Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Uiteraard, voor Rode Ster is hij een legende. Maar voor Grobari het tegenovergestelde, Kroaat + ex-Rode Ster speler. Kan me heel goed voorstellen dat ze hem niet moeten.

Nee, ze eten geen mensen en ontvoeren geen pasgeboren baby's, maar het zijn geen lieverdjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fans Dinamo Zagreb steken bus met VIP-gasten PAOK in brand

Dinsdag, 14 december 2010 om 17:12

Enkele fans van PAOK Saloniki hebben angstige momenten beleefd. De bus met Griekse supporters werd in Zagreb, een dag voor het Europa League-duel met Dinamo Zagreb, aangevallen en in brand gestoken. Dat melden diverse international media.

De bus met Griekse VIP-gasten was dinsdag onderweg naar een hotel in de hoofdstad Zagreb, toen ze bekogeld werd met stenen. Enkele ruiten sneuvelden en door de gebroken ruiten gooiden de Dinamo-hooligans enkele fakkels de bus in. Twaalf Griekse fans raakten gewond, vier moesten naar het ziekenhuis voor verzorging.

De supporters van Dinamo Zagreb zijn berucht. De club kreeg al vaak boetes van de UEFA. Maar niet alleen de fans van Zagreb hebben een kwalijke reputatie, ook hun landgenoten van Hajduk Split kunnen er wat van. Zo werden enkele supporters van Anderlecht eind september in het centrum van Split ook behoorlijk vijandig onthaald door enkele Kroatische heethoofden.

Haha vorige week durfde de aek fans al niet te komen, nu worden die andere grieken goed aangepakt door kroaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radosevic, het mongolen broertje van Subasic, geweldig. Ik zou eigenlijk moeten proberen keeper te worden in kroatie, ik ben er vrij zeker van dat ik beter ben dan deze 2 debielen. Met een beetje geluk krijg ik nog een contract van hajduk, best een grote kans zou ik hebben, als je ziet wat voor spelers ze daar een contract geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Torcida is weer lekker bezig :D:D:D

Ik zit nog te wachten todat ze echt gaan beginnen, hoop dat na de 2-0 ze zoveel gaan gooien dat de wedstrijd stil gelegd gaat worden.

Mijn broertjes kijken de wedstrijd ook, ik heb ze uitgelegd dat als ze goede voetballers willen worden ze nu moeten opletten.

En alles wat ze de hajduk spelers hier zien doen nooit mogen nadoen,. Vooral mijn broertje van 9 die verdediger is moet opletten. Ze spelen best hoog en met een beetje geluk worden het nog goede voetballers. Zolang ze maar niet van hajduk gaan leren.

2-0, come on torcida,

Link naar opmerking
Deel via andere websites