La Pulga Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Voor als je het nog niet wist. Iemand die em gaat halen? Lijkt mij echt wel chill om een 3DS emulator op te zetten en dan lekker te Pokemonnen met dubbele speed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Ik sta juist op het punt om een Switch te halen. Zie ook niet echt de toegevoegde waarde voor wat betreft een aantal games die ik speel (FM, Cities Skylines, Europa Universalis) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2021 10 minuten geleden zei Grote Ree: Ik sta juist op het punt om een Switch te halen. Zie ook niet echt de toegevoegde waarde voor wat betreft een aantal games die ik speel (FM, Cities Skylines, Europa Universalis) Nu je het zegt, FM lekker op het bankie.. Nu ben ik nog meer overtuigd om het wel te doen. Welke spellen ben je van plan om te halen voor de Switch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Heb je niet al een laptop daarvoor..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2021 10 minuten geleden zei Stefan.: Heb je niet al een laptop daarvoor..? Nee die heb ik voor het werken. stop eens met gelijk hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Dit ding interesseert me wel. Speel al aantal jaar zeer regelmatig op de Switch maar ik raak er wel een klein beetje op uitgekeken aangezien er weinig grote games meer zijn die ik niet heb gedaan. Speel nu vooral veel indies. Ben ook altijd wel geïnteresseerd in grotere games voor op de PC, maar heb geen game laptop of computer dus dan zou dit ding wel eens uitkomst bieden. Kan je hem eigenlijk aan de tv koppelen (net zoals de Switch). Over FM en de Switch gesproken trouwens, iemand die wel eens gespeeld? Zat er laatst naar te kijken. Heb al jaren geen FM meer gespeeld, zag dat dit een wat minder gecompliceerde versie is van het ''echte'' FM, opzich trekt me dat wel. Wat me niet trekt is dat je dan waarschijnlijk met neppe logo's en zonder foto's enzo komt te zitten. Iemand hier meer informatie over? Je kan geen facepacks op je switch zetten neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2021 10 minuten geleden zei Beppu: Dit ding interesseert me wel. Speel al aantal jaar zeer regelmatig op de Switch maar ik raak er wel een klein beetje op uitgekeken aangezien er weinig grote games meer zijn die ik niet heb gedaan. Speel nu vooral veel indies. Ben ook altijd wel geïnteresseerd in grotere games voor op de PC, maar heb geen game laptop of computer dus dan zou dit ding wel eens uitkomst bieden. Kan je hem eigenlijk aan de tv koppelen (net zoals de Switch). Over FM en de Switch gesproken trouwens, iemand die wel eens gespeeld? Zat er laatst naar te kijken. Heb al jaren geen FM meer gespeeld, zag dat dit een wat minder gecompliceerde versie is van het ''echte'' FM, opzich trekt me dat wel. Wat me niet trekt is dat je dan waarschijnlijk met neppe logo's en zonder foto's enzo komt te zitten. Iemand hier meer informatie over? Je kan geen facepacks op je switch zetten neem ik aan. Volgens mij kan je het wel aan je tv aansluiten en dan een controller linken (zag het in een paar YouTube video's voorbij komen) Dat laatste klopt ook en je zal je misschien ergeren aan dat de DB niet echt recent meer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Volgens mij kan je het wel aan je tv aansluiten en dan een controller linken (zag het in een paar YouTube video's voorbij komen) Dat laatste klopt ook en je zal je misschien ergeren aan dat de DB niet echt recent meer is. Speel jij nog veel op de Switch? Ik erger me er dood aan dat alles zo duur blijft en dat Nintendo geen oudere Advance en DS games naar de Switch port. Zoals je al zei, die oude Pokemons doe ik echt een moord voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2021 1 uur geleden zei Beppu: Speel jij nog veel op de Switch? Ik erger me er dood aan dat alles zo duur blijft en dat Nintendo geen oudere Advance en DS games naar de Switch port. Zoals je al zei, die oude Pokemons doe ik echt een moord voor. Nu door Nexomon en Pokemon Unite wel weer, staat bijna dagelijks aan. Maar idd, breng lekker al die oude Pokemon games weer terug door middel van een emulator zoals ze bij NES en SNES ook hebben gedaan. Kleine moeite en het brengt zoveel extra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 34 minuten geleden zei La Pulga: Nu door Nexomon en Pokemon Unite wel weer, staat bijna dagelijks aan. Maar idd, breng lekker al die oude Pokemon games weer terug door middel van een emulator zoals ze bij NES en SNES ook hebben gedaan. Kleine moeite en het brengt zoveel extra. Nexomon ziet er een beetje uit als een slap aftreksel van pokemon. Ziet er verder qua gameplay best wel prima uit moet ik zeggen. Aanrader? Ga Pokemon Unite ook gelijk even downloaden, zie dat het gratis is. Wel jammer dat het uiteindelijk pay to win is, zoals ik het hier lees: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2021 26 minuten geleden zei Beppu: Nexomon ziet er een beetje uit als een slap aftreksel van pokemon. Ziet er verder qua gameplay best wel prima uit moet ik zeggen. Aanrader? Ga Pokemon Unite ook gelijk even downloaden, zie dat het gratis is. Wel jammer dat het uiteindelijk pay to win is, zoals ik het hier lees: Nexomon vind ik zeker wel erg leuk, beetje zoals Pokémon maar wat meer handigheidjes en ook niet eindeloos een verhaal. Ook de side quests vind ik een leuke toevoeging en dat je tegen trainers meerdere keren kan vechten. Ook heb je keuze tussen 8 starters en voor €17,50 is het echt wel het proberen waard. En inderdaad, als een game snel pay 2 win is raak ik snel uitgekeken. Maar de eerste potjes heb ik vooral het gevoel gehad dat ik tegen 8 jarige kleuters heb gespeeld en vooral Charizard is een echte beest. Jammer, wat het had wel leuke potentie om een goede game te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 4 uur geleden zei La Pulga: Nu je het zegt, FM lekker op het bankie.. Nu ben ik nog meer overtuigd om het wel te doen. Welke spellen ben je van plan om te halen voor de Switch? Haha, ik zit altijd gewoon met mijn laptop op de bank FM te spelen. Heb 'm vanochtend gehaald met Mario Kart, Mario Party en Smash. Wellicht later nog een Pokémon game er bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2021 15 minuten geleden zei Grote Ree: Haha, ik zit altijd gewoon met mijn laptop op de bank FM te spelen. Heb 'm vanochtend gehaald met Mario Kart, Mario Party en Smash. Wellicht later nog een Pokémon game er bij. Lekker man, veel plezier er mee. Mario Kart is zeker wel een aanrader en Party moet ik nog eens online proberen. Adventure mode van Smash is ook erg leuk maar online is het moeilijker vanwege constante lag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 22 minuten geleden zei Grote Ree: Haha, ik zit altijd gewoon met mijn laptop op de bank FM te spelen. Heb 'm vanochtend gehaald met Mario Kart, Mario Party en Smash. Wellicht later nog een Pokémon game er bij. Ga je geen spijt van krijgen. Smash vind ik echt supertof om te doen. Party is ook leuk vooral met meer mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Thanks! Ik heb hier ook nog mijn Gamecube staan met dezelfde titels (en uiteraard veel meer spellen). Denk wel dat dit een hele andere ervaring gaat worden. Op de Wii vond ik vooral Smash en Kart al een stuk meer hyperactief dus dit zal wel wennen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2021 20 uur geleden zei Grote Ree: Thanks! Ik heb hier ook nog mijn Gamecube staan met dezelfde titels (en uiteraard veel meer spellen). Denk wel dat dit een hele andere ervaring gaat worden. Op de Wii vond ik vooral Smash en Kart al een stuk meer hyperactief dus dit zal wel wennen worden. Heb je wel een extra controller er bij genomen? Wel een aanrader voor Smash namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 juli 2021 Share Geplaatst 23 juli 2021 @La Pulga ik heb gister Nexomon even opgepikt en hij bevalt prima! Gaat allemaal lekker snel en is erg gestroomlijnd allemaal. Jammer dat het een relatief onbekende game is en dat er online weinig info te vinden is zoals je dat wel altijd met Pokemon hebt. Ook jammer dat je geen experience krijgt als je er eentje vangt. Zie dat het aantal tegen de 400 aan zit . Ga me hier wel mee vermaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 juli 2021 Share Geplaatst 23 juli 2021 7 uur geleden zei La Pulga: Heb je wel een extra controller er bij genomen? Wel een aanrader voor Smash namelijk. Heb een adapter besteld waardoor mijn lading Gamecube controllers erop aangesloten kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Toen ik voor het eerste van de Steam Deck hoorde - met de bijbehorende specs - was ik behoorlijk enthousiast. Zeker singleplayer games onderuit op de bank spelen klonk best verleidelijk, plus dat het gewoon een mooie stukje techniek is (mits het goed werkt..). Maar, zoals al eerder is aangegeven, ontgaat mij ook de echte toegevoegde waarde nog. De meeste simulatiegames lijken mij toch niet lekker speelbaar op een handheld, en een shooter o.i.d. kan ik net zogoed met m'n (game)laptop op schoot spelen. Bovendien is het best een flinke unit eigenlijk: 29,8 x (basischool lineaal!) 11,7 x 0,49cm, 669 gram. Het boeit mij nog steeds ergens wel, maar eerst eens checken wat de reacties gaan zijn bij release. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2022 Volgens mij wel een leuk dingetje, kan niet wachten tot ik mijne binnen krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 10 minuten geleden zei La Pulga: Volgens mij wel een leuk dingetje, kan niet wachten tot ik mijne binnen krijg. Wat ga je spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2022 3 minuten geleden zei Stefan.: Wat ga je spelen? Ik ga sowieso allemaal emulatoren er op zetten en dan begin ik denk ik met een 3DS versie van Pokemon Y op lekkere snelheid en gerandomized. Daarnaast hoop ik dat er een goede voetbalgame komt en ook Tekken etc lijkt me wel nice om op te spelen. Mijn Steam libary staat sowieso vol met games die er makkelijk opkunnen (Assasins Creed en NFS Heat bijvoorbeeld) en dat zijn allemaal games waar ik het fijner vind om op de bank te liggen dan achter de pc te zitten. En wie weet dat ik dan wel weer Tentem oppak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2022 Dit ding is dus blijkbaar erg populair, ik moet sowieso wachten tot oktober om er eentje te krijgen. Nu ben ik aan het kijken voor een alternatief en daarin word de odin pro wel aangeraden, die komt in augustus uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Voor FM is dit ding al afgefikt trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2022 Komt er aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten