MarF_RJC Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Speelt iemand nog wel eens Assassin creed? Heb blijkbaar zonder het te weten net rogue remastered uitgespeeld (,6hoofdstukken) terwijl die pas op 55% stond ofzo haha. Mijn vraag is nu, maak het niet uit met welke ac je begint? Of hebben jullie nog tips met welke ik kan beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Odessey is super vet, net als Valhalla en Origins. Dat is mijn top 3 denk ik. Het maakt denk ik niet zo veel uit. Er is natuurlijk een grote lijn als je uit de apparaat bent en in het heden speelt, maar dat is maar een klein en onbelangrijk deel van het verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Ben zelf een groot Assassins creed fan. Je kan de games in volgorde spelen, maar als je niet zoveel geeft om het overkoepelend verhaal, (het stuk waar je uit de machine bent) en na Assassins creed III is dat verhaal sowieso niet zoveel waard, kan je ze best uit volgorde spelen. Wat je wel gaat merken is dat de laatste 3 meer een rpg vorm hebben aangenomen dan de eerdere games. Met meer nadruk op gear en stats en wat meer keuze in de dialogen Mijn top 3 is wss Brotherhood, Black Flag en dan Valhalla Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 11 april 2023 Auteur Share Geplaatst 11 april 2023 14 uur geleden zei AntiChrist7: Ben zelf een groot Assassins creed fan. Je kan de games in volgorde spelen, maar als je niet zoveel geeft om het overkoepelend verhaal, (het stuk waar je uit de machine bent) en na Assassins creed III is dat verhaal sowieso niet zoveel waard, kan je ze best uit volgorde spelen. Wat je wel gaat merken is dat de laatste 3 meer een rpg vorm hebben aangenomen dan de eerdere games. Met meer nadruk op gear en stats en wat meer keuze in de dialogen Mijn top 3 is wss Brotherhood, Black Flag en dan Valhalla Bedoelde meer te zeggen in volgorde spelen.. 1st bijv rogue remastered dan bijv walhalla haha!! Dus in feite kan ik 1st rogue remastered spelwn en dan valhalla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Hetgene wat ik wel kan aanraden is als je de 'nieuwe' versies wilt spelen, om bij Origins te beginnen, vervolgens Odyssey en daarna valhalla. Die hebben een vergelijkbare engine en er zijn ook verwijzingen naar de voorgaande spellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 De beste drie AC games imo zijn AC2, Brotherhood en Black Flag. Die kun je ook in die volgorde spelen. AC3 zit daar tussen, vond ik persoonlijk vrij slecht. Maar dat kan ook zijn omdat die tijd me weinig interesseert. Kan geen kwaad om die ook nog te proberen als je AC2 en Brotherhood leuk vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 27 minuten geleden zei PJHoutman: De beste drie AC games imo zijn AC2, Brotherhood en Black Flag. Die kun je ook in die volgorde spelen. AC3 zit daar tussen, vond ik persoonlijk vrij slecht. Maar dat kan ook zijn omdat die tijd me weinig interesseert. Kan geen kwaad om die ook nog te proberen als je AC2 en Brotherhood leuk vind. toch leuk die persoonlijke voorkeuren, ik vond namelijk AC3 een van de vermakelijkste haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 AC2 was heel goed voor zijn tijd, maar toont wel zijn ouderdom. Vond AC3 ook best goed. Het issue ermee was dat Europeanen niet geven om de onafhankelijkheidsoorlog, en Amerikanen worden niet graag herrinerd aan de lelijke kant ervan. En Ezio opvolgen als main character is een hopeloze strijd, dat win je niet. Syndicate en Unity waren zeker de minste en kan je overslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Hier volgens mij bijna klaar met Odyssey, wat een game is dat zeg. Mirage ook maar besteld, 5 oktober mee aan de slag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Heb nu Assasin Creed Syndicate gespeeld, Alle missies gedaan.. Synchronisatie blijft op 77% staan. Hoe weet ik nu of het klaar is met het spel, moet ik dan bij voortgang tracker alles op 100% hebben staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 3 minuten geleden zei MarF_RJC: Heb nu Assasin Creed Syndicate gespeeld, Alle missies gedaan.. Synchronisatie blijft op 77% staan. Hoe weet ik nu of het klaar is met het spel, moet ik dan bij voortgang tracker alles op 100% hebben staan? Naast missies ook alle kistjes en weet ik veel wat geopend/gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober 11 minuten geleden zei sennid: Naast missies ook alle kistjes en weet ik veel wat geopend/gedaan? Nee, denk ook echt dat het daar aan ligt.. Denk als de missies afgelopen zijn dat ook de kisten etc overbodig zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 11 minuten geleden zei MarF_RJC: Nee, denk ook echt dat het daar aan ligt.. Denk als de missies afgelopen zijn dat ook de kisten etc overbodig zijn? Als je per se 100% wilt hebben dan wel Anders is het nu klaar voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober 18 uur geleden zei sennid: Als je per se 100% wilt hebben dan wel Anders is het nu klaar voor je. Had ik al gedacht! Thnx! Dan kan ik nu weer een andere assasin creed gaan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 12 minuten geleden zei MarF_RJC: Had ik al gedacht! Thnx! Dan kan ik nu weer een andere assasin creed gaan spelen Ik zit nu te wachten op de nieuwste Speel je zelf op release volgorde? Ik weet niet welke je allemaal gespeeld heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober 48 minuten geleden zei sennid: Ik zit nu te wachten op de nieuwste Speel je zelf op release volgorde? Ik weet niet welke je allemaal gespeeld heb. Wist ik de volgorde maar haha #schaamte heb hier liggen - Rogue Remastered -syndicate -Odyssey -Mirage ( zit nog in de verpakking ) Dus weet niet welke ik nu mis en wat de volgorde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 15 minuten geleden zei MarF_RJC: Wist ik de volgorde maar haha #schaamte heb hier liggen - Rogue Remastered -syndicate -Odyssey -Mirage ( zit nog in de verpakking ) Dus weet niet welke ik nu mis en wat de volgorde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2 minuten geleden zei sennid: Thx! Dan is Mirage de laatste, speel namelijk op PS4. Geen zin om PS 5 te kopen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Heb onlangs 2 gespeeld. Prima game, met wel de nodige issues: - Combat is echt kinderlijk simpel - Controls zijn niet altijd even consistent met het klimmen - Het typische Ubisoft achtige dat je een minimap hebt met icoontjes met collectibles waar je dan een voor een op afloopt is niet echt iets voor mij. Grafisch is het natuurlijk geweldig, de skills die Ezio bezit zijn leuk om mee te klooien en het lijkt echt heel erg op de irl locaties (ben ik namelijk een paar jaar ervoor geweest. Ook in Monterrigioni, waar je dus heel veel AC toerisme hebt) In elk geval prima game, maar volgens de kenners is dit de beste AC, dus heb ik zelf niet veel trek meer een andere te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Meh, het is wat outdated gameplaywise. Het verhaal is vooral goed en het is degene waar Ezio wordt geintroduceerd. Persoonlijk vind ik Brotherhood beter (zeker qua gameplay meer variatie, betere combat ook), en Black Flag moet je zeker ook gespeeld hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten