Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Denk ongeveer 160 player picks gedaan. 3 future stars (Dalot, David en Lainez) en verder behoorlijk veel hoge sbc fodder. Club nu wel redelijk leeg. Alleen nog rare bronzen, zilveren boys. Gouden rare spelers nog paar verdwaalde onder de 82. Verder alleen maar 83+. Kom maar op met een grote sbc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker @Vitesse88 Waren best geinig die player picks.

Di Maria Rulebreaker in Party Bag. Heb er in mijn team niks aan maar in ieder geval een keer geen keeper, dubbele of iemand van 30k.

Hopelijk vrijdag dan een keer nieuwe Icon Swaps. Ze moeten waarschijnlijk nog iets verzinnen tegen die golden goal afspraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Arsène:

Lekker @Vitesse88 Waren best geinig die player picks.

Di Maria Rulebreaker in Party Bag. Heb er in mijn team niks aan maar in ieder geval een keer geen keeper, dubbele of iemand van 30k.

Hopelijk vrijdag dan een keer nieuwe Icon Swaps. Ze moeten waarschijnlijk nog iets verzinnen tegen die golden goal afspraken.

Ik denk dat ze het gaan doen zoals het 2e gedeelte van de vorige swaps. 60 potten de tijd om de swaps te halen. Swaps wordt nog leuk met een lege club :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat het met swaps boys? Hier vrijdagavond beide landen tokens gehaald. Spanje binnen een kwartier binnen :-D Gisterenavond serie A en la liga gehaald. Ligue 1 halverwege. Echt nog geen idee wat ik wil. Heb al een paar 82x25 en 81x25 gezien. Dat was niet best. Wellicht ga ik de WL token wel vrijspelen, maar heb dat nog niet gespeeld dit jaar en ergens wil ik dat zo houden ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even La Liga gedaan en ook bijna klaar met Spaanse. Ook al paar SB wedstrijden gedaan, die CSL en zilveren kan je combineren dus dat ik wel lekker.

Uiteindelijk zal ik wel voor Overmars gaan. Past in mijn Nederlands getinte team. En dan kan ik zijn mid verkopen wat me weer dichter bij Cruyff brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites