Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Microsoft Flight Simulator 2020

Fabian.

Aanbevolen berichten

Geen idee of hier op MU ook mensen rondhangen die dit ooit gespeeld hebben, maar Microsoft heeft nadat in 2006 de laatste Flight Simulator-game uitkwam, vandaag de release date van een geheel nieuwe versie uitgebracht. Flight Simulator 2020 zou vanaf 18 augustus beschikbaar moeten zijn. Afgelopen periode is er al veel bekend geworden van het spel en de mogelijkheid om te pre-orderen is vandaag gestart, waarbij ook de typen vliegtuigen die in het spel zitten bekend zijn geworden.

https://www.flightsimulator.com/microsoft-flight-simulator-set-for-launch-on-august-18-for-pc-also-with-xbox-game-pass-for-pc-beta/

Persoonlijk kijk ik erg uit naar deze release. Weet niet of er andere MU-ers zijn die dit ook speelden of van plan zijn te spelen, misschien leuk om tegen die tijd samen een vluchtje te maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Kan iemand mij uitleggen wat hier de charme/spelplezier van is? Hoorde gisteren op de radio dat er mensen zijn die echt een 12-urige vlucht maken. Is het niet allemaal op de auto-piloot? 

Ben oprecht benieuwd!

Kan je helemaal zelf voor kiezen. Je kan met een klein vliegtuigje door Nederland vliegen of je vliegt vanaf bijvoorbeeld Sydney naar Sjanghai met een Boeing 747. Je kan ook kiezen om op zoek te gaan naar olifanten of giraffes in Afrika met een klein vliegtuigje. Dus je kan kiezen om een casual rondje te vliegen of je gaat als een echte piloot de wereld rond.

Heeft niet voor niets simulator in de naam ;)

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag even een vlucht gedaan van Amsterdam naar Corfu. Jammer genoeg ging het in Corfu mis want had geen mogelijkheid om te kunnen tanken om eventueel weer terug te vliegen :classic_sad: Ik speel niet alles op Ultra dus zoals je ziet zijn de wolken beetje pixelachtig.

381299927_25-08-2020KLMAmsterdam-CorfuAmsterdam.thumb.png.122c5329de06ac40fc51cf579492d491.png

545132773_25-08-2020KLMAmsterdam-CorfuZonsondergang.thumb.png.db9f6d3b56b52db24fe88b9ba38673cf.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs op de laagste settings ziet deze game er fantastisch uit joh, speel zelf op high-end (eentje onder ultra). Yokes overal uitverkocht momenteel helaas, dus nog maar ff met controller voorlopig. Vlieg zelf maar een beetje rond momenteel, nog niet echt iets met een doel gedaan. Zou als je internetconnectie goed is wel die Bing maps en 3D structures (onder de Bing optie) aan zetten, wereld van verschil qua gebouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ForzaUtreg:

Zelfs op de laagste settings ziet deze game er fantastisch uit joh, speel zelf op high-end (eentje onder ultra). Yokes overal uitverkocht momenteel helaas, dus nog maar ff met controller voorlopig. Vlieg zelf maar een beetje rond momenteel, nog niet echt iets met een doel gedaan. Zou als je internetconnectie goed is wel die Bing maps en 3D structures (onder de Bing optie) aan zetten, wereld van verschil qua gebouwen

Hier hetzelfde (High End). Speel ook alles met real time (weer en traffic). Dat van Bings heb ik volgens mij al aan staan. Zal morgen eens kijken. Weet je toevallig welke instelling dat is?

Maar een eindje vliegen is ook niet veel aan. Je zet hem op autopilot, selecteert een hoogte, koers en snelheid doe je beetje zelf en je zit zo 2 uur niks te doen :D

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei sennid:

Hier hetzelfde (High End). Speel ook alles met real time (weer en traffic). Dat van Bings heb ik volgens mij al aan staan. Zal morgen eens kijken. Weet je toevallig welke instelling dat is?

Maar een eindje vliegen is ook niet veel aan. Je zet hem op autopilot, selecteert een hoogte, koers en snelheid doe je beetje zelf en je zit zo 2 uur niks te doen :D

Met weer is een beetje af en aan wat ik doe, ligt er aan of ik van de scenery wil genieten of niet. Euh, bij data of traffic of iets, en dan ergens boven aan.

Heb alleen vanmiddag twee crashes gehad na 10-15 minuten, toen maar ff chipset en alles geupdate. Daarna geen last meer van gehad, even af kloppen. Ook af en toe dat het geluid even een seconde of wat freezed/kraakt, zal Microsoft wel eens ff mailen daarover

bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen de laadschermen duren wat lang. Maar daar heb ik het wel voor over.

edit: Vandaag was de vlucht van Amsterdam naar Madrid. Landen lukte niet doordat het spel ging haperen bij de landingsbaan. moest een bocht maken maar dat ging zo verkeerd dat ik het niet meer kon redden en crashte. Geprobeerd door over de grond de landingsbaan te halen maar knalde tegen een huis op en lag ondersteboven op de grond ;c

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites