Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb altijd al een gruwelijk hekel gehad aan Anas sharbini, maar die kneus gaat nu te ver. Jezus wat staat die als een clown te spelen.

Stoke blinkt uit in het tijdrekken, dat er maar 2 minuten blessuretijd is gweest vind ik nog vreemd.

Het geniale plan van de trainer was met 4 aanvallers spelen, en dan een paar middenvelders erachter die niet kunnen combineren en dus constant lange ballen gaan geven. Dat die spelers van stoke allemaal tegen de 2 meter aanzitten maakt niet uit.

Vukovic en Sharbini mogen van mij exit. Beide spelen dramatisch. Lima en Vukusic toch wel de beste spelers. Vukusic die er als kleintje toch nog wat van weet te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik persoonlijk denk dat we hier een briljante tactiek van de geniale Balakov hebben gezien. Ik was al onder de indruk van de tactiek in engeland (gewoon naar achter hangen en stoke laten komen) maar nu zie ik hoezo hij dat deed. Namelijk zodat hij nu thuis vol op de aanval kon spelen. Geniaal.

Wat ik nog mooier vond is dat hij besloot om met 4 aanvallers te starten met daarachter 3 middenvelders. 3 middenvelder die dus niet kunnen combineren en dus in hun gehele carriere nog nooit een speler voorbij zijn gegaan. Beetje jammer dat het daardoor constant lange ballen waren op Vukusic. Nee ik denk dat we het met zijn alle eens kunnen zijn dat dit gewoonweg geniaal was.

Dat was ook goed te zien aan de corners, 8 corners en allemaal waren ze kort, dat er geen ene kans uitkwam en de bal niet eens in de buurt van het doel kwam maakte niets uit. Geweldige zet, ik was alleen een beetje in de war omdat ze tijdens de wedstrijd constant met lange ballen bezig waren. Ik wist dus ff niet meer wat ze nou precies wilde.

Ik wil het bestuur zien zitten als ze doorhebben dat ze zojuist een 2 jarig contract hebben gegeven aan een man die evenveel verstand van voetbal heeft als een 10 jarige jongen met het down syndroom. 2 jarig contract. Ik bedoel wat kan er misgaan.

Misschien wordt het tijd dat die Anas Sharbini eens lekker gaat optieven, met een beetje geluk kom je een club tegen die nog zo gek is om daar 2 miljoen voor te betalen. Ben je van hem ook af. En dan geven we zijn lompe broer en Vukovic lekker mee.

Trouwens, bij die 0-1 werd er wel klasse verdedigd hoor.

En laat ik het vooral niet vergeten, credits naar de voetballers, die het voor elkaar krijgen om zeker 90% van het stadion stil te krijgen. Ik heb dat nog nooit gezien in zo'n belangrijke wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man wat hebben wij ons zitten ergeren hier in een cafe (Partizan-Genk) Kon wel janken zeg, en dan typisch op zo'n balkan manier eruit vliegen... sjongejonge.

Nja er zijn nog 5 Joego clubs in het spel, ben benieuwd hoe Rabotnicki het gaat doen, ze hadden Anorthosis al uitgeschakeld, nu is Lazio aan de beurt..

Sanel, nog steeds in Novi Grad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kutweekend voor Benfica : punten verspeeld tegen een zeer sterk Gil Vicente, Aimar uit met spierblessure maar speelt waarschijnlijk morgenavond en dan die dwerg van een Jara die twee zuivere kansen verneukt. Maar wel zonder Cardozo, Maxi Pereira en Luisão gespeeld ... Morgen wordt Twente op maximum force bekampt en de tactiek is al bekend :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vanaf donderdag in Lissabon en ga waarschijnlijk naar de wedstrijd Benfica-Feirense. Ben jij daar ook? Ben wel benieuwd naar de sfeer en het stadion.

Porto heeft in tegenstelling tot Sporting en Benfica wel gewonnen door een makkelijk gegeven strafschop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites