Zokipfc Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Hij word daar gezien als een legende hoor. @ Mario, ja want de Grobari zijn allemaal haatdragende mensen, heb trouwens ook gehoord dat ze mensen eten en pasgeboren baby's ontvoeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Uiteraard, voor Rode Ster is hij een legende. Maar voor Grobari het tegenovergestelde, Kroaat + ex-Rode Ster speler. Kan me heel goed voorstellen dat ze hem niet moeten. Nee, ze eten geen mensen en ontvoeren geen pasgeboren baby's, maar het zijn geen lieverdjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Zoran we zijn al negatief genoeg in het nieuws, doe normaal :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Bosnië - Polen nu, ik ken alleen 2 spelers en het hele stadion is leeg :-D Wederom fucking saai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 2-2 geworden zie ik. Waar speelden ze? In Zenica zit het altijd wel vol dacht ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 En niet reageren op mijn bericht op de vorige pagina, matig hoor Mario :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 2-2 geworden zie ik. Waar speelden ze? In Zenica zit het altijd wel vol dacht ik.. Ehh weet niet, volgens mij niet eens in Bosnië Edit: Mardan Stadyumu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 En niet reageren op mijn bericht op de vorige pagina, matig hoor Mario :5 Overheen gelezen man :p Ja ik doe nog steeds journalistiek (h) drink jij jezelf nog steeds iedere avond lam? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Over 3 dagen Anderlecht-Hajduk, ben benieuwd hoeveel kroaten erheen gaan. Was er graag heengegaan, de kaarten zijn alleen zo lastig te krijgen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Fans Dinamo Zagreb steken bus met VIP-gasten PAOK in brand Dinsdag, 14 december 2010 om 17:12 Enkele fans van PAOK Saloniki hebben angstige momenten beleefd. De bus met Griekse supporters werd in Zagreb, een dag voor het Europa League-duel met Dinamo Zagreb, aangevallen en in brand gestoken. Dat melden diverse international media. De bus met Griekse VIP-gasten was dinsdag onderweg naar een hotel in de hoofdstad Zagreb, toen ze bekogeld werd met stenen. Enkele ruiten sneuvelden en door de gebroken ruiten gooiden de Dinamo-hooligans enkele fakkels de bus in. Twaalf Griekse fans raakten gewond, vier moesten naar het ziekenhuis voor verzorging. De supporters van Dinamo Zagreb zijn berucht. De club kreeg al vaak boetes van de UEFA. Maar niet alleen de fans van Zagreb hebben een kwalijke reputatie, ook hun landgenoten van Hajduk Split kunnen er wat van. Zo werden enkele supporters van Anderlecht eind september in het centrum van Split ook behoorlijk vijandig onthaald door enkele Kroatische heethoofden. Haha vorige week durfde de aek fans al niet te komen, nu worden die andere grieken goed aangepakt door kroaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Dinamo speelt nu de wedstrijd van het decennium tegen PAOK :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Dinamo speelt nu de wedstrijd van het decennium tegen PAOK :) Er zal ook ongetwijfeld een fantastische sfeer hangen. Jammer dat hebben verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Radosevic, het mongolen broertje van Subasic, geweldig. Ik zou eigenlijk moeten proberen keeper te worden in kroatie, ik ben er vrij zeker van dat ik beter ben dan deze 2 debielen. Met een beetje geluk krijg ik nog een contract van hajduk, best een grote kans zou ik hebben, als je ziet wat voor spelers ze daar een contract geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Torcida is weer lekker bezig :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Torcida is weer lekker bezig :D:D:D Ik zit nog te wachten todat ze echt gaan beginnen, hoop dat na de 2-0 ze zoveel gaan gooien dat de wedstrijd stil gelegd gaat worden. Mijn broertjes kijken de wedstrijd ook, ik heb ze uitgelegd dat als ze goede voetballers willen worden ze nu moeten opletten. En alles wat ze de hajduk spelers hier zien doen nooit mogen nadoen,. Vooral mijn broertje van 9 die verdediger is moet opletten. Ze spelen best hoog en met een beetje geluk worden het nog goede voetballers. Zolang ze maar niet van hajduk gaan leren. 2-0, come on torcida, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Hoe meer ze achter staan, hoe erger ze worden. Vraag me af hoeveel vuurwerk ze nog hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Samenscholing van Yugo's hier in dit topic, epic (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Ja behalve Sebas dan, maar die wil erbij horen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 БоÑна правила Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Bosna regels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Bosna regels? Maar dan in het Engels ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 21 december 2010 Share Geplaatst 21 december 2010 Ik heb tevens gehoord dat in dit topic regels die over het gehele forum wél gelden hier niet bestaan (?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 21 december 2010 Share Geplaatst 21 december 2010 Soort van ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Mamic ging lekker los gisteren :-D http://www.index.hr/sport/clanak/mamicu-maksimalno-godina-dana-zatvora-psihijatrijsko-lijecenje-i-26-tisuca-kuna-kazne/529955.aspx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Oké, waar ging het over? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten