rich ruzzian Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 2 uur geleden zei Daniell: Is er eigenlijk ergens een PCM community te vinden? Vroeger had je wel fora waar bijvoorbeeld ook strategische gidsen enz. te lezen waren? Kan daar niks meer van terug vinden... Zit allemaal op Discord. Je hebt daar de pcmworld community. En ncl discord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 1 uur geleden zei rich ruzzian: Zit allemaal op Discord. Je hebt daar de pcmworld community. En ncl discord De WorldDB heeft ook een vrij actieve community. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 46 minuten geleden zei Michaelinho*: De WorldDB heeft ook een vrij actieve community. Die bedoelde ik idd met de pcmworld😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 5 minuten geleden zei rich ruzzian: Die bedoelde ik idd met de pcmworld😅 Oh haha! PCMworld is namelijk op zichzelf ook een hele actieven community Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 22 minuten geleden zei Michaelinho*: Oh haha! PCMworld is namelijk op zichzelf ook een hele actieven community Ow hahaha. Ik zit zelf niet op Discord maar ken er een paar door YouTubers die pcm spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 4 [MAK] Seizoen 4 alweer. Vorig seizoen teleurstellend, dat moet dit jaar beter. Dus laten we goed beginnen met de eerste doelstelling van het seizoen; Top 5 in de Saudi Tour. Team: Ponomar (kopman), Ermakov, Remkhi, Grigorenko, Bulut, Leibowitz, Vinokourov Dit was waarschijnlijk de beste koers die ik tot nu toe gereden heb. Drie sprintetappes en twee heuveletappes. Alle sprintetappes liet ik redelijk voor het wat het was. We hadden geen sprinter mee, alles en iedereen moest Ponomar helpen voor het klassement. In etappe twee gingen we de heuvels in en waren alle ogen gericht op Ponomar. Hij wist uiteindelijk de etappe te winnen, gevolgd door ploeggenoot Ermakov. Na wederom een sprintetappe was het tijd om in de tweede en laatste heuveletappe onze kopman te beschermen en de eerste plek proberen te behouden. Dit lukte uitstekend en we waren ook nog dicht bij een tweede etappezege van Ponomar. Ware het niet dat er een enkeling uit de ontsnapping ons net voor kon blijven. Echter toch een mooie tweede plek en vrijwel zeker de zege binnen, want de laatste etappe was wederom een sprint. Hier gebeurde niks spannends en zodoende wisten wij met Ponomar de Saudi Tour te winnen. Ermakov pakt ook nog mooi even de tweede plek en rookie Grigorenko zet z'n goede vorm, werd ook al 10de in de Vuelta al Táchira en Bicicleta, dit seizoen voort. Doelstelling was Top 5 en die hebben we ruimschoots behaald. Een goede start van seizoen 4! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Astana Qazaqstan | Seizoen 2 [NOR] Tour de France - Week 1 De eerste week van de Tour de France zit er inmiddels op. Jullie hebben al kunnen zien dat we de eerste etappe hebben gewonnen, maar hoe ging het in het restant van de eerste week. Etappeprofiel Als ik het goed heb is dit het etappeprofiel van de Tour de France 2021. Dat maakt de 1e week voor ons niet mega zwaar. In de eerste twee etappes deden we een gooi naar een etappezegge. De overige etappes deden we het rustig aan. In de tijdrit reden we een prima tijd met Lutsenko, waardoor hij nog altijd kansen heeft op een goede klassering. Helemaal toen er in etappe 7 (de waaier etappe) grote waaiers getrokken werden. Wij zaten wel bij de eerste groep, maar veel grote namen en concurrenten verloren (veel) tijd. In de eerste bergetappes (8 & 9) moesten we ons klassement verdedigen en dat ging eigenlijk prima. In de laatste etappe naar Tignes knalden ze de laatste klim (van ruim 20km) op als een stel idioten. Daar deed ik niet aan mee. Op eigen tempo lepelden we de meeste concurrenten weer op. Alleen Pogacar en Vingegaard waren van buiten categorie en bleven ons (vrij ver) voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Lekker bezig met Lutsenko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2023 Toch niet gegaan voor de carriere met Team Jayco AlUlA (ik weet ik ben wispelturig). Nu gegaan voor een comeback van team Rabobank. Oftewel ik heb zelf een team gemaakt en begin onderop. In mijn selectie wil ik me voornamelijk richten op Nederlandse en Belgische renners met een beetje aanvulling vanuit Noorwegen en Denemarken. Hieronder een screen van het team waarmee ik begin. Hierin is Gijs Leemreize de grootste naam. Ben gegaan voor een voornamelijk talentvol team. Ik ben inmiddels al bij de dossiers aangekomen voor het nieuwe seizoen. De doelstellingen die ik mee gekregen heb waren niet gemakkelijk tot nu toe. Bij veel koersen reden ook een aantal world tour ploegen mee. Hierdoor heb ik er pas 2 van de 7 gehaald en 1 keer zaten we er erg dichtbij. Top 5 O Gran Camiño - Miguel Heidemann (18e) Top 5 Salverda Ster van Zwolle - Rasmus Sojberg Pedersen (14e) Top 10 Grote Prijs Jean-Pierre Monsére - Rasmus Sojberg Pedersen (76e) Top 5 Albert Achterhes Profronde van Drenthe - Rasmus Sojberg Pedersen (6e) Top 5 Olympia's Tour - Per Strand Hagenes (1e) Top 10 Volta Limburg Classic - Gijs Leemreize (37e) Top 5 PWZ Zuidenveld Tour - Per Strand Hagenes (4e) Doelen nog te gaan: Top 5 Veenendaal - Veenendaal Classic Top 10 Rund um Köln Top 5 Heylen Vastgoed Heistse Pijl Top 5 Memorial Philippe van Coningsloo Top 10 National ITT Netherlands Etappezege(s) Sibiu Cycling Tour Etappezege(s) Vuelta a Castilla y Leon Top 10 Circuito de Getxo Memorial Otxoa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 (bewerkt) Pro Cycling Manager 2023 | Astana Qazaqstan | Seizoen 2 [NOR] Tour de France De laatste twee weken werden toch te zwaar voor Lutsenko. Uiteindelijk ook gewoon geen renner waarmee je hele hoge ogen zult gooien in grote rondes. Mag overall niet klagen en de doelstelling (etappewinst) is in ieder geval behaald. Nu alleen nog een top 5 halen in San Sebastian en we kunnen ons opmaken voor de transfers EDIT; San Sebastian als doelstelling ook in de pocket. Doelstellingen Omdat we dit jaar (blijkbaar) geen hele bekende/populaire renners hebben nekt ons dat wat in de beoordeling van de sponsor. Maar met 'succes' maken we ook een mooie groei voor volgend seizoen. 6 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 *sorry voor de dubbelpost* Hierbij ook de transfers voor seizoen 3 (2025). Transfers Selectie 2025 Lennard Heller Mattia Bonato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2023 55 minuten geleden zei Michaelinho*: *sorry voor de dubbelpost* Hierbij ook de transfers voor seizoen 3 (2025). Transfers Selectie 2025 Lennard Heller Mattia Bonato Wel duidelijk voor welke koersen je gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Prima transfers, Mikey. McNulty en Ciccone vind ik vooral toffe renners. Die Heller trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Pfoe die Heller kan echt een topper worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 @Michaelinho* Prima tour lijkt me zo met de ritzeges. Daarnaast heb je mooie transfers gedaan. Wordt een erg sterk team zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Astana Qazaqstan | Seizoen 2 [NOR] Vuelta a España De Vuelta overigens volledig gesimuleerd. Geen grote renners mee en qua doelstelling behalen maakt het weinig uit. Top 10 met mega talent Christen is een hele mooie prestatie. Die ontwikkelt zich dit seizoen al tot een heerlijke renner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Heb je screentje van die jongen? @Michaelinho* Kon Martinez trouwens geen 2de ronde rijden na de Giro? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Heb je screentje van die jongen? @Michaelinho* Kon Martinez trouwens geen 2de ronde rijden na de Giro? Jan Christen Martinez heb ik inderdaad alleen de Giro laten rijden. Had mede met een doelstelling in Catalunya te maken. Dus zijn voorseizoen zat al vrij vol. Komt nu ook al aan 63 koersdagen. En ik probeer onder de 65 te blijven. Wellicht dat hij volgend seizoen de Giro én Vuelta kan rijden. Daar ga ik eens op broeden qua planning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Heerlijk talent. Rondewinnaar in the making Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2023 Heeft Leo Hayter zich ook zo ontwikkeld? Apart om hem zo hoog te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 1 uur geleden zei chrisje1993: Heeft Leo Hayter zich ook zo ontwikkeld? Apart om hem zo hoog te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Dan ga ik hem bij mij maar eens goed in de gaten houden 😀 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 4 [MAK] Drie doelstellingen in deze update; Top 5 in de Tour of Antalya, Top 10 in de GP Justiano Race en Top 10 in de Gran Premio Miguel Indurain. Laten we beginnen in Antalya. Team: Ponomar (kopman), Ermakov, Remkhi, Grigorenko, Bulut, Leibowitz, Vinokourov Doelstelling was Top 5. Na drie etappes stonden we op plek 7 met Ponomar, plek 9 met Ermakov en op plek 16 met Remkhi. Alleen de laatste etappe was vlak. En we gingen hier niet de sprint pakken. Maar aangezien er onderweg ook bonificatieseconden te pakken zijn, was het plan om met óf Ermakov of Remkhi in de ontsnapping te zitten om daar proberen enkele seconden te pakken, want de verschillen waren klein. Ponomar was de beste sprinter, dus mocht plan A niet lukken, was de sprint aangaan met Ponomar plan B. Het kostte veel moeite om mee te zitten in de ontspanning en het verschil werd dan ook nooit echt groot. Echter groot genoeg, want het lukte me om met Remkhi in een ontsnapping te zitten. Ware het niet dat deze uit totaal drie man bestond. Maar bon, een ontsnapping is een ontsnapping. Uiteindelijk wist Remkhi een tweede plek te veroveren bij de eerste tussensprint en zodoende twee seconden te pakken. Dit zorgde ervoor dat hij van plek 16 steeg naar plek 4; doelstelling Top 5 is behaald. Dan bleven we even in Turkije voor de GP Justiniano Race. Team: Pajur, Erzen, Remkhi, Kogut, Babu, Inan Een ontsnapping van ±15 man die helaas nèt het sprintende peloton voorbleef. Pajur was de hoogste finisher van Konya Büyüksehir op een 26ste plaats. Teleurstellende koers, waar de doelstelling Top 10 was. Gelukkig geen belangrijke. Dan over naar Spanje voor de Gran Premio Miguel Indurain. Team: Ponomar (kopman), Ermakov, Remkhi, Grigorenko, Bulut, Leibowitz, Vinokourov Als je naar het deelnemersveld in de Gran Premio Miguel Indurain kijkt, vraag je je af wat de sponsor gedronken heeft als hij als doelstelling Top 10 verlangt. En het is ook nog eens de belangrijkste doelstelling voor het team. Er zijn er twee die meer sterren hebben, De Tour of Britain en de Presidential Tour of Turkey, maar die vinden echter beide ná 31/7 plaats. Laten we dan naar het deelnemersveld kijken.; Vlasov, Evenepoel, Hindley, Ayuso, C. Rodriguez, Vingegaard, A. én S. Yates, Latour, Poole, Higuita, Pidcock, Bagioli, Konrad en Alaflip. Zo even snel 15 namen die makkelijk boven ons kunnen eindigen. Het is dan ook een wonder dat we er een 11de plek uitslepen met Ponomar. Helaas niet de doelstelling behaald, want daarvoor hadden we Top 10 moeten rijden. Maar wat een idiote doelstelling is dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2023 Druk bezig met de dossiers voor het tweede seizoen met Rabobank. Helaas nemen we wel afscheid van Gijs Leemreize na dit seizoen. Dit omdat hij gewoonweg te veel punten gaat kosten. Op dit moment heb ik de volgende dossiers openstaan: Voor te verlengen: - Ward Huybs - Tijmen Graat - Dries de Pooter Nieuwe renners: - Vlad van Mechelen - Max van der Meulen - Loe van Belle - Ide Schelling - Joren Bloem - Tijl de Decker - Eli Iserbyt - Johannes Staune-Mittet - Marc Brustenga - Johannes Kulset - Isaac del Toro Op basis van punten kan ik ze allemaal halen. Het is wel nog de vraag wat financieel mogelijk gaat zijn. Voorkeuren gaan uit naar Staune-Mittet, van der Meulen, Schelling en Kulset Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Mijn Pro Cyclist gaat rijden voor het Nederlandse Universe Cycling Team! Jiddetotaal.mp4.8a7d1f304be7a69b187dfc1a6113d724.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten