Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Call of Duty

Stefan

Recommended Posts

Ja UMP zuigt op grotere afstanden. Met de ACR verlies je wel de duels op korte afstand, zeker zonder FMJ/SP

Onzin.

UMP is overpowered, je kan kills maken van over heel de map bij wijze van spreken.

Verder gebruik is bijna áltijd ACR, maar zelfs de korte 1vs1 duels win ik. Dropshots ftw.

Ja ik weet, is vooral dat je door muren enzo kan schieten, maar het versterkt je wapen ook gewoon.

Volgens mij word je wapen er niet sterker van (stefan?) en heb je alleen increased bullet penetration en schiet je dus alleen makkelijker door muren etc. heen.

Onzin.

UMP is overpowered, je kan kills maken van over heel de map bij wijze van spreken.

Verder gebruik is bijna áltijd ACR, maar zelfs de korte 1vs1 duels win ik. Dropshots ftw.

Zeker, en ''iedereen'' gebruikt het ook gewoon. Heb echt wel eens longshots gehad met dat ding wat ook een relatief lange afstand was voor een sniper. En dan longshots met 2 á 3 hitmarkers he. Echt ongelooflijk wat je met dat ding kunt.:huhu:

EDIT:

Wat ik dan wel raar vind aan dat FMJ gebeuren, bij damage komt er wel zo'n klein balkje bij. ;) Ook al weet ik dat Jordy gelijk heeft. Het wekt dus bij andere wel zo de indruk dat het ''beter'' wordt.