Keko Geplaatst 13 april 2020 Share Geplaatst 13 april 2020 (bewerkt) Ik stuitte vandaag op het bestaan van Tabletop Simulator waar je virtueel honderden verschillende bordspellen kan spelen. Het idee is simpel: het kost eenmalig 10-20 euro en via de steamworkshop kan je vele spellen downloaden die fanatiekelingen in elkaar hebben gezet. Dit leek me best interessant in de tijden der corona, dus ik vroeg me af of hier mensen zijn die daar al ervaringen mee hebben? En als het wat is, is het wellicht leuk om in deze community wat te organiseren met een aantal bekende spellen. Als het wat is steek ik wel wat meer moeite in de openingspost 13 april 2020 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 april 2020 Share Geplaatst 13 april 2020 Heb er veel goede verhalen over gehoord, heb 't zelf (nog) niet aangeschaft maar zou evt wel interesse hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april 2020 Share Geplaatst 13 april 2020 Zit Axis and allies erbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 april 2020 Auteur Share Geplaatst 13 april 2020 4 minuten geleden zei komodo25: Zit Axis and allies erbij? Ik krijg resultaten op google, maar heb geen idee hoe het spel eruit hoort te zien. Dus ik zou zeggen: Google en oordeel zelf In feite staan alle bekende bordspellen erop wat ik begrijp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 april 2020 Share Geplaatst 13 april 2020 2 uur geleden zei komodo25: Zit Axis and allies erbij? heb even voor je gezocht (lief he) en er zijn meerdere varianten in de workshop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 april 2020 Share Geplaatst 13 april 2020 Dank je erg lief. Hmm dat maakt het eventueel wel intressant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 13 april 2020 Share Geplaatst 13 april 2020 Misschien interessant voor de mensen die interesse hebben in bordspellen. Bij Budgetspelen zag ik toevallig een column waarin men een paar online aanbieders van bordspelen vergelijkt/beoordeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 april 2020 Auteur Share Geplaatst 14 april 2020 13 uur geleden zei FMNOOB: Misschien interessant voor de mensen die interesse hebben in bordspellen. Bij Budgetspelen zag ik toevallig een column waarin men een paar online aanbieders van bordspelen vergelijkt/beoordeeld. Jammer dat ze bij de beoordeling van tabletop volledig voorbijgaan aan het feit dat je bijna alle bordspellen gewoon van de steam workshop kan halen. Dat geeft toch wel een andere lading aan de prijs, ik vind dat persoonlijk echt niet zo veel, zeker als je nagaat dat velen van ons normaal met gemak 20-30 euro in de kroeg verbrassen en dat nu al een tijdje niet meer is gebeurd. Is uiteraard een ander verhaal als je inkomsten onzeker zijn geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten