Etryn Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 17 uur geleden zei D.J.: Ja voorheen fut. Ja chemistry heeft invloed. Veel stats worden +8 of zelfs meer met volledige chem. Evoluties zijn nieuw dit jaar, denk ik. Je kunt sommige spelers er mee upgraden. Untradeable is niet verkoopbaar idd. Soms als ik snel coins nodig heb do ik quick sell idd. @TheRealOne Wat vind je van Litmanen's kaart? Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga ermee aan de slag. Wel wennen, het is een hele andere manier/ beleving dan vroeger. Je moet meer fantasie gebruiken en minder kijken naar realisme tov werkelijke teams. Heb een dame rechtsbuiten (Rodman), die kan ik mensen aanbevelen. Die is ontzettend lichtvoetig en snel. Ik doe nu nog gewoon de beste spelers opstellen, moet eerst maar eens wat punten verdienen om transacties te kunnen doen. Hebben jullie tips voor een beginner, hoe je op een leuke manier en zonder echt geld in te zetten tot een leuk en competitief (tegen AI) team kunt komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 (bewerkt) 37 minuten geleden zei Etryn: Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga ermee aan de slag. Wel wennen, het is een hele andere manier/ beleving dan vroeger. Je moet meer fantasie gebruiken en minder kijken naar realisme tov werkelijke teams. Heb een dame rechtsbuiten (Rodman), die kan ik mensen aanbevelen. Die is ontzettend lichtvoetig en snel. Ik doe nu nog gewoon de beste spelers opstellen, moet eerst maar eens wat punten verdienen om transacties te kunnen doen. Hebben jullie tips voor een beginner, hoe je op een leuke manier en zonder echt geld in te zetten tot een leuk en competitief (tegen AI) team kunt komen? ik probeer zelf als ik nog geen goed team heb Squad Battles te doen en zo de objectives te doen, daar kun je vaak voor een beginner goede spelers halen zoals Wilson nu. overigens speel ik dat nog altijd regelmatig om sneller bepaalde objectives te voltooien. 18 oktober 2023 bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 50 minuten geleden zei Etryn: Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga ermee aan de slag. Wel wennen, het is een hele andere manier/ beleving dan vroeger. Je moet meer fantasie gebruiken en minder kijken naar realisme tov werkelijke teams. Heb een dame rechtsbuiten (Rodman), die kan ik mensen aanbevelen. Die is ontzettend lichtvoetig en snel. Ik doe nu nog gewoon de beste spelers opstellen, moet eerst maar eens wat punten verdienen om transacties te kunnen doen. Hebben jullie tips voor een beginner, hoe je op een leuke manier en zonder echt geld in te zetten tot een leuk en competitief (tegen AI) team kunt komen? Graag gedaan. Als je nou een ploeggenote van Rodman in je team zou hebben die ook uit de VS komt kan ze nog beter spelen. Je kunt in de mijlpalen bij doelstellingen een aantal speelsters verdienen uit de NWSL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei D.J.: Haaland past qua chemistry op zich wel, en beter dan Lewandowski ook. Zeker met Riise. En als ik Lewa verkoop zit ik aardig in de buurt van genoeg coins te hebben voor Haaland. Dan zou ik even kijken naar je voorkeur voor type spits. Als je een grote en sterke spits nodig hebt; Haaland, klein en behending: Smith. Al is Smith wel geleaked voor team 2 van de promo, dus d'r prijs is alweer gestegen. edit; Vanavond kan ik level 40 halen Weet alleen nog niet wat ik ga kiezen, beide spelers passen in m'n team, en fodder is ook wel nodig. Denk dat de keuze uiteindelijk tussen de pack of Koné zal gaan. 18 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 13 minuten geleden zei TheRealOne: Dan zou ik even kijken naar je voorkeur voor type spits. Als je een grote en sterke spits nodig hebt; Haaland, klein en behending: Smith. Al is Smith wel geleaked voor team 2 van de promo, dus d'r prijs is alweer gestegen. edit; Vanavond kan ik level 40 halen Weet alleen nog niet wat ik ga kiezen, beide spelers passen in m'n team, en fodder is ook wel nodig. Denk dat de keuze uiteindelijk tussen de pack of Koné zal gaan. Ja ik zag dat ze 10k gestegen is, ik wist niet dat het daar door kwam. Ik wil ook een grotere spits, maar als ik haar koop hou ik Lewandowski gewoon. Ze gaat Cascarino dan vervangen (en wellicht schakel ik dan in-game over naar 4-3-2-1 weer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 28 minuten geleden zei TheRealOne: Dan zou ik even kijken naar je voorkeur voor type spits. Als je een grote en sterke spits nodig hebt; Haaland, klein en behending: Smith. Al is Smith wel geleaked voor team 2 van de promo, dus d'r prijs is alweer gestegen. edit; Vanavond kan ik level 40 halen Weet alleen nog niet wat ik ga kiezen, beide spelers passen in m'n team, en fodder is ook wel nodig. Denk dat de keuze uiteindelijk tussen de pack of Koné zal gaan. ik ga hem een dezer dagen en ga sws voor Matheus Cunha kiezen, kan hij mooi naast Joao Pedro spelen, Wilson dan als supersub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel1996 Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Volgende verbetering vini voor rashford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 8 minuten geleden zei D.J.: Ja ik zag dat ze 10k gestegen is, ik wist niet dat het daar door kwam. Ik wil ook een grotere spits, maar als ik haar koop hou ik Lewandowski gewoon. Ze gaat Cascarino dan vervangen (en wellicht schakel ik dan in-game over naar 4-3-2-1 weer). Ik zou dan voor Haaland gaan denk ik. Smith is nu wat duurder, die kan je beter over een week of twee weer kopen. Dan zou ik Haaland nu kopen, en wie weet heb je over een week of twee genoeg voor Smith. 7 minuten geleden zei Oerlie: ik ga hem een dezer dagen en ga sws voor Matheus Cunha kiezen, kan hij mooi naast Joao Pedro spelen, Wilson dan als supersub Ik denk dat ik zelf voor de fodder ga toch uiteindelijk. Daar kan ik eventueel ook weer een SBC mee doen voor een speler die ik zeker nodig heb, en wie weet zit het geluk mee en komt er nog wat leuks uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 44 minuten geleden zei TheRealOne: Dan zou ik even kijken naar je voorkeur voor type spits. Als je een grote en sterke spits nodig hebt; Haaland, klein en behending: Smith. Al is Smith wel geleaked voor team 2 van de promo, dus d'r prijs is alweer gestegen. edit; Vanavond kan ik level 40 halen Weet alleen nog niet wat ik ga kiezen, beide spelers passen in m'n team, en fodder is ook wel nodig. Denk dat de keuze uiteindelijk tussen de pack of Koné zal gaan. Hoe the fuck nu al level 40? Ik speel echt best veel, volgens mij heb ik de 500 goals ook al gehaald, en zit nog maar lvl 21 ofzo. Jees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hoe the fuck nu al level 40? Ik speel echt best veel, volgens mij heb ik de 500 goals ook al gehaald, en zit nog maar lvl 21 ofzo. Jees Het kan denk ik alleen als je de ultimate edition had gekocht. Ik zit zelf 50 punten af van level 36. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 4 minuten geleden zei D.J.: Het kan denk ik alleen als je de ultimate edition had gekocht. Ik zit zelf 50 punten af van level 36. Wou net zeggen. Ik heb vrijwel al die doelstellingen gehaald waarmee je xp krijg, maar zit er nog een heel stuk vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hoe the fuck nu al level 40? Ik speel echt best veel, volgens mij heb ik de 500 goals ook al gehaald, en zit nog maar lvl 21 ofzo. Jees Ik had sowieso de ultimate edition, dus dat is een week meer XP. Verder heb ik eigenlijk ook gewoon alle XP objectives gedaan. Nouja, niet alles, want ik heb redelijk wat daily objectives gemist Maar al het andere heb ik wel gecompleted. Nog een potje en dan heb ik die tweewekelijkse doelstelling af die dan 1000 XP geeft, en de daily objective van vandaag geeft me de laatste 250 XP die ik nodig heb edit; Ik doe dan ook gewoon vaak even wat squad battles om die objectives te completen als het niet met m'n gewone teams lukt, of als het online teveel gedoe is. 18 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Is voor jullie rivals ook bugged gisteren en vandaag? (xbox) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 31 minuten geleden zei D.J.: Is voor jullie rivals ook bugged gisteren en vandaag? (xbox) Ik heb geen problemen met rivals (ps4) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 1 uur geleden zei D.J.: Is voor jullie rivals ook bugged gisteren en vandaag? (xbox) Even een blik op de EA forums geworpen, en dit schijnt een algemene XBOX issue te zijn, andere consoles krijgen deze melding alleen als ze tegen XBOX spelers gematched zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Toch weer een kleine wijziging aangebracht aan het team. Kyle Walker weten te verkopen met 10k winst, waardoor ik Llorente heb gekocht, die vergelijkbare stats heeft en daarnaast heb ik ook kunnen investeren in Antoine Griezmann waardoor Wilson vanaf de bank gebracht zal worden. Team ziet er nu zo uit: Overigens ook nog een slordige 40k over. Zou nu graag Fati gaan vervangen voor een echt goede RW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 bijna opgelost volgens de xbox website Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Ik twijfel echt behoorlijk wie te kopen Deze overweeg ik nu ook (hij is zo'n 65-70k): Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Deze game is op PC volledig onspeelbaar geworden.. echt random alt + F4 crashes de hele tijd. Even googlen resulteerde in ziek veel hits met hetzelfde probleem bij anderen. Mezelf nu maar een Series X met EAFC 24 cadeau gedaan voor Sinterklaas en Kerst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 1 uur geleden zei D.J.: Ik twijfel echt behoorlijk wie te kopen Deze overweeg ik nu ook (hij is zo'n 65-70k): Heb hem gehad, prima spits als je geen skillmoves gebruikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Gaat lekker. Promotie terug naar divisie 2 is al binnen met 6-2-0 @D.J. Gaat heerlijk zoals je kan zien. Vooral fijn al die gastjes van PSG hebben verslaan. Ik maak Mbappe gewoon leven zuur, dan stellen ze weinig meer voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Deze game is op PC volledig onspeelbaar geworden.. echt random alt + F4 crashes de hele tijd. Even googlen resulteerde in ziek veel hits met hetzelfde probleem bij anderen. Mezelf nu maar een Series X met EAFC 24 cadeau gedaan voor Sinterklaas en Kerst Ik heb dat probleem ook al meerdere keren voorbij zien komen, maar op wat lag in cutscenes na, heb ik verder nergens last van. Ohja, de controller die in het menu steeds stopt met werken, dat heb ik wel en is ook aardig irritant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Hier ga ik gewoon 50k aan uitgeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 2 uur geleden zei Kyrill: Gaat lekker. Promotie terug naar divisie 2 is al binnen met 6-2-0 @D.J. Gaat heerlijk zoals je kan zien. Vooral fijn al die gastjes van PSG hebben verslaan. Ik maak Mbappe gewoon leven zuur, dan stellen ze weinig meer voor Lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 22 minuten geleden zei D.J.: Lekker man! Thnx man!! Doel is en blijft divisie 1(al gehaald) maar dat minstens 1 seizoen of langer in zitten zonder gelijk terug te degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten