Vitesse88 Geplaatst 10 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2021 Precies, beetje sbc’s en player picks doen op de wc bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Iemand nog wat uit de 85+? Hopen op icon swaps 2 vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Op 12-2-2021 om 12:13 zei Arsène: Iemand nog wat uit de 85+? Hopen op icon swaps 2 vanavond. Had die Future Star linksback van Villarreal en Sommer UCL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2021 Denk ongeveer 160 player picks gedaan. 3 future stars (Dalot, David en Lainez) en verder behoorlijk veel hoge sbc fodder. Club nu wel redelijk leeg. Alleen nog rare bronzen, zilveren boys. Gouden rare spelers nog paar verdwaalde onder de 82. Verder alleen maar 83+. Kom maar op met een grote sbc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Lekker @Vitesse88 Waren best geinig die player picks. Di Maria Rulebreaker in Party Bag. Heb er in mijn team niks aan maar in ieder geval een keer geen keeper, dubbele of iemand van 30k. Hopelijk vrijdag dan een keer nieuwe Icon Swaps. Ze moeten waarschijnlijk nog iets verzinnen tegen die golden goal afspraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Ik kreeg Partey OTW. Zal leuk zijn als hij de eerstvolgende pot er twee scoort. #wishfulthinking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2021 8 uur geleden zei Arsène: Lekker @Vitesse88 Waren best geinig die player picks. Di Maria Rulebreaker in Party Bag. Heb er in mijn team niks aan maar in ieder geval een keer geen keeper, dubbele of iemand van 30k. Hopelijk vrijdag dan een keer nieuwe Icon Swaps. Ze moeten waarschijnlijk nog iets verzinnen tegen die golden goal afspraken. Ik denk dat ze het gaan doen zoals het 2e gedeelte van de vorige swaps. 60 potten de tijd om de swaps te halen. Swaps wordt nog leuk met een lege club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Gaan die RTTF kaartjes nou nu +1 na elke overwinning? Dus zoals gisteren heeft Wijnaldum al +1, winnen ze nog een keer van Leipzig/gaan ze door dan weer +1? Dan zijn mijn untrade G. Jesus en A. Sandro interessant. Zeer interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Dat geldt alleen in de achtste finales: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Potverdomme wat lekker! Koundé +2 zou echt fraude zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2021 38 minuten geleden zei Thierryvane: Potverdomme wat lekker! Koundé +2 zou echt fraude zijn. Ja echt hé, zou top zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Dat lijkt hem in ieder geval niet te gaan worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Pffffffffff en Juve dat niet wint van Porto. RIP A. Sandro upgrade. Nu in ieder geval hopen dat ze het in Turijn goed maken, dan nog +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 In de (xml?) code hebben ze de volgende sbc's gevonden t.a.v. de icon swaps: Spoiler Icon moments pack Prime/moments pack Prime/icon pack (91+) Prime/icon pack 25x 82+ 25x 81+ Ben wel erg benieuwd naar de spelers die erin komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Denk dat ik dit weekend weer WL ga spelen voor die extra picks. Twee weken niet gespeeld. Gister weer die partybag gedaan met spelers uit m'n club: Headliner Oyarzabal. Geen W helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Downgrade voor Cruijff.... effe serieus, dit kan toch niet meer. Volgend jaar PES. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2021 Swaps ook weer matig. Onbruikbare spelers. Geen icon sbc’s. Ga wel voor de packs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 3 uur geleden zei Arsène: Downgrade voor Cruijff.... effe serieus, dit kan toch niet meer. Volgend jaar PES. Heeft de laatste jaren ook weinig noemenswaardig gepresteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Mn hele team opgegeven voor die Goodiebag.. Navas van PSG eruit waar ik totaal niks aan heb. janken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2021 Hoe gaat het met swaps boys? Hier vrijdagavond beide landen tokens gehaald. Spanje binnen een kwartier binnen Gisterenavond serie A en la liga gehaald. Ligue 1 halverwege. Echt nog geen idee wat ik wil. Heb al een paar 82x25 en 81x25 gezien. Dat was niet best. Wellicht ga ik de WL token wel vrijspelen, maar heb dat nog niet gespeeld dit jaar en ergens wil ik dat zo houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Net even La Liga gedaan en ook bijna klaar met Spaanse. Ook al paar SB wedstrijden gedaan, die CSL en zilveren kan je combineren dus dat ik wel lekker. Uiteindelijk zal ik wel voor Overmars gaan. Past in mijn Nederlands getinte team. En dan kan ik zijn mid verkopen wat me weer dichter bij Cruyff brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari 2021 Share Geplaatst 22 februari 2021 Hoe kom je in Godsnaam op Deco Moments? Wie zit daar op te wachten? Ik ga denk ik voor Blanc. Zoek al vrij lang een CV voor naast Marquinhos Freeze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 Die Duncan als balafpakker is wel echt fraude in die Serie A objective :r Moet van die Serie A nog 2 keer scoren en 1 steekpass. Dan hoef ik alleen nog maar die hele Ligue 1 en 3 wedstrijden met zilver/cls. Gaat lekker snel met die golden goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 Gister La Liga binnen 1,5 uur gehaald. Heb die Messi TOTY leenspeler: niet normaal. Beste kaart waar ik mee gespeeld heb. Logisch ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 Haha ja die kan je er wel bij hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten