Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Call of Duty

Stefan

Recommended Posts

Xbox Live Gamertags:

Citaat:

Gert: Killer Gertie

Stefan.: Sp0ns

RobD: ITz NGR ELEANOR

LaskeNec: LarsjeNec

FC-Breda: fcbreda

Lars: Larszz

ForzaAlkmaar: iTz x Dutch RPG

soler: AurelioSoul

Obasi: Omotoyossi

Alsje: IIMaurice05

Valdes17: i AM Z E U S x

PSN:

Citaat:

Stevehh: stevePS

Jordy: JordyEHV

Ivo: Ivomestreech

Raiden: DSTRYR95 3e prestige lvl 39

MikaVayrynen: Jurjanvanzanden

Maxxiem: Maxxiem

Antharas: PJC_

Setzzie: Setzzie050

Alovenac: Sjefke1990

ShadowSaiyan: ShadowSaiyan

Kirill: KirillWest

Mvdv: MarkNEC23

Glenn08: Glenn08

Aggerr: Extreme_Major

klijn4: klijn4

Ydec: YdEc666

Eliaking: elia007_16

Mitch: Mitchie789

smitjuuh: smitjuuh

Milanv: milanv

TomoRino: ToomTom

Hipnetix: HipnetiX-

Kjeld.: Amsterdam-4-Life

JoKer: Conio015

Secho: xIIVaporiz (2x ii )

FM-Joery: DuTcH_GeNiUs

Alessandro: Cpt_OverObvious

Brassurs: Bressurs

Pitbull: ArrowJ

Marcolinhoo: Marcolinhoo94

Pepe Steve: PepeStevee

True_Warrior:Cshadow45

Steam namen:

Citaat:

-Koen- - koenvanneck

Justin' JustinWK

Stefanos- dereusobl

Gerrard41 - ronald_888

Barbabappa - koulojockey

Randy. - Tukkerrandy

Skull Kid - Paashaas

Sanchez. - JETHY.

Levi(ingame LeviNL) - Levi_w

Jelle - Achilleasnl

Sorry Kirill van dat noobtuben, maar ik wil die shotgun attachment krijgen. Dan hoef je niet meer een shotgun als secondary te hebben en kun je een Stinger daar neer zetten tegen de airsupport.

Ik vond het wel leuk gisteravond, doen we nog een keertje.

I am that mongol. Maar ik heb maar 1x een granaat gegooid:cab: en ik heb niet 1x langer dan 1 sec op mijn vizier gekeken. En op een gegeven moment had ik interception en op een gegeven moment wist ik hoe het werkte. En wat moest ik anders als wapen leeg is.

Dan heb ik toch iets anders gezien hoor. En quickscopen krijgt al een heel andere definitie als je met een WA2000 gaat schieten. Daar heb je geen recoil en kan je blijven doorschieten. Maar goed, wat mij betreft zand erover ;)

Oke, zand erover :). Maar quickscopen is toch richten indrukken en dan gelijk rondje? Behalve wat ik dan deed richten en elke keer rondje blijven drukken i.p.v 1x schieten en dan 2 seconden w8.

Quikscopen is beetje je crosshairs op enemy richten, dan inzoomen maar tijdens het inzoomen schieten, dat je niet door je scoop kunt kijken ;) Meestal wordt dat met de Intervention gedaan, ook de beste sniper om dat mee te doen imo.

Edit: Ben nu met wat andere killstreaks aan het spelen sinds m'n 10de nuke, nu predator, harrier en emergency airdrop. Had net een emergency airdrop met 2x Stealth Bomber, Chopper Gunner en Predator _O_

Quikscopen is beetje je crosshairs op enemy richten, dan inzoomen maar tijdens het inzoomen schieten, dat je niet door je scoop kunt kijken ;) Meestal wordt dat met de Intervention gedaan, ook de beste sniper om dat mee te doen imo.

Edit: Ben nu met wat andere killstreaks aan het spelen sinds m'n 10de nuke, nu predator, harrier en emergency airdrop. Had net een emergency airdrop met 2x Stealth Bomber, Chopper Gunner en Predator _O_

Stefan: 'Nuke niet zomaar iets, alsjeblieft zeg. Je moet nu niet gaan doen of 't een prestatie is of zo hoor.'. Ik ga toch ook niet na elke keer spelen zeggen; ik stond 50-3 op barebones!

Ik heb ook wel zin om te quickscopen :) kan er nog niet veel van maar het is wel retetof hehe.

Gewoon proberen ;) je leert het zo.

Haha ik ben er ook niet zo goed in maar het is supervet idd. Zou misschien wel lachen om met z'n 4en/5en free for all te doen in rust haha

Heerlijk potje net op Highrise/domination. Carepackage bracht me een chopper, maar voordat ik die kon gebruiken moest ik eerst even mijn predator afvuren en mijn pavelow laten ronddartelen. Vervolgens choppergunner om uiteindelijk een score van 40-3-6 te hebben :).