Justin Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Lol Maxxiem en Klijn4, waarom werdd ik gister door die kerel gekickt. :cab: Kon het zeker niet hebben dat ik hem 2 keer killde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Lol Maxxiem en Klijn4, waarom werdd ik gister door die kerel gekickt. :cab: Kon het zeker niet hebben dat ik hem 2 keer killde. Ja idd die kerel kon het echt niet hebben, daarna ben ik ook gewoon weggegaan. Weet je wat trouwens ook wel vet is gewoon potjes Search doen in Private met allemaal Mu leden.:checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja idd die kerel kon het echt niet hebben, daarna ben ik ook gewoon weggegaan. Weet je wat trouwens ook wel vet is gewoon potjes Search doen in Private met allemaal Mu leden.:checkit: Hehe. Jah, doe ik ook wel eens met vrienden. Kunnen we wel eens doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Maar Raiden heb jij een mic ofniet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ik wil wel meedoen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Nee.. Wil er binnenkort eentje gaan halen, want zonder is wel klote. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ik wil wel meedoen :p We kunnen het vanavond doen rond een uur of 8 als jullie zin hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja 8 uur kan denk ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Zal er dan ook zijn :) Ik ga nu trouwens ook. Join me maar ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Warrior Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 We kunnen het vanavond doen rond een uur of 8 als jullie zin hebben. I WILL join:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Okee als jullie er gewoon om 20:00 uur zijn dan invite ik jullie wel voor mijn party. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the_tiger17 Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 kan ik ook meedoen? psn: sander1707 (denk ik :p) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja tuurlijk iedereen kan meedoen als je maar zorgt dat je 20:00 uur online ben. Ik voeg je wel toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Meh shit ik kan vanavond niet.. Jammer, naja, ik doe volgende keer dan wel mee. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Wtf was dat net in de private match? Ineens pakte heel veel mensen 'normale' wapens terwijl we de hele tijd aan het quickscopen waren. Ik maakt op begin ook de fout, werd geïnvited door klijn, wist ik veel dat jullie aan het quickscopen waren :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja dat was voor mij ook verassend, we zaten op een gegeven moment ook met 10 man in Rust, was ook niet te doen zeg;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja klopt. In terminal ging het al beter. Zeg voortaan dat jullie aan het quickscopen zijn, wel zo handig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 ACR:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 ACR:love: Met FMJ en SP is hij fijn, anders te weinig damage. Wel weinig recoil. Ik ben trouwens helemaal overgestapt op de AK. Met FMJ en SP ben je gewoon niet meer te houden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Met FMJ en SP is hij fijn, anders te weinig damage. Wel weinig recoil. Ik ben trouwens helemaal overgestapt op de AK. Met FMJ en SP ben je gewoon niet meer te houden :) Ik speel met Hotograpich en Silencer(speel met bijna alles silencer). Ik vind het echt lekker spelen. Eerst gebruikten ik UMP maar ben toch naar ACR gegaan:checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja UMP zuigt op grotere afstanden. Met de ACR verlies je wel de duels op korte afstand, zeker zonder FMJ/SP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja UMP zuigt op grotere afstanden. Met de ACR verlies je wel de duels op korte afstand, zeker zonder FMJ/SP Jaa idd, dat merk ik wel op korte afstanden, maar ik vind hem geweldig!:*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja ik ook hoor, alle challenges mee voltooid, op de laatste headshot challenge (prestige) na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 De ACR is gewoon het beste wapen van Cod vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 AK al eens geprobeerd? Als je die eenmaal gewend bent wil je niks anders meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten