Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Gister mid icon pack geopend. Landenspel (willekeurige landen aanklikken) gedaan met twee vrienden. Alleen nog Portugal, Brazilië en Nederland over. "Bij Deco ga ik echt kotsen hoor..."

DECO

Pffffffff. Nog geen 160K waard. Weer 600K+ weggegooid. Eerst Shearer, nu Deco. En dat met Future Stars vanavond op komst. Ik ga janken. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht er iemand hulp nodig hebben met potjes Fifa (te kort tijd of geen zin) stuur mij dan even een PM. Ik wil het juist oppakken maar heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen.

Verwacht er ook niet te veel van trouwens, max 10 potjes in een week en af en toe een packopening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja WL is echt verschrikkelijk. Om 2 redenen:

1. Ik ben niet goed genoeg

2. Ik speel als liefhebber en wil gewoon lekker voetballen. Dan is deze wijze van competitie met de instelling van veel van deze speler niet mijn ding.

Ik speel wel heel veel vriendschappelijk voor objectives. Heb al die silveren spelers. En mag graag die management friendly modus met max 77 rating heel graag spelen. Lekker non rare gouden en dan erachter komen dat bepaalde spelers toch leuk en goed spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-2-2021 om 18:47 zei Vitesse88:

Potm Frenkie komt denk (hoop) ik deze  week. Maar hopelijk een bruikbare Nederlandse future star. 

Rooney wacht ik nog even mee. Nog 20 dagen beschikbaar en ik las dat volgende week icon swaps 2 komt. Dus hopelijk die 25x83. 

Een of andere 6e rangs spits van Sevilla ook goed? :sorry:

En dan Bergwijn... Hele seizoen geen bal erin geschoten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei La Pulga:

Vergeet wat ik zei, net 2 potjes weekend league gedaan voor een vriend en ik sta gewoon op het punt iemand te vermoorden.

Mood inderdaad. Heb dit weekend WL geskipt, pas twee gemist dit jaar. Vraag me niet waarom, ik geef corona de schuld. 

Ik ben nooit agressief maar door dit spel. Oh. Mijn. God. Ik ga weer langzaam over naar COD met vrienden i.p.v. elkaar gek maken in de party tijdens een potje WL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Welk niveau speel je Kyrill? Wat een gatenkaas achterin bij Porto. :-D

Klopt Thierry, heb je gelijk in. Hij stond na 16 minuten 2-0 voor maar na halfuur stond ik al 2-3 voor haha. Voor nu als nog ''divisie 8'' maar ik speel nog niet zo heellang normale seasons. Met Fifa 20 had ik mijn einddoel gehaald van Divisie 1 halen met normale seasons maar daar was ik ook direct weer uit gedegradeerd, maar doel is gehaald!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arsène:

Vind je Ultimate Team niet leuk?

Ik vind Ultimate Team niet leuk nee vriend. Ik heb het geprobeerd vroeger maar ik ergerde me er dood aan. Er gaat heel veel tijd en energie in. En ik ben al heel veel tijd en energie kwijt in OSM waar ik na paar jaar weg te zijn geweest, weer terug ben net als weer terug ben op MU. Heb het heel erg naar mijn zin daar binnen Discord in onze crew is super gezellig. En ik spendeer ook veel tijd en energie in Football Manager.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites