timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 1 uur geleden zei Pharrell: Soms vergis je 3 iedentiek uitziende keepers met elkaar man. Buiten dat ze niet echt op elkaar lijken is dat de discussie ook niet per se. Ik bedoel als je een bericht leest Nijhuis verhuurd aan MVV, dan denk je toch niet is het nou hij of die andere. Maar goed maakt ook niks uit, het begon met het feit dat je een hoop spelers benoemde die sterk zijn waardoor Utrecht meedoet om de titel terwijl die spelers niet eens allemaal spelen en ten tweede niet te vergelijken zijn met spelers van tenminste vijf andere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 21 uur geleden zei Pharrell: - Heeft sterke voorhoede (Balk, Dalmau, Douvikas) - Aanvallend maar stabiel voetbal - Geweldig jong talent zoals Balk, Q. Timber en Zagré - Enorm sterke voorbereiding (5-1 vs Leverkusen, 9-3 aggregate vs Fortuna) -Sterke bank (Paes, v/d Kust, St.Jago, Mahi, Overeem) Dit team is een dark horse en een serieuze titelkandidaat Jij komt zeker uit Utereg me stadsie maat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 16 minutes ago, Thierryvane said: Jij komt zeker uit Utereg me stadsie maat? Inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 21 minutes ago, timpy00 said: Buiten dat ze niet echt op elkaar lijken is dat de discussie ook niet per se. Ik bedoel als je een bericht leest Nijhuis verhuurd aan MVV, dan denk je toch niet is het nou hij of die andere. Maar goed maakt ook niks uit, het begon met het feit dat je een hoop spelers benoemde die sterk zijn waardoor Utrecht meedoet om de titel terwijl die spelers niet eens allemaal spelen en ten tweede niet te vergelijken zijn met spelers van tenminste vijf andere clubs. De Keijzer en Paes zijn vrijwel identiek en Nijhuis ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 2 minuten geleden zei Pharrell: Inderdaad Mooi man! Waar woon je? Ik hoop dat je gelijk krijgt. Gun ik de Utrecht-supporters wel. Ook blij dat er eindelijk een trainer is die Gustafson op de bank zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 58 minutes ago, ReneLeBlanc said: Is je wekker nog niet gegaan? Man, wat een sprookjeswereld leef jij in joh. "geweldig" jong talent en dan kom je met Balk en Quinten Timber aanzetten en een speler die je zelf waarschijnlijk alleen van FM kent. Ben je soms Frans van Suemeren? 1. Ik woon op de zelfde wereld als jij 2. Ik ken deze spelers van hun kwaliteiten en spel. 3. Nee ik ben niet Frans van Seumeren. Had ik maar dat geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Just now, Thierryvane said: Mooi man! Waar woon je? Ik hoop dat je gelijk krijgt. Gun ik de Utrecht-supporters wel. Ook blij dat er eindelijk een trainer is die Gustafson op de bank zet. Helaas in Overvecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 4 minuten geleden zei Pharrell: 1. Ik woon op de zelfde wereld als jij 2. Ik ken deze spelers van hun kwaliteiten en spel. 3. Nee ik ben niet Frans van Seumeren. Had ik maar dat geld Ik geloof 2 nog wel enigszins. Alleen speelt Balk niet en een van die twee spitsen ook niet. En volgens mij vergeet je dat er ook tegenstanders zijn. Verder zoals ik al zei ik denk dat Utrecht her ook goed gaat doen. En met AZ om plek 4 speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 2 minutes ago, timpy00 said: Ik geloof 2 nog wel enigszins. Alleen speelt Balk niet en een van die twee spitsen ook niet. En volgens mij vergeet je dat er ook tegenstanders zijn. Verder zoals ik al zei ik denk dat Utrecht her ook goed gaat doen. En met AZ om plek 4 speelt. Tegenstanders (Voor de titel) Feyenoord: Slechtste vorm in tijden, matige selectie, tactisch wiebelig AZ: Verloor vrijwel alle belangrijke spelers, heeft een echte outsiders kans maar Ajax: Slechtste vorm in tijden, Tactisch slecht, Slechte kleedkamersfeer PSV: Gaan met Utrecht tot de laatste dag voor de titel strijden en deze waarschijnlijk winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 2 minuten geleden zei Pharrell: Tegenstanders (Voor de titel) Feyenoord: Slechtste vorm in tijden, matige selectie, tactisch wiebelig AZ: Verloor vrijwel alle belangrijke spelers, heeft een echte outsiders kans maar Ajax: Slechtste vorm in tijden, Tactisch slecht, Slechte kleedkamersfeer PSV: Gaan met Utrecht tot de laatste dag voor de titel strijden en deze waarschijnlijk winnen Als je dit meent kunnen we beter stoppen met discussiëren. Heb nog nooit zoveel onzin in een paar regels zien staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 9 minuten geleden zei Pharrell: 1. Ik woon op de zelfde wereld als jij 2. Ik ken deze spelers van hun kwaliteiten en spel. 3. Nee ik ben niet Frans van Seumeren. Had ik maar dat geld Ik zou het prachtig vinden als Utereg een keertje kampioen zou worden, maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Ik heb ze zondag zien spelen en ja, Utereg speelde erg goed maar jeez wat was dat Sparta zwak zeg. Om terug te komen op je tweede punt; ik ken deze spelers ook maar dit zijn toch geen geweldige jonge talenten, het zijn zeker talenten maar geweldig mogen ze eerst eens laten zien. 1 minuut geleden zei Pharrell: Tegenstanders (Voor de titel) Feyenoord: Slechtste vorm in tijden, matige selectie, tactisch wiebelig AZ: Verloor vrijwel alle belangrijke spelers, heeft een echte outsiders kans maar Ajax: Slechtste vorm in tijden, Tactisch slecht, Slechte kleedkamersfeer PSV: Gaan met Utrecht tot de laatste dag voor de titel strijden en deze waarschijnlijk winnen Oh, je maakt het zojuist nog mooier. Feyenoord is in de slechtste vorm sinds tijden? Tactisch wiebelig? Ajax slechte kleedkamersfeer? Ik dacht dat je uit Utrecht kwam maar kom je ook in de kleedkamer van Amsterdam? Tactisch slecht? Ik hoor een hoop losse flodders, maar die raken kant noch wal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Just now, timpy00 said: Als je dit meent kunnen we beter stoppen met discussiëren. Heb nog nooit zoveel onzin in een paar regels zien staan. Dit meen ik ook. En we stoppen wel, verder discusseren heeft geen nut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Zojuist zei timpy00: Als je dit meent kunnen we beter stoppen met discussiëren. Heb nog nooit zoveel onzin in een paar regels zien staan. Pharrrell is ontmaskerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 1 minute ago, ReneLeBlanc said: Ik zou het prachtig vinden als Utereg een keertje kampioen zou worden, maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Ik heb ze zondag zien spelen en ja, Utereg speelde erg goed maar jeez wat was dat Sparta zwak zeg. Om terug te komen op je tweede punt; ik ken deze spelers ook maar dit zijn toch geen geweldige jonge talenten, het zijn zeker talenten maar geweldig mogen ze eerst eens laten zien. Oh, je maakt het zojuist nog mooier. Feyenoord is in de slechtste vorm sinds tijden? Tactisch wiebelig? Ajax slechte kleedkamersfeer? Ik dacht dat je uit Utrecht kwam maar kom je ook in de kleedkamer van Amsterdam? Tactisch slecht? Ik hoor een hoop losse flodders, maar die raken kant noch wal. 1. Kijk is Feyenoord Drita terug 2. Berghuis schandaal, Promes schandaal, , Onana schandaal, 4-0 verlies tegen PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 2 minutes ago, ReneLeBlanc said: Pharrrell is ontmaskerd. Draagt ook echt bij aan de conversatie zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Trainer die door heel Utrecht als beste trainer ooit wordt gezien, is tactisch zwak lees ik net. Lees ook dat de kleedkamersfeer niet goed is en dat Ajax niet in vorm is. Ze hebben in de competitie voor het laatst verloren op 5 december volgens mij. Ze hebben de beker gewonnen. Alleen een pot van PSV verloren. Verder een selectie die door veel mensen als de beste dan wel 1 na beste wordt gezien. Echt een goed argument wel. Laten we over Feyenoord maar over aan iemand die in Feyenorod zit Az verwacht ik beetje hetzelfde als Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 2 minuten geleden zei Pharrell: 1. Kijk is Feyenoord Drita terug 2. Berghuis schandaal, Promes schandaal, , Onana schandaal, 4-0 verlies tegen PSV Dus op basis van 1 wedstrijd is je seizoen ruk? Feyenoord is duidelijk sterker dan vorig seizoen. Imo gaat de titel net te ver voor ze zijn. Maar derde worden ze wel. Laten ook prettige verbetering zien in korte tijd. Juist door die schandalen en het presteren is een argument dat de sfeer helemaal niet verrot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Erik de slang beste trainer ooit? Misschien voor dat Hake kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 9 minuten geleden zei Pharrell: 1. Kijk is Feyenoord Drita terug 2. Berghuis schandaal, Promes schandaal, , Onana schandaal, 4-0 verlies tegen PSV Zal ik doen, kijk jij dan voor mij Luzern - Feyenoord, Feyenoord - Luzern, Feyenoord - Atletico en Willem II - Feyenoord terug en kom dan opnieuw met je oordeel? Jij telt namelijk oefenwedstrijden mee in jouw maatstaaf, maar dan zou je over AZ ook kunnen zeggen dat er niets aan de hand is want die hebben ook prima gepresteerd in de oefencampagne. Berghuis schandaal? Wat heeft dat te maken met de kleedkamersfeer? Promes schandaal? Sinds wanneer is Promes nog een speler van Ajax? Onana schandaal? Wat heeft dat te maken met de kleedkamersfeer? 4-0 verliezen van PSV heeft er denk ik alleen maar voor gezorgd dat ze een wake up call hebben gehad. Oh en Bassie heeft inderdaad weinig toegevoegde waarde aan deze conversatie maar heb jij duidelijk ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Zojuist zei Pharrell: Erik de slang beste trainer ooit? Misschien voor dat Hake kwam. Zonder supportersgevoel praten is lastig schijnbaar. Spelers en mensen bij Utrecht waren daar redelijk duidelijk in over Ten Hag. Maar goed, wil best met je discussiëren maar kom dan wel met inhoudelijke opmerkingen en niet met argumenten als we hebben van de B ploeg van Fortuna Sittard gewonnen wij zijn goed. Je kunt ook niet echt zeggen Ajax speelt kut door Onana en Promes voorval, want sinds beide zaken bekend zijn hebben ze nog nooit een competitiewedstrijd verloren. Hebben ze twee prijzen gepakt en een Europese kwartfinale gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Just now, ReneLeBlanc said: Zal ik doen, kijk jij dan voor mij Luzern - Feyenoord, Feyenoord - Luzern, Feyenoord - Atletico en Willem II - Feyenoord terug en kom dan opnieuw met je oordeel? Jij telt namelijk oefenwedstrijden mee in jouw maatstaaf, maar dan zou je over AZ ook kunnen zeggen dat er niets aan de hand is want die hebben ook prima gepresteerd in de oefencampagne. Berghuis schandaal? Wat heeft dat te maken met de kleedkamersfeer? Promes schandaal? Sinds wanneer is Promes nog een speler van Ajax? Onana schandaal? Wat heeft dat te maken met de kleedkamersfeer? 4-0 verliezen van PSV heeft er denk ik alleen maar voor gezorgd dat ze een wake up call hebben gehad. Oh en Bassie heeft inderdaad weinig toegevoegde waarde aan deze conversatie maar heb jij duidelijk ook niet. 1. Ik heb Luzern gezien, ga Willem 2 ook is kijken. 2. Druk, controverse. Geen van hun FM persoonlijkheid is Iron Willed en dat onproffesioneel gebungel van die selectie laat dat ook weer fkes zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 2 minutes ago, timpy00 said: Je kunt ook niet echt zeggen Ajax speelt kut door Onana en Promes voorval, want sinds beide zaken bekend zijn hebben "ze nog nooit een competitiewedstrijd verloren." Sorry wat?? Nooit een competitie wedstrijd verloren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 20 minuten geleden zei Pharrell: 1. Ik heb Luzern gezien, ga Willem 2 ook is kijken. 2. Druk, controverse. Geen van hun FM persoonlijkheid is Iron Willed en dat onproffesioneel gebungel van die selectie laat dat ook weer fkes zien. Okay, dream on boy. Veel plezier met FM verder want normaal over voetbal praten kan je niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 21 minuten geleden zei Pharrell: Sorry wat?? Nooit een competitie wedstrijd verloren? Welke hebben ze verloren dan sinds dat nieuws bekend is? Je bent tot nu toe een kei in steeds uit heel veel argumenten, een ding te pikken om op in te gaan. Maar zoals gezegd je bent supporter prima, dat ben ik ook. Laten we wel enigszins reeel blijven, want ik begin langzaam te denken dat Frans Bauer zo dadelijk mij komt verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Utrecht roept al jaren dat ze richting de top4 gaan. Ieder jaar valt het tegen. Vind Utrecht een leuk team hebben maar top3/4? Nee joh. Ze kunnen een leuk jaar hebben zoals Vitesse vorig seizoen had. Top2 sowieso onbereikbaar voor de rest dit jaar. En dat gaat alleen maar groter en groter worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten