Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Ja, ik zie geen video, dat is wat ik te zeggen heb. Je kan wel weer allemaal statistics, videos, weet ik veel laten zien. Feit is, dat aim assist gewoon de reden is waarom er zoveel wordt gequickscoped op de consoles. Hutch had laatst een video erover, je aim vertraagt als je langs een tegenstander gaat, de hitbox wordt ook groter. Bij sommige kills in die montage zie je gewoon dat ie niet eens de tegenstander raakt en alsnog killed 'ie em, das een fucked up hitbox.

@Aarondinho, I guess jaren op high skill clan wars doen in COD1/2 en 4 is naab? Een ratio van 2.0 is ook best wel naab of niet?

Edit: Ik kan nu wel de 2e video zien. Heeft die gast constante lag ofzo? Veel vertraagde kills. Zaten paar aardige kills tussen maar niet super bijzonder allemaal, en toch anders dan die shit die ze uithalen op de consoles met 360 quickscopes en weet ik allemaal. Je ziet trouwens ook dat op de PC ook de hitbox's kut zijn want hij schiet overduidelijk soms naast iemand en alsnog is het een kill.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij sommige kills in die montage zie je gewoon dat ie niet eens de tegenstander raakt en alsnog killed 'ie em, das een fucked up hitbox.

Ik ben geen kenner, maar ik denk dat dat aan de sniper rifles zelf ligt. Ik heb al heel wat killcams gezien waarbij de sniper eigenlijk net zijn doel mist maar toch killt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geen kenner, maar ik denk dat dat aan de sniper rifles zelf ligt. Ik heb al heel wat killcams gezien waarbij de sniper eigenlijk net zijn doel mist maar toch killt.

elke wapen heb dat , is gewoon de verbinding want de ander ziet t wel.

ga maar es als je dood bent bij SnD bij de laatste overgebleven kijken hoe die dood gaat en kijk dan de killcam , en spot dan de verschillen:checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu zelf tot prestige 9 lvl 70 gekomen maar ga al een tijdje niet meer verder. Ruim 85.000 kills en vind het nog steeds leuker als Black Ops. Ga nu voor alle 500 Kills titles heb de hele eerste pagina al op de TMP na:(

Hoe diep kun je zinken, van Black Ops teruggaan naar MW2.:-D Is persoonlijk, ik weet 't. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites