Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Huh ik dacht dat Maxi door prive problemen terug naar Uruguay was gegaan.

Was slechts een gerucht en dat was omdat hij dat gezegd heeft tijdens de Copa America en zijn vrouw was net bevallen van een tweeling ... En dan in ander continent gaan spelen ... Benfica wil hem trouwens niet verkopen : ze hebben het laatste percentage van zijn rechten gekocht en hij heeft denk ik zelfs al bijgetekend ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks man

20 min gespeeld en Brkljaca eraf met 2keer geel. Goed bezig man, heel goed bezig. Alsof de kans nog niet klein genoeg was dat je kampioen wordt. Wat een ongelovelijk zwakke selectie is dit. Op vukusic na is iedereen ruk. Ik weet de verhalen nog dat de BBB de spelers ff opzochten nadat ze een rode kaart hadden gekregen. Misschien moet de torcida dat ook bij Brkljaca moeten doen, alleen een retard kan na 20 minuten zo inkomen terwijl hij al geel heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manchester United gaat de eerste Champions League-wedstrijd van Real Madrid goed in de gaten houden. De belangstelling van de Engelsen gaat echter niet naar de club uit Madrid uit, maar naar twee spelers van Dinamo Zagreb. Mateo Kovacic, een zeventienjarige aanvallende middenvelder, en Mario Situm, een negentienjarige aanvaller, staan hoog op de verlanglijst van Sir Alex Ferguson.

Mario Situm was mij nog niet eens opgevallen maar met 4 doelpunten in 5 wedstrijden doet hij het zeer goed. Maar weer een stel talenten van dinamo dus.

Badelj, Kovacic, Vrsaljko, Situm, Spehar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites