La Pulga Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 7 minuten geleden zei Dansmeister: Wat ga je halen? Oei, moeilijke wel. Als je wat leuks ziet, stuur me even een pm dan want staat nog wat centjes op me steam account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Het is weer donderdag. Deze week is The Dungeon of Naheulbeuk gratis in de Epic Store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 16 uur geleden zei La Pulga: Oei, moeilijke wel. Als je wat leuks ziet, stuur me even een pm dan want staat nog wat centjes op me steam account. Sea of Thieves? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 21 minuten geleden zei Dansmeister: Sea of Thieves? Zelf wel een tijdje gedaan met Jules toen, maar uiteindelijk werd het snel eentonig Battlebit is wel leuk trouwens, beetje oorlogje spelen met 126 tegen 126. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 25 minuten geleden zei La Pulga: Zelf wel een tijdje gedaan met Jules toen, maar uiteindelijk werd het snel eentonig Battlebit is wel leuk trouwens, beetje oorlogje spelen met 126 tegen 126. Die is niet in de sale toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 2 uur geleden zei Dansmeister: Die is niet in de sale toch? Alsnog wel goedkoper en een stuk leuker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Wat mij stoort is hoe rampzalig dit weer georganiseerd is. Ik kijk naar mijn wishlist, en sommige hebben de actuele discount erbij staan, maar anderen gewoon zo'n groen pricetag en dan moet ik weer zelf gaan kijken op de store page zelf... Wat is dan nog het nut van een wishlist... morgen eens deftig checken wat ik ga kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Alsnog wel goedkoper en een stuk leuker Haha nog te duur voor 2x spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 1 uur geleden zei Dansmeister: Haha nog te duur voor 2x spelen. Beetje als mijn Diablo uitgave voor €100.- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Zojuist zei La Pulga: Beetje als mijn Diablo uitgave voor €100.- Haha precies dat. Refund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 We hebben nog 62 uur de tijd om Beholder 2 te claimen bij GOG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Het is weer donderdag. Deze week is Grime gratis in de Epic Store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Op dit moment is Betrayer gratis bij GOG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArkjuGeek95 Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Iemand toevallig ervaring met Humankind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 20 minuten geleden zei ArkjuGeek95: Iemand toevallig ervaring met Humankind? Is nog wel wat werk aan. Zit voorlopig weinig variatie in. Maar ik vond civ V en VI ook pas echt goed na de twee expansies, dus het kan nog komen. Als je een leuke 4X van dezelfde ontwikkelaar zoekt, kan ik wel endless Space 2 en Endless Legend aanraden, beide topgames Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Train Valley 2 is tot volgende week donderdag gratis bij Epic Games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Op dit moment is The Whisperer gratis bij GOG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Deze week zijn er twee games gratis te claimen bij Epic: Murder by Numbers en The Elder Scrolls Online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Voor de geïnteresseerden: Meld je tot 31 juli aan voor de SEGA nieuwsbrief en krijg een steamcode van SEGA Bass Fishing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 https://store.steampowered.com/app/249050/Dungeon_of_the_ENDLESS/ Is gratis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 1 uur geleden zei La Pulga: https://store.steampowered.com/app/249050/Dungeon_of_the_ENDLESS/ Is gratis Ook zijn daarvan 4 dlc gratis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Deze week zijn Homeworld: Remastered Collection en Severed Steel (+ artbook dlc) gratis in de Epic Store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Deze week zijn Bloons TD 6 (was al een keer gratis) en Loop Hero gratis in de Epic Store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 5 uur geleden zei FMNOOB: Deze week zijn Bloons TD 6 (was al een keer gratis) en Loop Hero gratis in de Epic Store. Loop Hero was ook al een keer gratis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 South Scrimshaw: Part One is de komende tijd gratis bij GOG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten