Laat Philadelphia Union maar winnen 😉  Kan ee helaas niets van zien, 7 uur weer beginnen morgen. Normaal probeer ik nog wel iets te kijken van Philadelphia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost August 15, 2023 Share Gepost August 15, 2023 16 uur geleden zei La Pulga: Vannacht moet Messi al om 1 uur spelen, een mooier tijdstip.  Keepertje ziet er niet best uit, he? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 15, 2023 Share Gepost August 15, 2023 Messi maakt weer de 0-2, zou die tot zijn 60e door kunnen gaan aub? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 20, 2023 Share Gepost August 20, 2023 Geitje heeft weer gescoord, moet nog steeds even een abonnement fixen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost August 20, 2023 Share Gepost August 20, 2023 (edited)  Uit het boekje zeg Edited August 20, 2023 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost August 22, 2023 Author Share Gepost August 22, 2023 Op 20-8-2023 om 03:50 zei La Pulga: Geitje heeft weer gescoord, moet nog steeds even een abonnement fixen. Zo, hierbij je linkje. MLS Season Pass - Apple TV Nu niet meer vergeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts