xanderoo Geplaatst 28 maart 2023 Share Geplaatst 28 maart 2023 Geen idee of het al een forumtopic is, maar indien niet, is het graag de bedoeling naar wat je aan het kijken bent. Ik bekijk nu op TV: Eén jaar gratis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 ik ben geen mod @xanderoo maar je kan in laatste tv serie of film topic posten. En als je iets echt heel goed vindt/lijkt kan je over bepaalde serie nieuw topic openen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2023 2 uur geleden zei Kyrill: ik ben geen mod @xanderoo maar je kan in laatste tv serie of film topic posten. En als je iets echt heel goed vindt/lijkt kan je over bepaalde serie nieuw topic openen. En voor TV-programmas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 5 minuten geleden zei xanderoo: En voor TV-programmas? Mag/kan je ook topic openen als je veel kijkt en denkt dat er animo is voor anderen leden, uit hun zelf te reageren of tijdens, voor of nadat jij zegt hoe tof/goed het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kyrill: Mag/kan je ook topic openen als je veel kijkt en denkt dat er animo is voor anderen leden, uit hun zelf te reageren of tijdens, voor of nadat jij zegt hoe tof/goed het is. Het leek mij wel een leuk idee om alles wat met TV te maken heeft, op 1 topic uit te voeren, zoals de topics "Ik luister nuj..." en FM-cafe Ik kijk nu naar het VTM Nieuws, gevolgd door Behind The Mask 29 maart 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 4 minuten geleden zei xanderoo: Het leek mij wel een leuk idee om alles wat met TV te maken heeft, op 1 topic uit te voeren, zoals de topics "Ik luister nuj..." en FM-cafe Ik kijk nu naar het VTM Nieuws Moet je @Fantasy @neva of @Tim' vragen ben bang van niet..... Om spam te voorkomen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Zij bepalen toch niet wat er gepost wordt? Dat zou verdorie een mooie boel zijn. Noord-Koreaanse praktijken zijn dat! Zij bepalen alleen of wat er gepost wordt wel door de beugel kan. WIJ zijn het forum. Ik kijk nu jacht op de mocomaffia van John van den Heuvel op Videoland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 (bewerkt) VI, gevolgd door Steenrijk Steenarm. Ja op TV is dat andersom maar ik kijk graag terug wanneer en hoe ik het wil 29 maart 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2023 (bewerkt) De dag van vandaag nu (VRT), gevolgd door Het Verhaal van Vlaanderen. (VRT) 6 april 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 The Sinner season 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ik kijk nu B & B vol liefde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 20231127_114543.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 De herhaling van het NFL duel Ravens vs Chargers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 10 november Auteur Share Geplaatst 10 november Nu kijken naar Sports Late Night, gevolgd door VTM Nieuws, De Ideale Wereld en De Slimste Mens Ter Wereld (Vlaamse show). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november The Great Dictator Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november het plafond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten