Arsène Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Centrale duo niet zo wendbaar maarja. Misschien Gravenberch future star ipv Frenkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Leuk team man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 6 uur geleden zei Arsène: Centrale duo niet zo wendbaar maarja. Misschien Gravenberch future star ipv Frenkie. Ziek team vriend!! Netjes! Benieuwd hoe je hiermee gaat in WL, lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Is nog niet mijn team hoor Ik heb alleen die met de groene vinkjes. Verder is het een idee wat ik heb n.a.v. de komst van Rooney. Ik heb wel Larsson als baby. Is qua coins wel een haalbaar team dit. En ik speel geen WL. Is niet goed voor mijn hart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2021 Potm Frenkie komt denk (hoop) ik deze week. Maar hopelijk een bruikbare Nederlandse future star. Rooney wacht ik nog even mee. Nog 20 dagen beschikbaar en ik las dat volgende week icon swaps 2 komt. Dus hopelijk die 25x83. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Kreeg net deze Deense gek in mijn picks: https://www.futbin.com/21/player/28008/thomas-delaney Het is dat ik hem niet kan linken in mijn team maar geloeiende hete kolen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Gister mid icon pack geopend. Landenspel (willekeurige landen aanklikken) gedaan met twee vrienden. Alleen nog Portugal, Brazilië en Nederland over. "Bij Deco ga ik echt kotsen hoor..." DECO Pffffffff. Nog geen 160K waard. Weer 600K+ weggegooid. Eerst Shearer, nu Deco. En dat met Future Stars vanavond op komst. Ik ga janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Zuur :/ Die loading screen is neem ik aan Gravenberch Ben benieuwd naar wat ie moet kosten. Zit natuurlijk wel in slechte league. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 3 minuten geleden zei Arsène: Zuur :/ Die loading screen is neem ik aan Gravenberch Ben benieuwd naar wat ie moet kosten. Zit natuurlijk wel in slechte league. Gullit Gang 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Ik hoop trouwens dat ze weer met die Academy Future Stars doelstellingen komen. Was best geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2021 41 minuten geleden zei Arsène: Ik hoop trouwens dat ze weer met die Academy Future Stars doelstellingen komen. Was best geinig. Ja eens, was een leuke toevoeging. Gravenberch gaat wel duur zijn de eerste dagen. Hoop iig nog wat NL spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Mocht er iemand hulp nodig hebben met potjes Fifa (te kort tijd of geen zin) stuur mij dan even een PM. Ik wil het juist oppakken maar heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen. Verwacht er ook niet te veel van trouwens, max 10 potjes in een week en af en toe een packopening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Vergeet wat ik zei, net 2 potjes weekend league gedaan voor een vriend en ik sta gewoon op het punt iemand te vermoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 5 uur geleden zei La Pulga: Vergeet wat ik zei, net 2 potjes weekend league gedaan voor een vriend en ik sta gewoon op het punt iemand te vermoorden. Je hebt het in iedergeval gedaan, dat is al geweldig van je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Ja WL is echt verschrikkelijk. Om 2 redenen: 1. Ik ben niet goed genoeg 2. Ik speel als liefhebber en wil gewoon lekker voetballen. Dan is deze wijze van competitie met de instelling van veel van deze speler niet mijn ding. Ik speel wel heel veel vriendschappelijk voor objectives. Heb al die silveren spelers. En mag graag die management friendly modus met max 77 rating heel graag spelen. Lekker non rare gouden en dan erachter komen dat bepaalde spelers toch leuk en goed spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Op 3-2-2021 om 18:47 zei Vitesse88: Potm Frenkie komt denk (hoop) ik deze week. Maar hopelijk een bruikbare Nederlandse future star. Rooney wacht ik nog even mee. Nog 20 dagen beschikbaar en ik las dat volgende week icon swaps 2 komt. Dus hopelijk die 25x83. Een of andere 6e rangs spits van Sevilla ook goed? En dan Bergwijn... Hele seizoen geen bal erin geschoten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Die FS Lunin en Leno in die 85+ upgrade. Niet zoveel aan maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 19 uur geleden zei La Pulga: Vergeet wat ik zei, net 2 potjes weekend league gedaan voor een vriend en ik sta gewoon op het punt iemand te vermoorden. Mood inderdaad. Heb dit weekend WL geskipt, pas twee gemist dit jaar. Vraag me niet waarom, ik geef corona de schuld. Ik ben nooit agressief maar door dit spel. Oh. Mijn. God. Ik ga weer langzaam over naar COD met vrienden i.p.v. elkaar gek maken in de party tijdens een potje WL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2021 58 minuten geleden zei Arsène: Een of andere 6e rangs spits van Sevilla ook goed? En dan Bergwijn... Hele seizoen geen bal erin geschoten.. Bizar hè, kan me niet voorstellen dat de community merendeel op hem gestemd heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Ik vind keiharde schoten niet per se boeiend met Fifa. Ik stift/lob graag, zie bewijs hieronder VID_20210208_190009.mp4 VID_20210208_190040.mp4 VID_20210208_190102.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Welk niveau speel je Kyrill? Wat een gatenkaas achterin bij Porto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: Welk niveau speel je Kyrill? Wat een gatenkaas achterin bij Porto. Klopt Thierry, heb je gelijk in. Hij stond na 16 minuten 2-0 voor maar na halfuur stond ik al 2-3 voor haha. Voor nu als nog ''divisie 8'' maar ik speel nog niet zo heellang normale seasons. Met Fifa 20 had ik mijn einddoel gehaald van Divisie 1 halen met normale seasons maar daar was ik ook direct weer uit gedegradeerd, maar doel is gehaald! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Vind je Ultimate Team niet leuk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Arsène: Vind je Ultimate Team niet leuk? Ik vind Ultimate Team niet leuk nee vriend. Ik heb het geprobeerd vroeger maar ik ergerde me er dood aan. Er gaat heel veel tijd en energie in. En ik ben al heel veel tijd en energie kwijt in OSM waar ik na paar jaar weg te zijn geweest, weer terug ben net als weer terug ben op MU. Heb het heel erg naar mijn zin daar binnen Discord in onze crew is super gezellig. En ik spendeer ook veel tijd en energie in Football Manager. 10 februari 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Hmm ok ik begrijp het ja. Kost mij ook veel meer tijd en ergenis dan ik eigenlijk wil. Maar soms is het ook wel ontspannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten