Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Ik ben wel van de partij rond 22.00 tot rond 23.15. Ik denk dat we het beste in het begin gewoon wat kunnen quikscopen (2x Free For All tot 30 kills) en daarna gewoon met z'n alleen Ground War spelen, denken meer mensen hetzelfde hierover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ivo je hoeft niet altijd te posten dat je weer een nuke hebt gehaald hoor.

Gozer, laat die jongen gewoon. Hier vertelt iedereen wel over wat 'ie mee heeft gemaakt of behaald geeft in het spel. Bovendien is een Nuke niet zomaar iets en daarom de moeite waard om even te vermelden lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, maar ik vind het toch wel speciaal dat als je met iemand 3 potjes speelt en in elk potje één van jullie twee een nuke haald :checkit:

Maarja, schijnbaar vinden andere mensen het een formaliteit :{

Edit: Kirril, ik kom wat later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, maar ik vind het toch wel speciaal dat als je met iemand 3 potjes speelt en in elk potje één van jullie twee een nuke haald :checkit:

Oke. Join dan maar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke submoderator

....

Op Barebones?

Wat Sanchez zegt, op Barebones is het pas een prestatie. Als je daar een nuke haalt ben je best wel pro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is idd pro, maar denk ik voor maar heel weinige (vooral campers) is weggelegd. Kwam daarstraks trouwens iemand tegen met een Stinger op z'n rug toen ik Barebones aan het spelen was ;e

Kirill, ik kom over 10 minuutjes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quickscopen was vet. In het begin bakte ik er niks van, uiteindelijk wel mooie kills beginnen maken :D en Ivo, jij bent echt pro :o damn

Oh ja, ik weet niet welke randmongool neverwalkalone als PSN heeft, maar die mag echt dringend normaal gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is idd pro, maar denk ik voor maar heel weinige (vooral campers) is weggelegd. Kwam daarstraks trouwens iemand tegen met een Stinger op z'n rug toen ik Barebones aan het spelen was ;e

Kirill, ik kom over 10 minuutjes ;)

Nja je kan geen nuke halen op Barebones natuurlijk :p Maar ik vind Barebones een zegen. Ookal kan je nog steeds tubes enzo gebruiken, vergt het wel wat meer skill en daardoor komen de besten meestal bovenaan te staan. Met killstreaks kan elke idioot een care package krijgen of vinden met een chopper erin en dan gaat het snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quickscopen was vet. In het begin bakte ik er niks van, uiteindelijk wel mooie kills beginnen maken :D en Ivo, jij bent echt pro :o damn

Oh ja, ik weet niet welke randmongool neverwalkalone als PSN heeft, maar die mag echt dringend normaal gaan doen.

Ja die was erg irritant. Hele tijd sprayen en flash granades gooien :cab:

Overigens was Ivo aardig aan het noobtuben met z'n AK-47 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die was erg irritant. Hele tijd sprayen en flash granades gooien :cab:

Overigens was Ivo aardig aan het noobtuben met z'n AK-47 :P

En met z'n WA2000 blijven door zijn vizier kijken en schieten, en toen ik er 1 vs 1 tegenover stond en zn wapen was leeg pakt ie zijn pistool ;e überfaler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I am that mongol. Maar ik heb maar 1x een granaat gegooid:cab: en ik heb niet 1x langer dan 1 sec op mijn vizier gekeken. En op een gegeven moment had ik interception en op een gegeven moment wist ik hoe het werkte. En wat moest ik anders als wapen leeg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites