palacio Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Bij ZDF hadden ze het al over de vesting in Zenica :) Opa en oma wonen er nog geen 100 meter vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Huh ik dacht dat Maxi door prive problemen terug naar Uruguay was gegaan. Was slechts een gerucht en dat was omdat hij dat gezegd heeft tijdens de Copa America en zijn vrouw was net bevallen van een tweeling ... En dan in ander continent gaan spelen ... Benfica wil hem trouwens niet verkopen : ze hebben het laatste percentage van zijn rechten gekocht en hij heeft denk ik zelfs al bijgetekend ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 Ow oke ben je er blij mee? En bedankt voor de info Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 :wall: Kranjcar is opeens ontslagen als trainer van Montenegro.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 Dat krijg je als je relatie met Dejan Savicevic niet goed is; ook al vind ik het zelf ook onterecht.. Hij stond er in ieder geval nog goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Ja ja, vanavond Hajduk - Dinamo. Ik ben benieuwd, misschien maar even een streampje pakken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Dinamo wint easy, zijn te sterk nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Marin, die ava :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Hahaha, ik weet niet of je zijn film gezien hebt; maar ik vond hem fantastisch. Helemaal zijn Radnicki Rep: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Ja daarom juist :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Iemand die een streampje heeft van Hajduk - Dinamo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Wat, een joego zonder dreambox? :D http://hajduk.wen.ru/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Haha kwoon bij mun nederlandse moeder he, als ik bij me zus of pa zou zitten zou ik wel een dreambox hebben maar mijn moeder vind het niet nodig :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Aight, als ik thuis kom hoop ik een mooie winst van Hajduk te zien :) Napred bili Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Thanks man 20 min gespeeld en Brkljaca eraf met 2keer geel. Goed bezig man, heel goed bezig. Alsof de kans nog niet klein genoeg was dat je kampioen wordt. Wat een ongelovelijk zwakke selectie is dit. Op vukusic na is iedereen ruk. Ik weet de verhalen nog dat de BBB de spelers ff opzochten nadat ze een rode kaart hadden gekregen. Misschien moet de torcida dat ook bij Brkljaca moeten doen, alleen een retard kan na 20 minuten zo inkomen terwijl hij al geel heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Hahaha Simunic wordt goed ontvangen, constant uitgefloten. Nu ff stilgelegd vanwege fakkels. Groot gelijk, flikker alles maar op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Mandzukic doet het ff bij wolfsburg hoor, 2 doelpunten weer. Sinds magath bij wolfsburg zit scoort hij aan de lopende band. Eerste 18 wedstrijden zonder Magath scoorde hij 1 keer, de 11 wedstrijden daarna onder magath scoort hij 10 keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Manchester United gaat de eerste Champions League-wedstrijd van Real Madrid goed in de gaten houden. De belangstelling van de Engelsen gaat echter niet naar de club uit Madrid uit, maar naar twee spelers van Dinamo Zagreb. Mateo Kovacic, een zeventienjarige aanvallende middenvelder, en Mario Situm, een negentienjarige aanvaller, staan hoog op de verlanglijst van Sir Alex Ferguson. Mario Situm was mij nog niet eens opgevallen maar met 4 doelpunten in 5 wedstrijden doet hij het zeer goed. Maar weer een stel talenten van dinamo dus. Badelj, Kovacic, Vrsaljko, Situm, Spehar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Pfffff, Ivan Perisic schiet die bal er fantastisch in!! :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Inderdaad zeg _O_ Vanavond Dinamo, hoop dat ze het net zo goed doen als Partizan in 2003 tegen ze, met iets meer geluk dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 HAhaha Vlado Lemic langs Zidane :D Gisteren nog tegenover ons huis in Bosnie en nu in het Maksimir langs Mr. kopstoot, geniaal Dinamo speelt goed trouwens, net dikke 1 op 1 gemist :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 9ZKr62dH7lU Volgens mij zie ik een vlag van Hajduk Split op 0:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Met een Real madrid shirt :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Haha, heldige reactie van Jerko Leko: Da sam opalio Ronalda kako on tvrdi, ne bi hodao! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Haha, heldige reactie van Jerko Leko: Da sam opalio Ronalda kako on tvrdi, ne bi hodao! :D En dat betekent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten