iSimic Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Varteks Varazdin 1 - 2 Dinamo Bucuresti Varteks er dus uit. Geweldig hoe Stoke van plan is om 90 minuten lang te gaan tijdrekken. Het wordt tijd dat die Begovic even een baksteen gaat koppen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ik heb altijd al een gruwelijk hekel gehad aan Anas sharbini, maar die kneus gaat nu te ver. Jezus wat staat die als een clown te spelen. Stoke blinkt uit in het tijdrekken, dat er maar 2 minuten blessuretijd is gweest vind ik nog vreemd. Het geniale plan van de trainer was met 4 aanvallers spelen, en dan een paar middenvelders erachter die niet kunnen combineren en dus constant lange ballen gaan geven. Dat die spelers van stoke allemaal tegen de 2 meter aanzitten maakt niet uit. Vukovic en Sharbini mogen van mij exit. Beide spelen dramatisch. Lima en Vukusic toch wel de beste spelers. Vukusic die er als kleintje toch nog wat van weet te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ivan denk aan je bloeddruk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ik persoonlijk denk dat we hier een briljante tactiek van de geniale Balakov hebben gezien. Ik was al onder de indruk van de tactiek in engeland (gewoon naar achter hangen en stoke laten komen) maar nu zie ik hoezo hij dat deed. Namelijk zodat hij nu thuis vol op de aanval kon spelen. Geniaal. Wat ik nog mooier vond is dat hij besloot om met 4 aanvallers te starten met daarachter 3 middenvelders. 3 middenvelder die dus niet kunnen combineren en dus in hun gehele carriere nog nooit een speler voorbij zijn gegaan. Beetje jammer dat het daardoor constant lange ballen waren op Vukusic. Nee ik denk dat we het met zijn alle eens kunnen zijn dat dit gewoonweg geniaal was. Dat was ook goed te zien aan de corners, 8 corners en allemaal waren ze kort, dat er geen ene kans uitkwam en de bal niet eens in de buurt van het doel kwam maakte niets uit. Geweldige zet, ik was alleen een beetje in de war omdat ze tijdens de wedstrijd constant met lange ballen bezig waren. Ik wist dus ff niet meer wat ze nou precies wilde. Ik wil het bestuur zien zitten als ze doorhebben dat ze zojuist een 2 jarig contract hebben gegeven aan een man die evenveel verstand van voetbal heeft als een 10 jarige jongen met het down syndroom. 2 jarig contract. Ik bedoel wat kan er misgaan. Misschien wordt het tijd dat die Anas Sharbini eens lekker gaat optieven, met een beetje geluk kom je een club tegen die nog zo gek is om daar 2 miljoen voor te betalen. Ben je van hem ook af. En dan geven we zijn lompe broer en Vukovic lekker mee. Trouwens, bij die 0-1 werd er wel klasse verdedigd hoor. En laat ik het vooral niet vergeten, credits naar de voetballers, die het voor elkaar krijgen om zeker 90% van het stadion stil te krijgen. Ik heb dat nog nooit gezien in zo'n belangrijke wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Nou nou, grimmig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Kans op derby Crvena Zvezda - Partizan in EL kwal. Wel kleine kans, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Dinamo Zagreb - Malmo. Te doen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Partizan - Shamrock Rovers ;c Maribor - Glasgow Rangers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Maribor waarschijnlijk EXIT, Partizan, Crvena zvezda en Dinamo Zagreb moeten gewoon door. Wat had ik graag daar Hajduk achter gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 Mandzukic blijft het goed doen bij Wolfsburg, vandaag weer betrokken bij 1 doelpunt, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Hajduk gisteren gewonnen met 2-1, nice toch Ivan? ow en nieuwe film :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Tjah wel nice dat ze hebben gewonnen, ze staan alleen alweer 3 punten achter op Dinamo en als ik Dinamo zo zie denk ik niet dat dit het jaar van hajduk gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Man wat hebben wij ons zitten ergeren hier in een cafe (Partizan-Genk) Kon wel janken zeg, en dan typisch op zo'n balkan manier eruit vliegen... sjongejonge. Nja er zijn nog 5 Joego clubs in het spel, ben benieuwd hoe Rabotnicki het gaat doen, ze hadden Anorthosis al uitgeschakeld, nu is Lazio aan de beurt.. Sanel, nog steeds in Novi Grad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Novi Grad ;e gedraag je. Ik ben al 3 weken terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Geïmporteerd door m'n ouders :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Geïmporteerd door m'n ouders :D Hehe genieten dus, heb er zelf ook nog eentje staan hier [spoiler=groot] Morgen komt mijn fam weer terug uit kroatie dus ik zal ook wel weer dit soort dingen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Haha me fam is weer terug en ze hebben lekker veel meegenomen. 2 kilo prsut, paar rollen gavrilovic salami, paar flessen van die pure olijfolie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Benfica 0-1 voor tegen Gil Vicente. Dit is een competitie waar ik dit seizoen naar uitkijk! Vooral mede door m'n landgenoot Axel Witsel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Benfica al meteen punten verspeelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Moesten ze Witsel maar in de basis zetten. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Weet je zeker dat het olijfolie is en geen rakija, hahaha.. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Porto met de hakken over de sloot opweg naar winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Kutweekend voor Benfica : punten verspeeld tegen een zeer sterk Gil Vicente, Aimar uit met spierblessure maar speelt waarschijnlijk morgenavond en dan die dwerg van een Jara die twee zuivere kansen verneukt. Maar wel zonder Cardozo, Maxi Pereira en Luisão gespeeld ... Morgen wordt Twente op maximum force bekampt en de tactiek is al bekend :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik ben vanaf donderdag in Lissabon en ga waarschijnlijk naar de wedstrijd Benfica-Feirense. Ben jij daar ook? Ben wel benieuwd naar de sfeer en het stadion. Porto heeft in tegenstelling tot Sporting en Benfica wel gewonnen door een makkelijk gegeven strafschop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Die strafschop ging er ook nog in met alle geluk van de wereld :cab: Die Kleber had er wel een stuk of 2 kunnen/moeten maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten