Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nintendo Switch

Isco22

Aanbevolen berichten

Toevallig iemand hier met een Switch en Pokemon Brilliant Diamond/Shining Pearl (Sword of shield mag ook) die ook op zoek is naar iemand om mee te kunnen traden? 

Heb in mijn directe omgeving niemand om de trade evolutions mee te verkrijgen. Dus zoek eigenlijk een ruilmaatje :-D

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Michaelinho*:

Toevallig iemand hier met een Switch en Pokemon Brilliant Diamond/Shining Pearl (Sword of shield mag ook) die ook op zoek is naar iemand om mee te kunnen traden? 

Heb in mijn directe omgeving niemand om de trade evolutions mee te verkrijgen. Dus zoek eigenlijk een ruilmaatje :-D

Kom maar door hoor!

SW-8027-6094-5910 is mijn code en laat maar weten wie je nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei La Pulga:

Kom maar door hoor!

SW-8027-6094-5910 is mijn code en laat maar weten wie je nodig hebt.

Oh top om te weten! Heb net een 1e playthrough er op zitten met Chimchar als starter. Sta op het punt om nu met een nieuwe starter opnieuw te gaan spelen. 

Even kijken wie ik in m’n team wil hebben wat voorheen geen optie was als je niet kan ruilen. Zal je binnenkort even PM’en :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Michaelinho*:

Oh top om te weten! Heb net een 1e playthrough er op zitten met Chimchar als starter. Sta op het punt om nu met een nieuwe starter opnieuw te gaan spelen. 

Even kijken wie ik in m’n team wil hebben wat voorheen geen optie was als je niet kan ruilen. Zal je binnenkort even PM’en :classic_biggrin:

Yes laat maar weten man, dan kan ik even een eitje fixen en hem naar je traden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Ik vind het nice, maar ik ben ook een fanboy die alles en iedereen wilt vangen. Heb er denk ik al 70 uur in zitten en ben nog niet klaar.

Hier hou ik ook van.

Gelijk Pearl maar even bestellen. Zie dat Zapdos, Moltres en Articuno daarin zitten:<. Altijd al de vetste legendaries gevonden. Salamence zit er ook in, één van mijn favorieten uit Ruby.

Kan je een beetje makkelijk aan de Poke's van de andere versie komen met het online ruilplatform? Weet dat dit bij Omega Ruby erg makkelijk ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Michaelinho*:

krijg hem waarschijnlijk volgende maand, dus dan kom ik bij je terug haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Beppu:

Hier hou ik ook van.

Gelijk Pearl maar even bestellen. Zie dat Zapdos, Moltres en Articuno daarin zitten:<. Altijd al de vetste legendaries gevonden. Salamence zit er ook in, één van mijn favorieten uit Ruby.

Kan je een beetje makkelijk aan de Poke's van de andere versie komen met het online ruilplatform? Weet dat dit bij Omega Ruby erg makkelijk ging.

Ze hebben nog geen wonder trade er in gestopt en ook nog geen Pokémon Home. Verder heb ik mij nog niet zo verdiept er in.

Heb wel toevallig Diamond dus mocht je er echt niet uitkomen met Pokémon die je perse wilt dan kan je mij natuurlijk toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei La Pulga:

Ze hebben nog geen wonder trade er in gestopt en ook nog geen Pokémon Home. Verder heb ik mij nog niet zo verdiept er in.

Heb wel toevallig Diamond dus mocht je er echt niet uitkomen met Pokémon die je perse wilt dan kan je mij natuurlijk toevoegen.

Zal je sowieso even toevoegen. Wel handig voor trade-evolutions en exclusives (al zal het nog wel ff duren voordat ik zo ver ben).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei La Pulga:

Yes laat maar weten man, dan kan ik even een eitje fixen en hem naar je traden.

Heb besloten op nog even post-game mee te pakken met m'n eerste playthrough. Wil nog een keer al die gym battles doen voor de 2e keer. 

1e playthrough in Brilliant Diamond nu gedaan met; Infernape - Magnezone - Togekiss - Gastrodon - Girafarig & Drapion. 

Girafarig wil ik nu vervangen voor Gengar. En Drapion voor Leafeon. Mis in dit team m'n Grass coverage :D. Al ging de Elite Four nog steeds vrij eenvoudig overigens. En was niet extreem overlevelled of iets. 

Als jij mij een Haunter zou kunnen traden dan zou dat top zijn! De beschikbare egg moves heb ik niet per sé nodig, dus z'n moveset maakt niet heel veel uit. Heb je nog iets specifieks dat je er voor terug wilt? Heb niet heel veel boeiends in m'n boxes zitten ben ik bang :-D

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Denk dat ik morgen mijn Abra en Machop (en misschien Geodude, zit nu niet in mijn party) heb geëvolueerd naar Kadabra en Machoke. Kan iemand mij dan even helpen met heen en weer traden?

Zeker, kom maar door. Mijn Switch account staat hierboven ergens.

Ik heb ondertussen de 151 voltooid, Spiritomb was wel echt een gedoe. Nu willen ze dat je de hele nationale dex voltooid voordat je een Shiny Charm krijgt. 

Heb ik in ieder geval wat te doen deze vakantie. Zit nu op 27%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Ik heb ondertussen de 151 voltooid, Spiritomb was wel echt een gedoe. Nu willen ze dat je de hele nationale dex voltooid voordat je een Shiny Charm krijgt. 

Wel leuk dat de national dex er in zit. Geloof dat er kritiek was dat die er in Sword en Shield niet in zat. Vind het ook leuk om ze allemaal te verzamelen. Heb minder met shinies en te letten op de natures enzo, dan wordt het me wat te veel en te gedetailleerd. Is misschien ook meer voor de competitieve spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-12-2021 om 16:25 zei La Pulga:

Vanavond of morgen tijd om even te ruilen voor de evolves?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei La Pulga:

Zeker, stuur maar een mention als je online bent. Switch ligt namelijk naast me dus kan em elk moment opstarten.

Held! Ik ben online. Zal even uitvogelen hoe het traden werkt. Van mijn kant gaat het dus om Machoke en Kadabra die even heen en weer moeten worden getrade

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Held! Ik ben online. Zal even uitvogelen hoe het traden werkt. Van mijn kant gaat het dus om Machoke en Kadabra die even heen en weer moeten worden getrade

Kom er aan!

Met Y kan je dan naar een Global Room en een link code invoeren. ik heb 07070707 gedaan en sta daar netjes op je te wachten:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

Kom er aan!

Met Y kan je dan naar een Global Room en een link code invoeren. ik heb 07070707 gedaan en sta daar netjes op je te wachten:D

Fuck, ik heb geen Nintendo online :mrgy:. Ik schaf het wel even aan voor 3 maanden. Ben er zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites