ReneLeBlanc Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 15 minuten geleden zei aron24: Ik dacht dat mijn geluk op was. 82 x 20. Pohhhh heel ziek. Ik heb die PP wel gedaan maar geen messi. FML. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Niet dat het 100% zeker is dat ik hem zou krijgen, maar de kans was toch aanzienlijk groot. Ik was net bezig met de SBC, ging alleen 'even gauw' een 85 rated kopen. Naar de transfermarkt, gekocht en weer terug naar de SBC. Je kan het al raden: SBC verdwenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Al een paar keer tegen TOTY Messi gespeeld, die schiet echt vanuit iedere hoek raak En nu heeft de halve playerbase 'm ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari We krijgen vast een TIFO van TOTY Messi ter compensatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 8 minuten geleden zei Keeza: We krijgen vast een TIFO van TOTY Messi ter compensatie Kan niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 9 minuten geleden zei Keeza: We krijgen vast een TIFO van TOTY Messi ter compensatie EA kennende krijgen de mensen die de playerpick al gedaan hebben een nieuwe playerpick met de juiste odds en de rest helemaal niks Of we krijgen een leen-Messi bij de tifo voor één wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 februari Auteur Share Geplaatst 2 februari Vanmiddag op werk ff op wc een 85x3 geopend, toty Alisson eruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Dus EA gaat helemaal niks doen aan die playerpick Hoeft ook niet eigenlijk, de nieuwe Brobbey POTM SBC is goed genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Faka boys, welke 2 attackers gaan we kiezen in die nieuwe Evo dan?? Ik neig naar Brobbey en Okafor (als supersubs). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 15 minuten geleden zei Keeza: Faka boys, welke 2 attackers gaan we kiezen in die nieuwe Evo dan?? Ik neig naar Brobbey en Okafor (als supersubs). Gaat goed hoor, en met jou? Verder heb ik geen idee waar het over gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 februari Auteur Share Geplaatst 9 februari 1 uur geleden zei Keeza: Faka boys, welke 2 attackers gaan we kiezen in die nieuwe Evo dan?? Ik neig naar Brobbey en Okafor (als supersubs). Ja Okafor iig, die andere ff kijken. Komen ook 2 verdediger evo’s dus ff kijken hoeveel potten dat spelen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Zojuist zei Vitesse88: Ja Okafor iig, die andere ff kijken. Komen ook 2 verdediger evo’s dus ff kijken hoeveel potten dat spelen is Jup en als het goed is ook middenvelders, dus dat worden tientallen potjes in totaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 februari Auteur Share Geplaatst 9 februari Verdediger van inter 2x gepackt. Petit wel een mooie pull voor op CV. Vanavond Best afgemaakt. Hopelijk snel nog wat toffe sbc’s. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 12 uur geleden zei Keeza: Faka boys, welke 2 attackers gaan we kiezen in die nieuwe Evo dan?? Ik neig naar Brobbey en Okafor (als supersubs). Als je Brobbey wil, denk ik eigenlijk dat z'n POTM kaartje beter is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 14 minuten geleden zei TheRealOne: Als je Brobbey wil, denk ik eigenlijk dat z'n POTM kaartje beter is Het is in eerste instantie, na wat speurwerk op X, toch Athenea geworden. 5/5 en gewoon zieke stats. Tweede wordt hoogstwaarschijnlijk Okafor, maar een Bryan zou goed zijn voor de links (ook wel met Athenea) dus ik twijfel nog een beetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Vind het echt een kutspel geworden. Sowieso met die vrouwen er in slaat nergens op. Heus winnen die dwergen het fysiek van een vent van 1.94 en 90 kilo. Pleur op hoor. En jezus wat een overpowered kaarten zitten er in. Heb het spel nu één week, maar er zitten alleen maar teams met heel veel specials in, echt de pest om zo laat te beginnen. Maar goed, dit is m'n team na 1 fucking week, dus zegt alweer genoeg over hoe het spel in elkaar steekt. Heb ook nog een Cristiano Ronaldo, Modric en een paar van die 87-88-89 dames. Allemaal eerste eigenaar, allemaal onverhandelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 47 minuten geleden zei neva: Vind het echt een kutspel geworden. Sowieso met die vrouwen er in slaat nergens op. Heus winnen die dwergen het fysiek van een vent van 1.94 en 90 kilo. Pleur op hoor. En jezus wat een overpowered kaarten zitten er in. Heb het spel nu één week, maar er zitten alleen maar teams met heel veel specials in, echt de pest om zo laat te beginnen. Maar goed, dit is m'n team na 1 fucking week, dus zegt alweer genoeg over hoe het spel in elkaar steekt. Heb ook nog een Cristiano Ronaldo, Modric en een paar van die 87-88-89 dames. Allemaal eerste eigenaar, allemaal onverhandelbaar. Alles in een Icon sbc donderen, dan komt de rest vanzelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Ik had ook even ultimate team opgestart, wilde eredivisie team starten maar kon Eredivisie niet vinden bij de competities. Toen maar seizoenen gedaan, 3-0 voor na 7.30 minuut Ga daar nu 10-0-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GamingPro24 Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari (bewerkt) Mensen geïnteresseerd om samen profclubs te doen? Ik speel op PS5, weet niet of crossplay mogelijk is. 10 februari bewerkt door GamingPro24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Op 10-2-2024 om 11:38 zei Keeza: Alles in een Icon sbc donderen, dan komt de rest vanzelf Heb Beckham gehaald en Lautaro een upgrade gegeven dmv sbc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Met dit team de WL gespeeld: Dest is de speler met de meeste wedstrijden (725 ), dus wel tof dat er uiteindelijk een evo is waar hij in past Minpuntjes uit dit team zijn toch wel Rijkaard en Ziyech. Rijkaard is ondertussen gewoon niet goed genoeg meer, en Ziyech vind ik ondanks z'n goede stats ook niet heel denderend. Nu nog even Sanchez afmaken en dan wordt het dit: Dan ga ik van een 4321 ingame naar een 41212. El Ghazi en Brobbey in de spits, Van Basten op 10. Ziyech dan als CM die mee naar voren gaat, waar hij denk ik beter tot z'n recht gaat komen dan op de flanken in de 4321. Ga ook nog de future stars evo van Brobbey doen, kijken of die beter is dan z'n POTM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari (bewerkt) Athenea afgerond tijdens het werk gisteren. Een beetje bellen met klanten, tussendoor wat SB en de wedstrijden waarin je specifiek Rivals/Champs moest spelen de WL voor gebruikt. Wat een monster van een kaart is dit. Ingame ook heel fijn. Toch een Engine op gegooid ivm de wat lagere balance/agility, maar doordat deze meid net groot genoeg is voor de Efteling voelt dit als 95+ voor beide stats. Ook nog 5/5* --> lijkt de vrouwelijke Pelé wel De PS+ zijn wel dikke onzin, maar misschien goed ook. Stel je voor dat deze kaart Technical + Nu bezig met Bryan van Bayern, puur voor de links m.b.t Kimmich RTTF en omdat ik een snelheidsduivel wil op links. Het is wel echt hersen dodend, dus ik denk niet dat ik de verdediger EVO aan ga raken... 13 februari bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Dit is mijn team atm, heb mbappe en Seedorf uit 80+ player pick gekregen. Weet niet wat ik als volgende wil upgraden, heb amper fodder en niks qua coins. Zal dus allemaal nog even wachten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 29 minuten geleden zei xPeejay: Dit is mijn team atm, heb mbappe en Seedorf uit 80+ player pick gekregen. Weet niet wat ik als volgende wil upgraden, heb amper fodder en niks qua coins. Zal dus allemaal nog even wachten worden. Ik zou voor Kimmich RTTF gaan ipv Xhaka. Is over een aantal weken 92. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Op 13-2-2024 om 13:16 zei Keeza: Ik zou voor Kimmich RTTF gaan ipv Xhaka. Is over een aantal weken 92. Nu mag je al blij zijn met 91 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten