Azpi Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 wanneer Chelsea niet zo goed speelt is het altijd nog genieten van Thiago Silva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 (bewerkt) Geen Theo, geen maignan, geen Calabria en een middenvelder op de rechterflank. Als chelsea dit niet wint..... edit daar hebben we het al. Wordt sowieso een zware week met 2c chelsea en juventus 5 oktober 2022 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 (bewerkt) ik vind het wel mooi hoe fel we erin gaan, winnen vrijwel alle duels Vind dat hij het goed doet Aubameyang, is ook veel betrokken in het spel ondanks dat hij vrij weinig ballen krijgt waar hij echt iets mee kan we winnen ook heel vaak de bal terug hoog op hun helft. Het voetbal is misschien nog niet zo goed maar dat zijn allemaal positieve dingen 5 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Mooi resultaat ook van Benfica. Zie ze wel graag spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Schmidt doet het niet gek met Benfica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 13 uur geleden zei Arezo: Hey die keepert van Heracles speelt nu bij Leipzig. Volgens mij is Goulash geblesseerd uitgevallen. Goulash was verkeerd gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 (bewerkt) mooie wedstrijd vanavond, laatste keer in San Siro waarschijnlijk 11 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Juventus, man man. Lelijke ploeg geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Ik schakel nu net pas in blijkbaar penalty gemist door Mahrez en al rood voor Sergio Gomez bij City...... Benieuwd of Citizens hier 2e helft met man minder kunnen winnen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Schijtclub dus dat Maccabi Haifa, hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 5 minuten geleden zei La Pulga: Schijtclub dus dat Maccabi Haifa, hahaha. Is je gegund maat Bij mijn FM huidige save werd Juventus ook maar 3e in mijn poule met Arsenal dus, Leverkusen en Kopenhagen. En nu in het echt misschien niet eens 3e, heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Natuurlijk is het een ex-anderlecht speler die rood pakt. Ik weet dat het met geld te maken heeft, maar als ik Allegri was hield ik de eer aan mezelf. wat een gezichtsverlies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Ze houden ook vast aan oudere spelers zoals Bonucci, Cuadrado en ook Di Maria die al 34 is. Ze zijn echt een onaantrekkelijke club geworden de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 1 minuut geleden zei Azpi: Geef mij maar Thiago van 2012. Maar dit is mooie mijlpaal ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 1 minute ago, Kyrill said: Geef mij maar Thiago van 2012. Maar dit is mooie mijlpaal ja. hij is beter nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 dat is nooit een rode kaart voor AC Milan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 6 minuten geleden zei Azpi: dat is nooit een rode kaart voor AC Milan och, we worden elk jaar gefuckt in de CL. Vorig jaar tegen atletico was het die belachelijke handsball. Deze match kan me eigenlijk weinig schelen. Het duurde een maand voor we 30M voor CDK konnen betalen, en we spelen tegen een club die bijna het tiendubbele heeft uitgegeven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 (bewerkt) 8 minutes ago, AntiChrist7 said: och, we worden elk jaar gefuckt in de CL. Vorig jaar tegen atletico was het die belachelijke handsball. Deze match kan me eigenlijk weinig schelen. Het duurde een maand voor we 30M voor CDK konnen betalen, en we spelen tegen een club die bijna het tiendubbele heeft uitgegeven... net spend laatste 10 jaar Chelsea -648,32 miljoen euro Milan -522.55 miljoen euro zoveel verschil is er nu ook weer niet, en jullie zaten niet eens in de CL dus dan geef je in principe nog meer uit in verhouding met de inkomsten maar die rode kaart heeft de wedstrijd verpest want Milan starte een stuk beter aan de wedstrijd vind die scheidsrechter echt een clown heeft geen idee wat hij aan het doen is 11 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Azpi: net spend laatste 10 jaar Chelsea -648,32 miljoen euro Milan -522.55 miljoen euro zoveel verschil is er nu ook weer niet, en jullie zaten niet eens in de CL dus dan geef je in principe nog meer uit in verhouding maar die rode kaart heeft de wedstrijd verpest want Milan starte een stuk beter aan de wedstrijd vind die scheidsrechter echt een clown heeft geen idee wat hij aan het doen is mja als je over tien jaar kijkt is Ligue 1 ook één van de meest competitieve leagues want ze hebben 4 verschillende kampioenen gehad in die periode (montpellier + rijsel + monaco + psg). Maar denk niet dat je daarmee kunt concluderen dat het nu een superspannende competitie is? Al geef ik je zeker gelijk dat dat chinees geld destijds natuurlijk wel slecht uitgegeven is. Bedoel maar dat het momenteel geen eerlijke strijd is, en dan is het niet interessant. (meeste) Italiaanse clubs zijn gebonden aan een financiele realiteit die niet geld voor de sugar daddy clubs, en waar de uefa ook een oogje dichtknijpt. Milan is in die periode zelfs eens van europees voetbal uitgesloten, maar dat zullen ze bij Chelsea, Man city, PSG, Barcelona en dergelijke nooit doen zolang we niet verliezen van een Macabbi Haifa kan ik leven met een tweede plaats. het is een duurzaam proces 11 oktober 2022 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 (bewerkt) 8 minutes ago, AntiChrist7 said: mja als je over tien jaar kijkt is Ligue 1 ook één van de meest competitieve leagues want ze hebben 4 verschillende kampioenen gehad in die periode (montpellier + rijsel + monaco + psg). Maar denk niet dat je daarmee kunt concluderen dat het nu een superspannende competitie is? Al geef ik je zeker gelijk dat dat chinees geld destijds natuurlijk wel slecht uitgegeven is. Bedoel maar dat het momenteel geen eerlijke strijd is, en dan is het niet interessant. (meeste) Italiaanse clubs zijn gebonden aan een financiele realiteit die niet geld voor de sugar daddy clubs, en waar de uefa ook een oogje dichtknijpt. Milan is in die periode zelfs eens van europees voetbal uitgesloten, maar dat zullen ze bij Chelsea, Man city, PSG, Barcelona en dergelijke nooit doen zolang we niet verliezen van een Macabbi Haifa kan ik leven met een tweede plaats. het is een duurzaam proces de andere wedstrijd is 1-1 dus alles is nog mogelijk als het zo blijft winst tegen RB Salzburg en je gaat waarschijnlijk alsnog door je speelt iig niet zo'n kut voetbal als Juventus 11 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Hoe vaker ik dit Juve zie, des te meer het onder Pirlo nog wel meeviel.. Blijft zonde dat ze geen De Zerbi of Sampaoli hebben gepakt. Maar ja, Agnelli is beste vriendjes met Allegri. Rampscenario. Ergste is nog het middenveld. God, wat mis ik de tijden met Pirlo, Vidal en Pogba. Dat zat retegoed in elkaar. Marchisio nog erbij. Zit je nu te kijken naar tamme doodlopers als Rabiot en McKennie. Ben ik al blij dat Arthur weg is. Die kwam dan juist de middencirkel weer nooit uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Werner bij Chelsea: Werner bij Leipzig: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 12 uur geleden zei Socrates: Hoe vaker ik dit Juve zie, des te meer het onder Pirlo nog wel meeviel.. Blijft zonde dat ze geen De Zerbi of Sampaoli hebben gepakt. Maar ja, Agnelli is beste vriendjes met Allegri. Rampscenario. Ergste is nog het middenveld. God, wat mis ik de tijden met Pirlo, Vidal en Pogba. Dat zat retegoed in elkaar. Marchisio nog erbij. Zit je nu te kijken naar tamme doodlopers als Rabiot en McKennie. Ben ik al blij dat Arthur weg is. Die kwam dan juist de middencirkel weer nooit uit. Dat die Agnelli daar nog zit, gatverdamme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 (bewerkt) Brugge zwaar bestolen!!!! Kan iemand hier aan uit? 12 oktober 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten