patee Geplaatst 2 december 2010 Share Geplaatst 2 december 2010 Pff, alsjeblieft zeg... Ze hoeven van mij echt niet Ã* la Barcelona de sterren van de hemel te spelen, maar kunnen ze niet op z'n minst doen alsóf ze het leuk vinden? :S Lullig ook voor de meegereisden (26?)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 december 2010 Auteur Share Geplaatst 3 december 2010 Roger that. Niet te geloven hoe zielloos dit was. Ik geloof dat ik nu een beetje het 'gevoel' van Ajax-fans kan begrijpen als dit hetzelfde is.. Dit leek 23x nergens naar. En inderdaad, die 36(?) fans die er waren (incl. KLM-personeel) kunnen beter hun geld terug gaan vragen.. Maargoed; so be it. Zondag weer een wedstrijd ;c edit; Panathinaikos wil Schaars of Janssen in winter hebben Vrijdag, 3 december 2010 om 08:00 Panathinaikos wil het middenveld in januari versterken met een Nederlandse middenvelder. De Griekse landskampioen, momenteel ook koploper in de competitie, heeft Stijn Schaars en Theo Janssen op de korrel. Panathinaikos wil één van de twee internationals in de winterstop aantrekken, zo weet AD/Sportwereld. De interesse in Schaars zou het meest concreet zijn en ook De Telegraaf is bekend met de belangstelling voor de AZ-middenvelder. Costas Antoniou, de technisch directeur van Panathinaikos, sprak woensdag op Schiphol met het management van de AZ-middenvelder. Schaars, die een tot 2012 doorlopend contract heeft in Alkmaar, heeft wel oren naar een tussentijdse transfer. Zaakwaarnemer Karel Jansen bevestigt de contacten met Panathinaikos, dat in groep D van de Champions League vastgeroest is op de laatste plaats en na de winter geen Europees voetbal speelt. De Grieken denken echter ook aan Twente-middenvelder Janssen, die afgelopen weekend in de uitwedstrijd tegen NEC bekeken zou worden door een Griekse delegatie. Panathinaikos wist blijkbaar niet dat Janssen geschorst was. Evenals Schaars ziet Janssen wel wat in een buitenlands avontuur, maar de middenvelder van Twente lijkt meer te zien in een transfer naar bijvoorbeeld de Bundesliga. Zo is VfL Wolfsburg van trainer Steve McClaren nadrukkelijk in hem geïnteresseerd en werd ook Borussia Dortmund al eens genoemd. Janssen kan voor drie miljoen euro vertrekken; Schaars kost naar verluidt twee miljoen. Twee miljoen voor Schaars, strik er om en zelf wegbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Ik vind 2 miljoen voor een dragende speler en quasi-international wel een beetje weinig. Helemaal als je bedenkt hoe hij in de jaren voor deze speelde. Aan de andere kant, dit seizoen speelt Schaars als een natte krant, en het wegvallen van zijn salaris zal niet verkeerd uitkomen ivm de indeling in categorie I. Al met al zou ik er niet rouwig om zijn mocht hij vertrekken in de winterstop. Misschien Strootman halen als vervanger? Of intern oplossen met Ortiz. Er schiet me alleen zo 1-2-3 niet een speler te binnen die dan doorgeschoven kan worden vanuit Jong AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 december 2010 Auteur Share Geplaatst 3 december 2010 Falkenburg? Die zit nu doodongelukkig op de bank.. en dan Maher gewoon als reserve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 december 2010 Auteur Share Geplaatst 5 december 2010 Romero; Marcellis, Moisander, Moreno, Klavan; Elm, Wernbloom, Schaars; Holman, Pellè, Martens Hopen dat Holman nu eens een goede wedstrijd gaat spelen.. ik vind m de laatste tijd niet zo best ballen. Maarja; dan na een uurtje er uit en Sigþórsson er in en dan vlammen.. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 december 2010 Auteur Share Geplaatst 5 december 2010 Hehe, Nijhuis geeft vrije trap terwijl t binnen de 16 was. Zeggen AZ-spelers van 'Kijk in die afdruk op het veld van zijn sliding en z'n voetafdruk dan! Die is binnen de 16' en krijgen ze nog gelijk ook :mrgy: Elm 0 - 1 :love: Marcellis mag er wel uit trouwens, die gaat nog rood krijgen straks anders.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 1-0 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 december 2010 Auteur Share Geplaatst 5 december 2010 Hehe, Nijhuis geeft vrije trap terwijl t binnen de 16 was. Zeggen AZ-spelers van 'Kijk in die afdruk op het veld van zijn sliding en z'n voetafdruk dan! Die is binnen de 16' en krijgen ze nog gelijk ook :mrgy: Elm 0 - 1 :love: Marcellis mag er wel uit trouwens, die gaat nog rood krijgen straks anders.. Dat zeg ik.. Goedzo GJ Verbeek. Bam, en 0 - 1 Martens. Goeie actie Pellè, prima teruggelegd door Holman en droge knal Martens. Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Martens _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 ik vind AZ leuk spelen. Een goede verdediger zou ik er nog wel bij willen zien. Vind het centrum Moisander - Moreno niet heel betrouwbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 december 2010 Auteur Share Geplaatst 5 december 2010 Romero; Marcellis, Moisander, Moreno, Klavan; Elm, Wernbloom, Schaars; Holman, Pellè, Martens Hopen dat Holman nu eens een goede wedstrijd gaat spelen.. ik vind m de laatste tijd niet zo best ballen. Maarja; dan na een uurtje er uit en Sigþórsson er in en dan vlammen.. :p Trololol. 60:34, Sigþórsson in, Holman uit. Oef, Martens tegen de paal na goed doorzetten van Sigþórsson. Beertje hoor (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Lekker voorspelt heur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Bjorn de voorspeller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 AZ bijna boven Ajax _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
japs Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Ik vind 2 miljoen voor een dragende speler en quasi-international wel een beetje weinig. Helemaal als je bedenkt hoe hij in de jaren voor deze speelde. Aan de andere kant, dit seizoen speelt Schaars als een natte krant, en het wegvallen van zijn salaris zal niet verkeerd uitkomen ivm de indeling in categorie I. Al met al zou ik er niet rouwig om zijn mocht hij vertrekken in de winterstop. Misschien Strootman halen als vervanger? Of intern oplossen met Ortiz. Er schiet me alleen zo 1-2-3 niet een speler te binnen die dan doorgeschoven kan worden vanuit Jong AZ. Och, Schaars speelt al jaren slecht... Voor zijn blessure was die echt geweldig maar tegenwoordig is het steeds vaker balletje breed en aparte krul ballen door de lucht (tien meter hoog). Hoewel ik moet zeggen dat hij de laatste weken beter begint te spelen. Ortiz er gewoon inzetten, op de bank heb je dan nog Falkenburg en Viergever (kan namelijk ook op middenveld). Anders Maher uit Jong AZ erbij halen. Vandaag trouwens een hele goede pot van AZ gezien, jammer dat we na die 2-0 die 3-0 er maar niet inschieten. Daardoor ging ADO er weer in geloven en werd het nog bijna gevaarlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Knappe overwinning van AZ bij Den Haag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 december 2010 Auteur Share Geplaatst 5 december 2010 Och, Schaars speelt al jaren slecht... Voor zijn blessure was die echt geweldig maar tegenwoordig is het steeds vaker balletje breed en aparte krul ballen door de lucht (tien meter hoog). Hoewel ik moet zeggen dat hij de laatste weken beter begint te spelen. Ortiz er gewoon inzetten, op de bank heb je dan nog Falkenburg en Viergever (kan namelijk ook op middenveld). Anders Maher uit Jong AZ erbij halen. Vandaag trouwens een hele goede pot van AZ gezien, jammer dat we na die 2-0 die 3-0 er maar niet inschieten. Daardoor ging ADO er weer in geloven en werd het nog bijna gevaarlijk. Vandaag speelde ie niet eens zo heel slecht vond ik nee, maar toch mag ie van mij best weg. Genoeg alternatieven ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Liever Ortiz dan Schaars, Marcellis gaat ook niet heel lekker, jammer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 AZ is spits Jonathas kwijt. De Braziliaan ging vier weken geleden naar zijn geboorteland om zijn ernstig zieke moeder bij te staan en hij heeft sindsdien niets meer van zich laten horen. Scout José Fortes Rodriguez is door de Alkmaarders naar Brazilië gestuurd om de 21-jarige voetballer op te sporen, zo meldde Johan Derksen zojuist in Voetbal International. Jonathas Cristian de Jesus MaurÃ*cio debuteerde vorig seizoen voor AZ. Hij speelde tot nu toe tien wedstrijden, waarin hij drie keer scoorde. de laatste tijd was hij geen basisspeler meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 december 2010 Auteur Share Geplaatst 6 december 2010 Dat is al een tijdje bekend dat ie weg is en dat AZ geen contact met 'm kon maken hoor. ;c Bij mij iig. AZ heeft m tig keer proberen te bellen, maar toen na een paar weken kwamen ze er achter dat z'n mobieltje nog in Alkmaar lag :m: Maarja, wie weet zit ie nu wel ergens lekker aan de drugs ofzo, you'll never know. Hoop t niet voor hem, maar het lijkt me niet normaal dat je niks laat horen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chasa Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Zag deze bij t'Wereldje. Nieuw op Nederland 3: Op zoek naar Jonathas. :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Ik hoop dat 't wat word vanmiddag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 december 2010 Auteur Share Geplaatst 12 december 2010 Holman speelt ongelooflijk slecht zeg. Moreno rood, goed bezig :cab: Naja; volgende week weer een kans.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Godv... wat kan ik hier van balen zeg :( stiekem, heel stiekem, hoopte ik nog op cl voetbal. Maar als we het niet afmaken dan gaat dat sowieso niet gebeuren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten