cimbomcu Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Kunnen jullie op http://www.ligtv.com.tr nog samenvattingen kijken? Bij mij doen die het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Ik kan ze zien ja. Wat een ongelukkige wedstrijd ook. Fener had hier echt altijd moeten winnen, mjah. Het was niet echt top ofzo, maar we speelden wel gewoon goed. Besiktas scoort dan twee keer uit stilstaande fases terwijl Fernandao bij ons vertikt te scoren. RvP zal vanaf nu ook gewoon altijd spelen, was echt goed. Waren niet veel spelers met een onvoldoende, Fernandao, Sener (heeft ons de wedstrijd uiteindelijk gekost ook) en ookal speelde hij eigenlijk niet slecht, zijn 2 fouten bij de stilstaande fases zorgden ook voor dit verlies... Kjaer dus. Nani mag je eigenlijk ook wel een onvoldoende geven, speelde erg geforceerd, niets lukte. Kwam ook nooit aan de bal rondom het strafschopgebied, altijd 30/40m van doel. Scheids floot trouwens ook wel lekker in het voordeel van BJK, 1e goal buitenspel, alle kleine overtredingen gingen in voordeel van Besiktas. En hoe Ersan Gulum (bij een 2-2 stand) geen 2e geel kreeg is mij een raadsel :D Vlak erna komt dan ook de 3-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Ik kan ze zien ja. Wat een ongelukkige wedstrijd ook. Fener had hier echt altijd moeten winnen, mjah. Het was niet echt top ofzo, maar we speelden wel gewoon goed. Besiktas scoort dan twee keer uit stilstaande fases terwijl Fernandao bij ons vertikt te scoren. RvP zal vanaf nu ook gewoon altijd spelen, was echt goed. Waren niet veel spelers met een onvoldoende, Fernandao, Sener (heeft ons de wedstrijd uiteindelijk gekost ook) en ookal speelde hij eigenlijk niet slecht, zijn 2 fouten bij de stilstaande fases zorgden ook voor dit verlies... Kjaer dus. Nani mag je eigenlijk ook wel een onvoldoende geven, speelde erg geforceerd, niets lukte. Kwam ook nooit aan de bal rondom het strafschopgebied, altijd 30/40m van doel. Scheids floot trouwens ook wel lekker in het voordeel van BJK, 1e goal buitenspel, alle kleine overtredingen gingen in voordeel van Besiktas. En hoe Ersan Gulum (bij een 2-2 stand) geen 2e geel kreeg is mij een raadsel :D Vlak erna komt dan ook de 3-2. Geen opstootjes ;c? Die eerste goal was toch Kjaer die gewoon bal in eigen goal kopt? Dus geen buitenspel? Verder Gokhan Tore in de eerste helft op aangeven van Gomez 1 op 1 met Volkan schiet maar geen idee of die zat dat lieten ze niet zien maar was geen buitenspel iig en werd wel voor gevlagd. Wat vind je van BJK? Doen die tot het eind mee denk je? Tussen Van Persie en Pereira klikt het ook totaal niet he :r [TWITTER]exFQuedjgVt[/TWITTER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Sneijder: ‘Ik wil na mijn carrière als trainer bij Galatasaray werken’ Maandag, 28 september 2015 om 19:10 Wesley Sneijder lijkt zijn carrière af te sluiten bij Galatasaray. De aanvallende middenvelder gaat waarschijnlijk binnenkort zijn contract verlengen en wil na zijn actieve loopbaan als trainer actief blijven in Europees Istanbul. / “Ik heb het al eerder gezegd en zeg het nu opnieuw: ik wil hier een legende worden. Mijn zoon wordt hier zelfs geboren. Na mijn carrière als voetballer zou ik het ook geweldig vinden om als trainer voor Galatasaray te werken”, zegt de 116-voudig Oranje-international maandag in een interview met Hürriyet. Sneijder verdient momenteel 3,2 miljoen euro per jaar, maar inclusief tekenpremie bedraagt zijn jaarsalaris 4,5 miljoen. Hij krijgt ook nog eens 25.000 euro per wedstrijd uitgekeerd met een maximum van vijf ton per seizoen. Verwacht wordt dat Sneijder zijn basissalaris van 3,2 miljoen bij een nieuwe verbintenis kan behouden. Geef 'm eens ongelijk. Istanbul :<:<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Wesley _O_ Hamit als assistent ;c Van zo'n jongen kunnen jongens als Quaresma en Van Persie echt enorm veel leren he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Boeit toch niet dat Kjaer de bal inkopt, Ersan gaat daar in het duel en hij stond buitenspel. En nee, BJK gaat het tegen het einde weer niet halen. Zullen wel meedoen tot op 5/6 weken van het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 http://www.vi.nl/nieuws/modric-beschuldigt-dinamovoorzitter-van-miljoenenfraude.htm en dan toch :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Ja klopt maar die regel is zo onduidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 (bewerkt) Speel je eindelijk eens goed verlies je met 3-2 door toedoen van de scheids.... doodzonde, we hadden de totale controle op het middenveld. Besiktas kwam amper aan de bal, 2 dode spelmomenten en dan staat het plots 2-0 voor BJK. Goed teruggevochten tot 2-2 maar dan valt de 3-2 waar ik mijn twijfels bij heb. Alves wordt duidelijk aan zijn shirtje getrokken. Verder had Ersan een tweede geel moeten krijgen en was de eerste goal van BJK toch echt buitenspel. We hadden de scheids dik tegen deze wedstrijd. Aan de kant van BJK kan ik mij enkel een niet gegeven pingel voor de geest halen maar al zou daar voor gefloten worden dan had deze wedstrijd moeten eindigen in een gelijkspel. 29 september 2015 bewerkt door Tombik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 ‘Robben klaagt werkgever van Van Persie vanwege commercial aan’ Dinsdag, 29 september 2015 om 21:04 Arjen Robben overweegt juridische stappen te ondernemen tegen Fenerbahçe. De Russische zoekmachine Yandex is een sponsor van de club uit Istanbul en die maakte in een commercial gebruik van de naam van Robben, zonder dat hij daarvoor toestemming had gegeven, zo melden verschillende media uit Turkije. / In het spotje is te zien hoe fans van Fenerbahçe in een krant het transfernieuws doornemen en beweren dat Robben waarschijnlijk ook naar hun favoriete club zal gaan. De twee mannen sluiten een weddenschap af: wanneer Robben naar Fenerbahçe komt, moet één van de mannen een bikini dragen. Op dat moment komt Robin van Persie het beeld binnenlopen en vertelt hij dat Robben naar Istanbul komt, als de mannen er op Yandex heel vaak naar zoeken. In het laatste shot is te zien hoe één supporter in een bikini staat, wat dus inhoudt dat de aanvaller van Bayern München inderdaad een contract zou hebben getekend bij Fenerbahçe. Van Persie geeft de ‘winnaar’ van de weddenschap vervolgens een high five. Robben zou niet blij zijn met de commercial en zou zijn advocaten aan het werk hebben gezet. De krant Hürriyet sluit niet uit dat het enkel om een publiciteitsstunt van de sponsor van Fener gaat. De 31-jarige Robben werd in de zomer in verband gebracht met een transfer naar Kadiköy en vicevoorzitter Ilhan Eksioglu bevestigde in augustus via Twitter dat de belangstelling serieus was: “Wij hebben er alles aan gedaan om Robben naar onze club te halen, maar het is helaas niet gelukt.” Voorzitter Aziz Yildirim zei eind augustus ook te hebben gesproken met de Oranje-international, maar dat Bayern hem niet wilde verkopen. Enorm vies spelletje van Fener bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Joh. Dan betalen ze die gast gewoon. Denk niet dat Yandex of Fb wakker ligt van een paar 100k. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Vies, maar slim. Arjen is niet de enige Robben op de wereld. Heeft hier weinig tegen te beginnen. Zag er zojuist ook een met Suarez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Alsnog is het gewoon de fans voor de gek houden ''gebruik Yandex en wij kopen Robben'' terwijl je nooit met Robben hebt gesproken :cab: Denk dat dit juist heel erg tegen werkt op je fans als je volgend jaar geen Robben haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Who cares? Als je alles zo letterlijk gaat nemen halen we volgend jaar dus ook Ronaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 (bewerkt) Dursun Ozbek zei als ik voorzitter word haal ik grote spelers en kijk eens hoe hard hij afgemaakt wordt. Fener zegt eigenlijk hetzelfde, gebruik Yandex en wij halen Robben. Wat nou als Yandex enorm veel gebruikt wordt en Robben niet gehaald wordt? Je kan gewoon niet zomaar iemand's naam noemen terwijl het niet waar is. Maar goed belangrijkere dingen vandaag, 6 uur tegen Astana verwacht geen eens winst :cab: Durf ook niet te kijken vandaag. :D :D :D Trieste kut zooi is het, je scoort door een afstandschot en een blunder van de keeper. En 2 keiharde blunders bij de tegengoals, stop eens met Semih. 30 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Je gaat de twee niet vergelijken toch? Wat Aziz duidelijk maakt is het inkomen dat er komt als we Yandex gebruiken en dat ze daarmee zo'n transfers zullen kunnen betalen. Als geen enkele speler ondanks al het geld niet wil komen wat dan? Dat Yandex gedoe is toch totaal anders dan iemand die om voorzitter te kunnen worden van GS transfers gaat beloven. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Niet alles geloven wat je leest, is een broodje aap verhaal. Yandex is een prima project, het is alleen nog afwachten hoe het uitpakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Je gaat de twee niet vergelijken toch? Wat Aziz duidelijk maakt is het inkomen dat er komt als we Yandex gebruiken en dat ze daarmee zo'n transfers zullen kunnen betalen. Als geen enkele speler ondanks al het geld niet wil komen wat dan? Dat Yandex gedoe is toch totaal anders dan iemand die om voorzitter te kunnen worden van GS transfers gaat beloven. :-D Het is inderdaad verschillend. Het gaat erom dat Dursun bijvoorbeeld heeft gezegd ''als ik voorzitter ben haal ik Robben'' en Aziz zegt ''Als jullie Robben willen moeten jullie Yandex veel gebruiken'' En dan komt Robben bijvoorbeeld niet. Ik vind het iig niet correct. Niet alles geloven wat je leest, is een broodje aap verhaal. Yandex is een prima project, het is alleen nog afwachten hoe het uitpakt. Dat van Robben is misschien onzin geen idee, maar dat ze dat hebben gedaan is wel gewoon waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Het is inderdaad verschillend. Het gaat erom dat Dursun bijvoorbeeld heeft gezegd ''als ik voorzitter ben haal ik Robben'' en Aziz zegt ''Als jullie Robben willen moeten jullie Yandex veel gebruiken'' En dan komt Robben bijvoorbeeld niet. Ik vind het iig niet correct. Sorry, maar je weet echt niet waar je het over hebt man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Het is niets anders dan marketing, als wij als fans gaan surfen via Yandex dan levert dit de club enorm veel geld op. Misschien dat je dan in de toekomst spelers van het kaliber Robben kunt aantrekken. Dit project had nooit zoveel steun kunnen hebben als we Nani en Van Persie niet hadden aangetrokken. Zie deze transfers maar als een sterk fundament om dit project te kunnen realiseren. Donderdag tegen Celtic. Een gelijkspel zou ik prima vinden maar als ik heel eerlijk moet zijn denk ik dat we gaan verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Dursun Ozbek zei als ik voorzitter word haal ik grote spelers en kijk eens hoe hard hij afgemaakt wordt. Fener zegt eigenlijk hetzelfde, gebruik Yandex en wij halen Robben. Wat nou als Yandex enorm veel gebruikt wordt en Robben niet gehaald wordt? Je kan gewoon niet zomaar iemand's naam noemen terwijl het niet waar is. Maar goed belangrijkere dingen vandaag, 6 uur tegen Astana verwacht geen eens winst :cab: Durf ook niet te kijken vandaag. :D :D :D Trieste kut zooi is het, je scoort door een afstandschot en een blunder van de keeper. En 2 keiharde blunders bij de tegengoals, stop eens met Semih. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Mooiste was nog Selcuk die weer eens zichzelf op de grond gooit en de bal met zijn handen pakt. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Dat Jose er niet in was en hij wel :cab: Rot op met die vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Jullie moeten je echt diep diep diep gaan schamen, net als ons want wij zijn ook geen haar beter door te verliezen van Molde. Als je de waarde van alle spelers van Astana optelt krijg je de waarde van Sneijder niet eens en dat is slechts 1 speler bovendien is Astana een club wat in 2009 is opgericht. Het Turkse voetbal stelt echt geen ruk voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 BREAKING | Het bestuur eist een rapport van coach Hamza Hamzaoğlu, door de slechte prestaties van de afgelopen weken. (Bron: LigTV) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten