CrisChivu Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Inmidddels zijn de bugs weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 10 minuten geleden zei CrisChivu: Inmidddels zijn de bugs weg Sure? Dan ga ik een dezer dagen even een nieuwe poging doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Yes, check de patches updates even de tekst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Ja, goud man. Ga ik er binnenkort eens mee testen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 oktober Auteur Share Geplaatst 16 oktober 3 minuten geleden zei neva: Ja, goud man. Ga ik er binnenkort eens mee testen. Houd ons op de hoogte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Hoewel sommige dingen nog niet altijd direct correct weergegeven worden is het grotendeels opgelost. Enige problemen kende ik wel even in de weergave, want heel even leek het in het eerste nieuwsbericht van het nieuwe seizoen er op dat ik niet de juiste line-up had zelf, maar in het teamroosteroverzicht klopte alles wél en ook op mijn coureurspagina klopt het gewoon. Ik heb een seizoen gesimuleerd met VCARB en besloten de aflopende contracten van Tsunoda en Ricciardo niet te verlengen. Dit was verder dus alleen alle sessies simuleren, tussendoor nog wel wat aan updates en onderzoeken doen om te kijken hoe groot dat effect nu is, maar verder niet veel. Het ging dus vrij vlot en we halen er lang niet alles uit. Transfers en stafveranderingen gingen goed. Niet altijd realistisch, want Aston Martin eindigde boven mij en haalde twee van mijn drie bazen weg, waarna ik er één bij hun en één bij Mercedes terughaalde. Net als een 89-race-engineer van Red Bull, omdat Bonnington naar Red Bull ging. Richting augustus, als je veel contractmeldingen krijgt, is alles eigenlijk heel goed gegaan. Geen gekke zaken met mensen die ergens tekenen of iets afwijzen en dan heel ergens anders tekenen. Het enige dat niet lijkt te kloppen is als je een tegenbod krijgt van een coureur of in dit geval als je een coureur een contract aanbiedt en iemand anders doet het ook. Het hele bericht met het tegenbod komt niet binnen, er gaat wel een rood uitroepteken knipperen bij je snelkoppeling voor je coureurs, maar meer niet. Tegen de tijd dat je het nieuwsbericht krijgt dat je eens moet reageren op het tegenbod, hebben de coureurs (of personeelsleden) al ergens anders getekend. Zo liep ik o.a. Sainz mis. Anyway; de VCARB line-up voor seizoen 2 is simpel: Liam Lawson en Ayumi Iwasa. En voor de rest is gelukkig de transfer van Hamilton dit keer wél doorgegaan. RedBull: Verstappen, Perez / Ferrari: Leclerc, Hamilton / McLaren: Piastri, Norris / Mercedes: Russell, Alonso / Aston Martin: Gasly, Sainz / Haas: Ricciardo, Zhou / Williams: Albon, Bottas / Alpine: Magnussen, Maloney / Kick Sauber: Ocon, Tsunoda. Stroll, Sargeant en Hülkenberg zijn werkloos, Pourchaire is reserve geworden bij Ferrari, Best oké, hier kan ik mee leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Een klein maandje terug ook aan F1 Manager begonnen, toen voorbij kwam dat de release van FM uitgesteld zou worden. Denk dat ik eerst iets van 4x opnieuw ben begonnen met Haas. Na wat trial & error en het bekijken van wat guides lukte het me om in het derde seizoen een goede auto neer te zetten. Spel was toen nog wel wat buggy, dus daar ook mee gestopt. Na de update begonnen met het maken van een eigen team. Ben voor Skoda gegaan met als coureurs Shwartzman en Stanek. Custom start, alle facilities op z'n laagst en laagst mogelijke echte personeel aangenomen. Research op hard en races op normal (daar ben ik nog niet zo goed in ). In het eerste seizoen een auto gemaakt die goed was in low speed cornering, en daarmee op bepaalde circuits flink wat punten gescoord. Highlight was een 3e plek van Shwartzman in Baku na iets van 4 rode vlaggen en 8 DNF's Heb ook maar meteen wat mods gedownload zoals sponsorpacks. Vind wel dat de ERS een beetje overpowered is in vergelijking met het echt. Als je die aanzet met een restart of als er 3/4 auto's binnen halve seconde van elkaar zitten ofzo, dan kan je ze zo allemaal voorbij. Ook de database editor gedownload, die ik zo nu en dan inzet om de grid een beetje aan te passen. Ricciardo (RB) en Sargeant (Alpine) zijn van de 4 races in het 2e seizoen 2 en 3 DNF's achter hun naam, terwijl Tsunoda en Stroll met hogere rating zonder team zitten. In het echt zouden die coureurs waarschijnlijk vervangen worden, maar daar doet de AI niet aan midden het seizoen. Maakt het voor mij persoonlijk weer wat realistischer, en direct ook wat moeilijker omdat er betere concurrentie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Ho eens. Database editor? Mods? Waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 35 minuten geleden zei neva: Ho eens. Database editor? Mods? Waar? OverTake.gg, downloads, en dan F1 Manager en het jaartal aanklikken Moet je wel een account aanmaken, en even naar beneden scrollen en de kleine lettertjes zoeken waar je een gratis account kan kiezen. De mods downloaden is net zo simpel als op FM, gewoon alle files in een specifiek mapje zetten. Denk dat ik er zelf ondertussen een stuk of 7 heb. De DB editor is wat lastiger te installeren, maar met een tutorial video op YouTube is dat me ook gewoon gelukt (daarvoor liep ik steeds tegen errors aan). Maar met de editor kan je bijv. Nyck de Vries, Vettel, Mazepin en noem het maar op unretireren Er wordt wel geadviseerd om een paar back-up saves te maken die je dan zelf even op een andere plek moet zetten, omdat er wel een kleine kans is dat het je savefile beschadigd. Hier wat dingen die je er mee kan doen: Zo kan je dit ook in de editor zien, dit was mijn eerste seizoen Hier kan je bijv. de driver line-up aanpassen: Hier kan je zien welke drivers er allemaal in de gamefiles zitten. Nyck de Vries zit zo nog in de game files (meerdere coureurs zoals je kan zien, ook Vettel etc.) Op het begin van een nieuwe game hebben ze allemaal nog vrij accurate stats maar staan ze op retired. Knopje omzetten en saven en je hebt ze in je game De Vries heb ik bijv. wel aangezet, die start als 74 rated maar is na een jaar zonder team 2 punten gezakt. Als je ze niet aanzet, dan zijn ze na een tijdje allemaal 50 rated in de editor. Dus degene die je hier ziet en niet 50 rated zijn, heb ik aangezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Heel vet, zodra ik weer even FM-moe ben ga ik er naar kijken. Tof man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten